Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet nu elke dag minimaal 2000 kalorien en in de toekomst wil ik graag minimaal 2500 kalorien per dag eten.Krijg jij gewoon niet meer naar binnen als 2000 calorien, en probeer je dit langzaam op te schroeven? Of kom je er gewoon niet aan toe om dat naar binnen te werken?

Op dit moment gebruik ik creatine dus ik ben een paar kg zwaarder. Over een weekje of 2 stop ik daarmee en zal ik mezelf wegen.
ik zou er alleen niet in een keer 1000 kcal bijgooien, beter in 4 weken opbouwen. maar 3000 moet je echt op je sloffen kunnen wegeten
1 week is ook te doen. @wwe vindet raar dat je hier nu mee komt, dacht eigenlijk dat je zelf al wist dat 2000 kcal veelste weinig is. helemaal als je een hardgainer bent...

. Ik wil echt serieus gainen, dus moet je ook serieus eten
. geen excuus dat je telaat uit bed komt! Half uurtje eerder en je komt al een heel eind!Trouwens een probleem wat ik alvast heb is dat ik sochtends de eerste tijd niks kan eten. Iets vloeibaars kan wel maar ik heb sochtends meestal niet genoeg tijd voor veel eten. Ik kom namelijk te laat uit bed![]()

@mike idd
@WWE , wat ik ook welles doe.. een shake klaarmaken voordat ik naar bed ga en dna drinken!