XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij heeft ook nog laatst in dit topic wat pics gepost :)

wat is je BW nu? al meer dan 63kg?

• Topic Starter Topic Starter
Krijg jij gewoon niet meer naar binnen als 2000 calorien, en probeer je dit langzaam op te schroeven? Of kom je er gewoon niet aan toe om dat naar binnen te werken?
Ik eet nu elke dag minimaal 2000 kalorien en in de toekomst wil ik graag minimaal 2500 kalorien per dag eten.
Snap je?:)

wat is je BW nu? al meer dan 63kg?
Op dit moment gebruik ik creatine dus ik ben een paar kg zwaarder. Over een weekje of 2 stop ik daarmee en zal ik mezelf wegen.

Ja dat snap ik ja :D. Never mind, dacht weer eens veel te moeilijk.

gozer wtf man 2000 kcal, das niks man!! gewoon bulken alsof je leven ervanaf hangt, hoeft niet per se altijd clean te zijn aangezien jij gewoon massa moet gainen! Gewoon >3000 kcal . Haal je makkelijk!!! Je hebt max 1 week nodig om eraan te wennen. Als je wilt help ik je met een eetschema ;)

ik zou er alleen niet in een keer 1000 kcal bijgooien, beter in 4 weken opbouwen. maar 3000 moet je echt op je sloffen kunnen wegeten

Inderdaad. Dat kost opzich niet zo heel veel moeite. Was dan ook verbaasd toen jij zei dat je maar op de 2000 zat..

ik zou er alleen niet in een keer 1000 kcal bijgooien, beter in 4 weken opbouwen. maar 3000 moet je echt op je sloffen kunnen wegeten

1 week is ook te doen. @wwe vindet raar dat je hier nu mee komt, dacht eigenlijk dat je zelf al wist dat 2000 kcal veelste weinig is. helemaal als je een hardgainer bent...

Zelf ook inees begonnen met 3500 kcal en na enkel weken ben je eraan gewend. Had hem dit een tijdje geleden ook al eens gezegd :whip:

1 week is ook te doen. @wwe vindet raar dat je hier nu mee komt, dacht eigenlijk dat je zelf al wist dat 2000 kcal veelste weinig is. helemaal als je een hardgainer bent...

ja is te doen, maar opbouwen is beter, als je er elke week 250 bijgooit ga je al hard, van meer word je alleen maar vet.

Tja ik moet dan echt dingen eten waar veel kalorien inzitten want 15 botterahammen extra ofzo gaat niet lukken.
@mahan, dankje dat je me wilt helpen met een voedingschema. Pm me maar, dan praten we verder via pm.
@Chemical Ali en Jorin en Kane
Ook bedankt voor jullie hulp.

Trouwens een probleem wat ik alvast heb is dat ik sochtends de eerste tijd niks kan eten. Iets vloeibaars kan wel maar ik heb sochtends meestal niet genoeg tijd voor veel eten. Ik kom namelijk te laat uit bed:P

Dat probleem heb ik ook.. Maar ik probeer daar nu aan te werken. Ben ook vanplan om volgende week te gaan beginnen aan billstar als mijn lichaam het toelaat :P. Ik wil echt serieus gainen, dus moet je ook serieus eten :D. geen excuus dat je telaat uit bed komt! Half uurtje eerder en je komt al een heel eind!

Inderdaad opschroeven die handel. Meer melk, studentenhaver, pinda's en pindakaas op je brood wil het hem ook wel eens doen. ;)

Trouwens een probleem wat ik alvast heb is dat ik sochtends de eerste tijd niks kan eten. Iets vloeibaars kan wel maar ik heb sochtends meestal niet genoeg tijd voor veel eten. Ik kom namelijk te laat uit bed:P

De perfecte oplossing voor dat is: halve liter melk
60 tot 100 gram brinta
40 gram whey

Dit alles in de blender gooien en je hebt gewoon een soort shake, het is iets dikker, maar gewoon nog goed te drinken. Dit drink je binnen 5 min weg als het niet eerder is. Probeer het is zou ik zeggen;)

Eten jullie btw altijd brinta met koude melk ? Ikzelf neem 40g+250 ml warme melk, mss ook eens proberen om gewoon koud weg te werken, bespaar ik een hoop tijd ook :D

Ikzelf neem gewoon altijd koude melk zou er niet aan moeten denken om het met warme melk te drinken.

Idd, waarom zo moeilijk doen. Ik deed ook altijd moeilijk met brinta papjes enzo. Nu ben ik binnen 10 minuten klaar. Ik zet de blender klaar, gooi er 500 mL melk in, 150 gram havermout en 40 gram whey. Minuutje blenden en je hebt je drinkontbijt. Daarna lekker banaantje en klaar. Super ontbijtje.

Denk dat brinta wel eerder dik wordt bij die hoeveelheid. Dus havermout is cool.

@mike idd
@WWE , wat ik ook welles doe.. een shake klaarmaken voordat ik naar bed ga en dna drinken!

Jullie hebben gelijk.Maar ik schroef de boel langzaam op, want ik zit echt de hele dag vol:P
Eerst werk ik me deze week richting de 2250 calorien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven