Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In chocolademelk zitten wel veel verzadigde vetten hè. Probeer ook veel hoogwaardige koolhydraten binnen te krijgen. Daar presteer je ook nog eens beter op. Ik heb het nog even nagezocht voor je:

Hoe korter de keten, hoe sneller het lichaam de koolhydraten kan afbreken naar glucose en op kan nemen in het bloed.

--------------------------------------------------------------------------------

Monosacchariden: monosacchariden zijn enkelvoudige suikers die vooral voorkomen in honing en enkele vruchten.

--------------------------------------------------------------------------------

Disacchariden: disacchariden zijn tweevoudige suikers (di = twee).
Voorbeelden van disacchariden zijn riet- en bietsuiker en lactose (melksuiker).

Oligosacchariden: oligosacchariden bestaan uit drie, vier of meer enkelvoudige suikers.

Polysacchariden: polysacchariden zijn opgebouwd uit 50 tot 50,000 enkelvoudige suikers. De belangrijkse polysacchariden zijn zetmeel en vezels (brood, peulvruchten en aardappelen).

De type, of complexiteit, van een koolhydraat is van belang voor de voedingswaarde van het levensmiddel waar het in zit. Eenvoudige koolhydraten zoals monoacchariden en disacchariden leveren snel veel energie. Deze koolhydraten worden snel omgezet naar glucose en ook snel opgenomen in de bloedbaan. Dit veroorzaakt een snelle stijging van de bloedsuikerspiegel. Een automatische reactie van het lichaam is echter om het te veel aan glucose op te slaan als glycogeen of vet. Dit resulteert in een bloedsuikerspiegel die uiteindelijk lager is dan het begin niveau.
Conclusie: eenvoudige koolhydraten zijn daarom niet echt geschikt als energieleveraar voor de lange duur.

Complexere koolhydraten worden langzaam afgebroken. Dit houdt in dat de glucose langzaam vrijkomt, waardoor de bloedsuikerspiegel niet enorm toeneemt. En dit heeft weer als voordeel dat er niet een te veel aan glucose vrijkomt in de bloedbaan dat omgezet moet worden naar glycogeen of vet.
Conclusie: complexere koolhydraten lenen zich daarom uitstekend als energieleveraar voor de lange duur.

[Link niet meer beschikbaar]

Toch nette incline Freddy :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks iedereen.

@Bzar Bedankt voor het opzoeken van die info. Ik proeber die chocmelk gewoon, als ik te vet word kap ik er gewoon mee:P

Woensdag 13 februari

Benen

Deadlift: 8x60kg 5x100kg 3x120kg 1x140 PR

Front squat 8x60kg 5x70kg 5x70kg 3x75kg

Leg Extension 3sets

Schouders:

Powerclean+puspress 8x40kg 5x50kg 5x55kg 2x60kg PR

Barbell Behind Neck Press 8x20kg 8x40kg 7x50 kg PR PR 4x52,5kg PR

Side raises: 8x8kg 8x10kg 5x12kg

Comments:
Ik heb een filmpje van mijn 140kg deadlift, focking zwaar:D:D:cool:
Daarna trainde ik benen ff rustig. Ik had een btje problemen met de barbell te laten liggen bij het front squaten ,oefenen dus.
Schouders gingen verbazingwekkend goed. Bij elke herhaling een powerclean maakt het geheel best zwaar trouwens;)
Filmpje word op dit moment geupload!

Nette training :eek: pushpress gaat ook goed zo te zien

Netjes man, 2.2x BW deadlift. :eek:
De verzadigde vetten in chocomel zal wel meevallen, is namelijk evenveel als in melk. Maar er zitten wel veel suikers in natuurlijk, ik zou gewoon proberen of het werkt voor jou. ;)

Je gaat hard man met deadlift lekker, je frontsquat is trouwens ook erg lekker:D

Nette training :eek: pushpress gaat ook goed zo te zien
thnx, pushpress gaat zeker lekker.

Netjes man, 2.2x BW deadlift. :eek:
De verzadigde vetten in chocomel zal wel meevallen, is namelijk evenveel als in melk. Maar er zitten wel veel suikers in natuurlijk, ik zou gewoon proberen of het werkt voor jou. ;)

Thnx. En die chocomel probeer ik gewoon, ik wil gewoon zo snel mogelijk 70kg wegen;)

Je gaat hard man met deadlift lekker, je frontsquat is trouwens ook erg lekker:D
Thnx, alleen die barbell rolde een paar keer wat naar voren, vet irritant:P

Leuk filmpje man, uitvoering ziet er goed uit ondanks dat het een PR is:cool:

Uitvoering was idd nog top, volgende keer 145? :D

Nette lift b*ch!

Mooie Deadlift!! Amazing!;)

Vrijdag 15 februari

Rug

Pull ups: 7xbodyweight 5xbodyweight 5xbodyweight+5kg 3xbodyweight+10kg

Yates Row 8x60kg 8x80kg 7x90kg

Pulley 8x60kg 8x70kg 7x75kg

dumbbell Row 8x24kg 8x30kg 8x34kg

Triceps

Dipmachine 8x50kg 8x70kg 8x80kg 15x60kg

Dumbbell Triceps Extension 8x22kg 8x24kg 8x26kg

Pushdown 8x30kg 8x35kg 4x37kg

comments:
ik voelde me niet zo sterk tijdens mijn rug training daarom geen pr's:(
Omdat ik me niet zo sterk voelde ging ik maar niet dippen en heb ik voor de verandering de dipmachine maar even gepakt. Geen slechte training maar ook zeker geen goede...

Hahah das wel grappig idd :D. Maar echt zeer netjes man!

Damn, die rows van jouw blijven ziek:D

maandag 18 februari

Borst

Bench press: 6x50kg 3x5x70kg 4x70kg
Incline bench: 8x50kg 5x60kg PR 1x65kg PR

Flyes 8x12kg 8x16kg 5x20kg

Biceps

Barbell curls: 8x30kg 8x35kg 4x40kg

dumbbell preacher curll: 8x14kg 8x16kg 7x18kg

Biceps/onderarmen

Hammer curll: 8x14kg 8x16kg 5x20kg

Wrist curl: 8x20kg 8x25kg 8x30kg

Comments:
De training ging goed:)
Ik ging nu maar eens op een andere manier bankdrukken dan dat ik gewoonlijk deed. Gewoonlijk gebruike ik elk gewicht maar 1x, nu gebruikte ik 70kg 4x. Ff kijken hoe dit gaat...
Maar ik ben tevreden over deze training

Netjes :thumbs: incline gaat hard vooruit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven