Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat Kane zegt je incline gaat lekker vooruit man:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 5 weken creatine gebruikt. Ik ben sinds zaterdag gestopt met creatine. Weet iemand hoe lang het duurt tot het effect van creatine verdwenen is, want ik wil me vrijdag namelijk wegen, en ik wil geen vertekend beeld geven als mn gewicht volgende week ofzo nog verder omlaag gaat.

Woensdag 20 februari

Benen

Deadlift: 8x60kg 8x100kg 4x120kg

Front squat 5x60kg 5x70kg 5x75kg PR

Squats (breating style) 20x70kg PR

Schouders:

Powerclean+puspress 5x50kg 1x60kg 1x70kg PR

Barbell Behind Neck Press 7x50kg 4x50kg 8x40kg

Side raises: 3x8x8kg

dumbbell clean+pushpress 1x24kg 1x26kg 1x28kg PR 1x30kg PR

Farmerwalks 40m(eerste keer, gewicht=per hand) 34kg 38kg 42kg

Comments:
lekkre traning maar hij duurde wel erg lang, 2 uur ofzo. Deadlift ging helaas ruk. Die breating style squats waren wel erg zwaar. Die powerclean+pushpress ging goed. 1x70 is gelukt:)
De neck press ging daarna wat minder maarja al met al een goede training.
Oh ja ik heb ook voor de lol nog farmer walks gedaan omdat er verder toch niemand was(alleen ik en mijn trainingsmaat)

En wat houden die breating style squats in?

Lekkere training verder~!

wash out is 4 weken.
voor je gewicht: de week nadat je stopt met mono kan je wel 1kg verliezen volgens mijn ervaring

Leuke training ;)
Moest je niet effe gaan zitten na die 20 repper? Had hem zelf ook eens gedaan met 70 kg en sloeg in als een bom.

die farmwlaks was dat laatste rondje niet helemaal afgemaakt:rolleyes: voor de rest netjes maarja ik was er bij om je aan te moedigen:woot:

Goeie front squat en 20 repper man:D

Zo eens een 20repper doen zou dat veel doen aan extra volume opbouwen? Of meer voor uithouding en kracht bij te krijgen? Voorts nette training :)

En wat houden die breating style squats in?

Lekkere training verder~!

Uhm gewoon 20 herhalingen maken met een gewicht dat je niet 20x achter elkaar kan. Dat betekent dat je dus veel rust tussen de herhalingen door. Het is erg zwaar, en na een 20 repper moet je echt even rusten;)

wash out is 4 weken.
voor je gewicht: de week nadat je stopt met mono kan je wel 1kg verliezen volgens mijn ervaring
thnx, ik zal dus niet zoveel gewicht meer verliezen.
Ik zal me zometeen wegen en dan post ik het hier:)

Leuke training ;)
Moest je niet effe gaan zitten na die 20 repper? Had hem zelf ook eens gedaan met 70 kg en sloeg in als een bom.

Was zeker een leuke training:cool:
die farmwlaks was dat laatste rondje niet helemaal afgemaakt:rolleyes: voor de rest netjes maarja ik was er bij om je aan te moedigen:woot:

Tja liet ze op het laatste bijna uit mn vingers glijden idd. Maar was wel leuk om te doen.

Goeie front squat en 20 repper man:D

Thnx
Zo eens een 20repper doen zou dat veel doen aan extra volume opbouwen? Of meer voor uithouding en kracht bij te krijgen? Voorts nette training :)
Keb geen idee???

Donderdag 21 februari

Borst

Bench press: 8x20kg 8x50kg 6x70kg PR 3x75kg PR 1x80kg
Incline bench: 8x40kg 5x60kg 4x60kg

Biceps

dumbbell curl 8x14kg 8x16kg 7x18kg 3x20kg

Comments:
Gewoonlijk train ik niet op donderdag maar omdat ik nu vakantie heb had ik wel zin om nog een extra keertje te bankdrukken. Ging lekker meteen een pr bij het benchen.

Jeeeej ! Een bench PR , mooi hoor !
20x70 squats is ook niet min .

Bench blijft omhoog gaan man:D

Is die bench zonder 'actieve' spotter, want dan vind ik het echt sterk! :thumbup:

Ik heb me trouwens vanmiddag na mn training gewogen en ik weeg 68,5kg:D:D:D:D:D, ben ik echt blij mee. Ik denk dan dat ik smorgens een kilo of 67 weeg.
Het gaat eindelijk de goede kant op!

edit: de mensen die mij geholpen hebben met het maken van een schema en het geven van tips over mijn voeding, harstikke bedankt.

Ik heb me trouwens vanmiddag na mn training gewogen en ik weeg 68,5kg:D:D:D:D:D, ben ik echt blij mee. Ik denk dan dat ik smorgens een kilo of 67 weeg.
Het gaat eindelijk de goede kant op!

edit: de mensen die mij geholpen hebben met het maken van een schema en het geven van tips over mijn voeding, harstikke bedankt.

Gaat goed man ! volhouden zo :D

Netjes wwe :P

vrijdag 22 februari

Rug

Pull ups: 8xbodyweight PR 6xbodyweight 5xbodyweight+5kg 3xbodyweight+10kg

Yates Row 8x60kg 8x80kg 8x90kg

Pulley 8x60kg 8x70kg 8x75kg

dumbbell Row 8x26kg 8x30kg 8x34kg

Triceps

Dips 8xbodyweight 8xbodyweight+20kg 8xbodyweight+25kg

Dumbbell Triceps Extension 8x24kg 8x26kg 8x28kg PR

Pushdown 8x30kg 8x35kg 4x37kg

comments:
Lekkere training
Ik woog in de sportschool 68,5kg:D:D:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven