BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jullie, ben ik het zelf ook mee eens

En wat houden die breating style squats in?
Lekkere training verder~!

thnx, ik zal dus niet zoveel gewicht meer verliezen.wash out is 4 weken.
voor je gewicht: de week nadat je stopt met mono kan je wel 1kg verliezen volgens mijn ervaring

Leuke training![]()
Moest je niet effe gaan zitten na die 20 repper? Had hem zelf ook eens gedaan met 70 kg en sloeg in als een bom.

die farmwlaks was dat laatste rondje niet helemaal afgemaaktvoor de rest netjes maarja ik was er bij om je aan te moedigen
![]()
Keb geen ideeZo eens een 20repper doen zou dat veel doen aan extra volume opbouwen? Of meer voor uithouding en kracht bij te krijgen? Voorts nette training![]()

Jeeeej ! Een bench PR , mooi hoor !
20x70 squats is ook niet min .

De spotter heeft niet geholpenIs die bench zonder 'actieve' spotter, want dan vind ik het echt sterk!![]()

, ben ik echt blij mee. Ik denk dan dat ik smorgens een kilo of 67 weeg.Ik heb me trouwens vanmiddag na mn training gewogen en ik weeg 68,5kg, ben ik echt blij mee. Ik denk dan dat ik smorgens een kilo of 67 weeg.
Het gaat eindelijk de goede kant op!
edit: de mensen die mij geholpen hebben met het maken van een schema en het geven van tips over mijn voeding, harstikke bedankt.