kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja goed eten is wel belangrijk, ik heb even niet getraind en slecht gegeten, meteen kapot na 1 training.. maar alsnog best netjes hoor.
Toch een lekker volume op je Bench man en die hammer curls van jouw zijn ook niet verkeerd!
Je kan niet altijd Pr's zetten eh, volume op bench is inderdaad wel goed

en slecht eten. bedankt verderje bedoelt veel zuipen weinig slapenach woensdag nieuwe dag nieuwe kansen. verder gaat het goed!
Ik denk naar buiten richten, weet het niet eigenlijk. Als ik eraan denk zal ik vrijdag ff opletten hoe ik yates doe.WWE, ik vraag me af hea. Jij had laatst een Yates row filmpje gepost. Trek jij hierbij zegmaar je ellebogen naar binnen? Of laat je ze wat naar buiten richten?
thnxNette trainingen man!die 20 repper is echt nice
.... De rest natuurlijk ook![]()

Bedankt denk ikHe bro, goed bezig. Die benchpress schiet wel omhoog bij jou he?
Ik vind trouwens je kracht wel flink groot vergeleken met je fysiek.

thnx, Ja daar ben ik zelf ook erg blij mee.Ziet er allemaal heel mooi uit. Het is vooral goed dat je weer in gewicht bent toegenomen.
Vraagje:
Drink je alcohol?!
Ik denk het wel...Ik drink al vrij lang niet meer eigenlijk. Denk je dat alcohol van negatieve invloed is op je resultaten?
Jaa, ik ben gestopt vanwege de sport.Ik denk het wel...
Maar weet het natuurlijk niet zeker. Ben je gstopt met drinken vanwege de sport?