AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op naar de 70 ;)

Idd nu lekker door bulken naar de 75;)

gaat goed mattie, hoe laat kun je maandag? lennart wilde ook komen.

Reageer is op je pm WWE :)

• Topic Starter Topic Starter
maandag 18 februari

Borst

Bench press: 2x8x20kg 8x50kg 2x5x70kg 3x4x70kg

Incline bench: 3x8x50kg

Flyes 8x12kg 8x14kg 8x16kg

Biceps

Barbell curls: 8x30kg 6x35kg 6x40kg

dumbbell preacher curll: 8x12kg 2x8x16kg

Hammer curll: 8x14kg 8x16kg 5x20kg

Comments:
K*t training. Ik dacht al dat het slecht zou gaan omdat ik dit weekend erg slecht heb gegeten. Volgens weekend ga ik weer beter eten net zoals door de weeks.

Ja goed eten is wel belangrijk, ik heb even niet getraind en slecht gegeten, meteen kapot na 1 training.. maar alsnog best netjes hoor.

Toch een lekker volume op je Bench man en die hammer curls van jouw zijn ook niet verkeerd!

Je kan niet altijd Pr's zetten eh, volume op bench is inderdaad wel goed

Ja goed eten is wel belangrijk, ik heb even niet getraind en slecht gegeten, meteen kapot na 1 training.. maar alsnog best netjes hoor.

Ja dat merk je echt goed he.
Toch een lekker volume op je Bench man en die hammer curls van jouw zijn ook niet verkeerd!

Dank

Je kan niet altijd Pr's zetten eh, volume op bench is inderdaad wel goed

dankje, beter haal ik deze week nog wel een paar pr's;)

je bedoelt veel zuipen weinig slapen:p ach woensdag nieuwe dag nieuwe kansen. verder gaat het goed!

WWE, ik vraag me af hea. Jij had laatst een Yates row filmpje gepost. Trek jij hierbij zegmaar je ellebogen naar binnen? Of laat je ze wat naar buiten richten?

Nette trainingen man! :thumbs: die 20 repper is echt nice
.... De rest natuurlijk ook ;)

He bro, goed bezig. Die benchpress schiet wel omhoog bij jou he?
Ik vind trouwens je kracht wel flink groot vergeleken met je fysiek.

Ziet er allemaal heel mooi uit. Het is vooral goed dat je weer in gewicht bent toegenomen.:thumbup:

Vraagje:

Drink je alcohol?!

je bedoelt veel zuipen weinig slapen:p ach woensdag nieuwe dag nieuwe kansen. verder gaat het goed!
en slecht eten. bedankt verder

WWE, ik vraag me af hea. Jij had laatst een Yates row filmpje gepost. Trek jij hierbij zegmaar je ellebogen naar binnen? Of laat je ze wat naar buiten richten?
Ik denk naar buiten richten, weet het niet eigenlijk. Als ik eraan denk zal ik vrijdag ff opletten hoe ik yates doe.

Nette trainingen man! :thumbs: die 20 repper is echt nice
.... De rest natuurlijk ook ;)
thnx:D

He bro, goed bezig. Die benchpress schiet wel omhoog bij jou he?
Ik vind trouwens je kracht wel flink groot vergeleken met je fysiek.
Bedankt denk ik:P
Tja mn fysiek. Ik zal als ik 70kg weeg weer nieuwe fotos maken, en die posten op dbb.

Ziet er allemaal heel mooi uit. Het is vooral goed dat je weer in gewicht bent toegenomen.:thumbup:

Vraagje:

Drink je alcohol?!
thnx, Ja daar ben ik zelf ook erg blij mee.

Ik drink in het weekend alcohol. Dat is zaterdag en vaak ook op vrijdag. Maar ik drink bijna nooit echt veel. En jij?

Ik drink al vrij lang niet meer eigenlijk. Denk je dat alcohol van negatieve invloed is op je resultaten?

Hardcore hoor bzar :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven