- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Eigenlijk wel
Ik ging tijdens dit schema en tijdens bill star ook harder voorruit dan toen ik split deed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon lekkerder, en volgens mij groei je er net zo hard, of zelfs harder op.Vind zelf hard knallen op compounds ook veel relaxter dan een split. Weet niet waarom eigenlijk.
haha, thanks

Dat heb ik al gehoort, en daar zit ik zelf ook over natedenken. Waar ik mee zat is omdat ik al 2x bankdruk en dat mijn schouders dan mischien teveel zouden worden belast. Mischien open ik hier nog wel een appart topic over.
Eigenlijk vind ik dat ik wel genoeg voor mijn rug doe.Ik zou MP/pushpress op woensdag toevoegen en op vrijdag een andere pressvariant nemen dan bench. incline bench - bottem pin press of misschien floorpresses
En Bor's / pendlay rows nog ergens bij

je na er bijna een push pull legs van maken als je vrijdag leg press dropt en maandag curls en bench
Dat vind ik zo een leuke en lekkere oefening om te doenwelke meerwaarde brengt een pulldown dan met zich mee wat een BOR niet geeft![]()