ShorTyke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks man!!
Ik twijfel ergens over. Ik had in dit schema gedaan dat ik 2 keer wilde gaan bankdrukken. Maar is het verstandiger als ik 1x ga bankdrukken en 1x ga dumbbell drukken?
thanksIk zou het persoonlijk gewoon bij 2 keer bankdrukken houden en dit kan je dan met periodes met dumbbell press afwisselen. Dus gewoon de ene periode bankdrukken en de andere periode dumbbell press doen.

Vandaag wilde ik ook nog even deadliften, toen werd me verteld dat de kans dat je biceps sneller afscheurt met mixed grip. Ik kan het niet eens meer zonder, maar het zou wel erg zijn joh!Mja mijn grip suckt ook wel ze, als je deadlift probeer dan ook gewoon eens pronated te DL'en en effe houden bovenin. Buiten als je zwaar gaat natuurlijk dan doe je mixed;

Netjes die bench man.
Het duurt niet lang meer en je haalt me in

Dankje!
ja zou ik kunnen doen. Ik hoop dat mijn grip door die static holds verbeterd.Mja mijn grip suckt ook wel ze, als je deadlift probeer dan ook gewoon eens pronated te DL'en en effe houden bovenin. Buiten als je zwaar gaat natuurlijk dan doe je mixed;
Vandaag wilde ik ook nog even deadliften, toen werd me verteld dat de kans dat je biceps sneller afscheurt met mixed grip. Ik kan het niet eens meer zonder, maar het zou wel erg zijn joh!
Mooi schema hoor WWE! Jammer dat je geen spotter had, had je daarvoor geen instructeur kunnen vragen?
Heel veel succes, maak er het beste van!