AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Nice deadlift gek. En irritant als het meteen al helemaal volzit. Dan wil je nog door maar het lukt niet
Thanks. Ja zeker irritant:(
Erg jammer ja! Had je geen andere oefening kunnen doen?
MWah, ik had eigenlijk ook wel het gevoel dat het mooi geweest was, ik was al best moe:o

Heb ik eigenlijk weinig last van. Doe ook altijd rug na biceps/triceps training. Misschien een dagje verplaatsen dan?
Tja mijn sportschool was maandag gesloten daarom moest ik 2 dagen achter elkaar...

• #1.142
Ik denk dat ik volgende week tijdens mijn examens een week rust neem.
Ik heb nooit eerder een week rust genomen.

Lekker man die deadlift!:D

:eek:Die deadlift:eek:
Nice!

Nette deadlift! En daaamn ik wordt weer ingehaald op de bench aaaarg :D :P

En lol stel u voor als je tijdens het deadliften je biceps scheurt... Moet echt wel maf zijn :eek:
Ik heb wel gemerkt dat er met mixed grip echt heel wat spanning komt op mijn arm die reversed is... Ben nu elke week aan het afwisselen, ineens extra training voor de onderarmen en biceps :)

• #1.147
Thanks!:cool:

Dankje:D

Rustweekje kan geen kwaad, hoe lang ben je al bezig?

Succes met je CEs gek, knallen maar!
het CE gaat wel lukken denk ik.
Hoe bedoel je, hoe lang. Met trainen in totaal of wat?

Nette deadlift! En daaamn ik wordt weer ingehaald op de bench aaaarg :D :P

En lol stel u voor als je tijdens het deadliften je biceps scheurt... Moet echt wel maf zijn :eek:
Ik heb wel gemerkt dat er met mixed grip echt heel wat spanning komt op mijn arm die reversed is... Ben nu elke week aan het afwisselen, ineens extra training voor de onderarmen en biceps :)
Hahah, het blijft een race he tussen ons bij die bench:P
Ik merk niks aan mijn armen, alleen aan mijn handen(grip).

Doe bij de deadlift je opwarmsetjes gewoon met pronated grip, train je je grip nog wat extra;) Of doe je dat al?:)

De kans dat een aardbeving je gym treft lijkt me groter dan het afscheuren van je biceps tijdens het deadliften.

De kans dat een aardbeving je gym treft lijkt me groter dan het afscheuren van je biceps tijdens het deadliften.
Die instructeur was erop teruggekomen. Hij vertelde dat hij zich vergist had en dat de kans dat je je biceps scheurt bij mixed grip juist niet het grootst was. Het was een vergissing vertelde hij, de kans is wel groter als je een grip doet met je polsen naar buiten toe. Soieso, ik ken niemand die zo de stang beet pakt.

Sorry nog,

misschien dat we er alsnog even een topic over moeten openen?

• #1.151
Doe bij de deadlift je opwarmsetjes gewoon met pronated grip, train je je grip nog wat extra;) Of doe je dat al?:)

Ik doe altijd mixed grip.
Zou kunnen maar dat kost wel extra kracht denk ik...

@kane en Bzar
:roflol:

@Bzar
Je kan er wel een topic over openen;)

• #1.152
Dag 3 week 2

Leg press 8x100kg 8x150kg 8x175kg 8x195kg 8x220kg PR

rotator cuff exercise 3x15x4kg

Bench 8x50kg 8x60kg 8x65kg 7x70kg PR 12x50kg

MP 5x30kg 5x40kg 5x50kg

Dips 8xbodyweight 2x8xbodyweight+20kg

Pushdown 8x30kg 8x35kg 8x40kg

Chest press:P 8x60kg 8x80kg 5x100kg(full stack) PR

comments:
De training ging lekker. Een leg press pr, en ik denk dat daar nog wel meer uittehalen valt. Bench ging ook wel aardig, maar ik merk dat ik moeite heb met 'meer' herhalingen. Ik kan 5x75 maar 8x70 lukte niet. Maar daar ga ik aan werken.
Die MP is ook niet zo hoog. Ik denk dat dat ook komt omdat ik daarvoor al gebankdrukt heb.
Na de training had ik nog kracht en zin over dus ik ging voor de lol ff de chest press doen. Ook al had ik borst getraind en zwaar mijn triceps, hij ging toch goed:cool:

Brutal legpress skills :D Wanneer open je nu dat topic in de pl-sectie? Open iets in de trend van race naar 500 ofzo? Doe ik zeker aan mee dan :p

• #1.154
Brutal legpress skills :D Wanneer open je nu dat topic in de pl-sectie? Open iets in de trend van race naar 500 ofzo? Doe ik zeker aan mee dan :p

lol ik zit nog niet eens aan de 400....
Ik zat ook te denken aan een race naar de 2x bodyweight squat, lijkt dat je wat?

Ja had al zoiets gelezen, is misschien voor meerdere jonges dan een uitdaging. Zal me wel aanmelden dan, binnen 3-4 jaar ofzo :D

Netjes weer die bench press man. We kunnen er idd ook een wedstrijd van maken wie het eerst bij de 400 totaal is:D?

Bwa 400 is al dichtbij eh :p

Euhm jij ook nog maar 40 kg hoor ;) wwe zal er ook al niet meer ver van af zijn.

• #1.160
De race naar de 2xBW squat is geopend.

Volgende week ga ik een week niet trainen ivm met examens en ivm met rust. Is mischien wel eens goed, een weekje niet trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven