AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Volgens mij kon je nog wel door man, of zie ik dat verkeerd
Ik weet niet precies man. maar ik voelde dat hij dan helemaal uit mn rug zou komen, en dat is ook zeker niet de bedoeling.

+1.
Lijkt op een mentale kwestie bro, gewoon ff doorzetten.
Tja ik wil ook geen verdoete deadlift doen waardoor mn rug kapot gaat:P

Haha, dat filmpje had ik er mooi niet opgezet! had ik liever de 140 die wel lukte erop gezet!!:eek::rolleyes:
Mwah ik vind het niet erg om hem te laten zien hoor:P
Over een tijdje lukt die 150 ook wel.

Inderdaad gewoon posten die fails, als je hem dan hebt kun je jezelf effe uitlachen. Maar blijf eens gewoon doortrekken man, bij mij lost hij ook niet zo makkelijk hoor.

Anyhow leuke pet weer Frank ;)

vandaag 7uur trainen, ik ga borst en buik trainen ben benieuwd wat jij vandaag gaat doen maar check later

Jammer van die fail at 150kg DL. Ik heb toen het zelfde gehad met die 150kg deadlift, probeer anders volgende keer eerst die 145kg te pakken en daarna pas die 150. Maar eerlijk gezegd denk ik als je je goed kwaad had gemaakt en je niet al te veel zorgen over de vorm had gemaakt, dat je hem gewoon gepakt had;).

• #1.207
Inderdaad gewoon posten die fails, als je hem dan hebt kun je jezelf effe uitlachen. Maar blijf eens gewoon doortrekken man, bij mij lost hij ook niet zo makkelijk hoor.

Anyhow leuke pet weer Frank ;)

Tja...
Deadlift vind ik best gevaarlijk als de uitvoering niet goed is.

vandaag 7uur trainen, ik ga borst en buik trainen ben benieuwd wat jij vandaag gaat doen maar check later

Ik kijk wel ff wat ik train. Maakt niet zo uit wat ik doe.
Volgende week ga ik toch bill star doen.
Ik zie je daar om 7 uur:cool:

Jammer van die fail at 150kg DL. Ik heb toen het zelfde gehad met die 150kg deadlift, probeer anders volgende keer eerst die 145kg te pakken en daarna pas die 150. Maar eerlijk gezegd denk ik als je je goed kwaad had gemaakt en je niet al te veel zorgen over de vorm had gemaakt, dat je hem gewoon gepakt had;).

Mischien wel....;)

Mja mijn rug was toen ik max op dl deed, ook niet 100% goed hoor. Maar is niet dat je dat elke week doet, en ik had er ook geen last van achteraf dus boeieh.

• #1.209
Mja mijn rug was toen ik max op dl deed, ook niet 100% goed hoor. Maar is niet dat je dat elke week doet, en ik had er ook geen last van achteraf dus boeieh.
tja...misichien heb je gelijk....

Als ik klaar ben met bill star dan ga ik weer maxen, en het is de bedoeling dat ik dan om dit filmpje kan lachen;)

• #1.210
Ik heb vanavond een foto van mn rug genomen, koud:
Wat vinden jullie?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet slecht man.:eek:

ziet er goed uit ;)

Ziet er netjes uit bro

Beste rug vriend! In je gallery ermee

WOw je gaat er echt op voorruit zie ik!

Lekkere dikte al op je rug man;)!

Heel erg goed..!!!!

• #1.218
Beste rug vriend! In je gallery ermee
WOw je gaat er echt op voorruit zie ik!
Lekkere dikte al op je rug man;)!

Bedankt allemaal:)
Fijn om te horen dat het er goed uit ziet.
Ik heb de foto ook in mijn gallerij geplaatst, zouden jullie mijn rug ook daar willen beoordelen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
je ego woord weer gepl+st, maar geen woorden maar daden, dus hoe laat kan en wil je trainen vandaag?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven