MuscleMeat

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
toen ik zijn filmpje zag had ik wel het gevoel dat hij dieper kom maar ach

ziet er deftig uit

he mattie laat hun praten ze bakken er toch niks van, maar je hebt ook nog die filmpjes van mijn oefeningen, je mag ze posten als je dat niet erg vind. zie je vrijdag weer mazzel

Inderdaad? Is gewoon effe over bill star, niet meteen aangevallen voelen ofzo. Als je de laatste tijd ook maar iets van kritiek post ben je meteen een jaloerse ecto...

ik zeg daarom, als iemand zijn/haar oefeningen goed uitvoerd zijn hier op het forum altijd van die bedweters die denken dat het anders moet. daar word ik onder andere een beetje moe van want zulke lui komen we ook vaak tegen in de sportschool en vaak gaat het niet om advies maar uit jalozie maar dat snap je misschien niet.

Je post je filmpjes toch hier om commentaar te krijgen? Of zit ik nou fout. Dan moet je niet boos gaan worden als er aanmerkingen zijn op de techniek, en als iemand argumenten geeft en probeert uit te leggen wat beter kan.

Je post je filmpjes toch hier om commentaar te krijgen? Of zit ik nou fout. Dan moet je niet boos gaan worden als er aanmerkingen zijn op de techniek, en als iemand argumenten geeft en probeert uit te leggen wat beter kan.

ik ben niet boos, waar haal je dat vandaan??? Bovendien is het NIET MIJN filmje maar van mijn maat waarop tezien is hoe je een oefening goed uitvoerd en dan is het dus onzinnig om het te bekritizeren want nutteloos commentaar zonder argumenten is als reclame;) heb je wat geleerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.249
Week 1 Dag 2

Squat
4x5x60kg

MP
5x30
5x35
5x40
5x45

Deadlift
5x75
5x92,5
5x107,5
5x122,5

+weighted situps

• #1.250
Week 1 Dag 3

Squat
5x60
5x67,5
5x82,5
5x95
3x112,5
8x82,5

Bench
5x40
5x45
5x50
5x60
3x70
8x50

Yates Row
2x5x60
2x5x80kg

Assistence:
6 sets pushdown
6 sets dumbbell curl

Comments:
Bij de rows kies ik zelf de gewichten en doe ik dat niet via het exel bestand van bill.

Lekker man! Wast zwaar?

Yah goeie training zo te zien . Zware yate rows!

Netjes die squats!:thumb:

Die squats zijn zeker niet verkeerd voor de eerste week.

• #1.256
Bedankt allemaal:)

heel nette training hoor en cker zware Yates!

• #1.259
Week 2 Dag 1

Squat
5x60
5x70
5x85
5x97,5
5x112,5

Bench
5x35
5x45
5x52,5
5x62,5
5x70

Yates Row
10x60
5x10x80

Assisstence: 3 sets Calves raises + 3 sets situps

Gaat goed met je squat! Top!

Cker met jou lengte en gewicht!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven