XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als die bench echt niet vooruit gaat dan zou ik een tijdje in de smith gaan benchen oid, als eerste met dumbbells ofzo. Incline gaan benchen ofzo..

Lijkt me wat vroeg om daarover te oordelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Hmmm...
Eerst nog een paar weken bill star en daarna ga ik split doen. Sowieso ga ik dan wat hoger in herhalingen kijken of dat helpt. En ook ga ik dan meer borst werken doen.

• #1.304
Week 2 Dag 3

Squat
5x60
5x72,5
5x85
5x100
3x117,5
8x85

Bench
5x35
5x45
5x55
5x62,5
3x75
8x55

Pulley 6 sets

Assistence:
3 sets pushdown
6 sets dumbbell curl
3 sets Dips

comments:
Ik had geen zin in rows dus deed ik de pulley(machine)

Ohya miss eens veranderen van trainings schema alset je wat teveel word na 2-3maand wissel ik eens voor et spannen te houden :D

• #1.307
Hallo lezers van mijn log.

Ik ben niet echt tevreden over bill star. Ik weet dat de pr's pas in week 5 horen , maar ik vind dat de gewichten nu allemaal te zwaar aan voelen terwijl ze eigenlijk licht zouden moeten voelen.
Eigenlijk werkt dit dus ook een beetje demotiverend en ik heb niet zo een zin om verder te gaan met bill.
Ik weet nu ook niet wat ik zal doen. Misschien dat ik morgen gewoon verder ga met bill star (week 4), of dat ik een split schema ga doen.
Ik weet het nog niet. Ik moet er even over nadenken.

gewoon doorknallen met bill star. Zware gewichten is goed ;) Als je even vast zit qua gewicht doe dan een stapje terug.

eat more b*ch less!

• #1.311
Ik laat het jullie sowieso vanavond weten wat ik ga doen.
Als ik split ga doen dan denk ik dat ik nu ik vakantie heb nog wel een extra dagje in de week kan gaan trainen.
Ik hou jullie op de hoogte

gaat goed gozer !! Vind je squat echt ubersterk :thumb:

ik weet wat je bedoelt met het lichte gewichten gebeuren. Ik had ook dit idee toen ik ermee begon maar heb het doorgezet en dat betaalt zich nu uit. Als je genoeg blijft eten (Bill starr is geen schema voor in de cut) dan komt het allemaal goed kan ik je vertellen.

Nette squat trouwens man! Als jij en ik beide in Breda gaan studeren dan gaan we nog eens samen squatten ;)

Hallo lezers van mijn log.

Ik ben niet echt tevreden over bill star. Ik weet dat de pr's pas in week 5 horen , maar ik vind dat de gewichten nu allemaal te zwaar aan voelen terwijl ze eigenlijk licht zouden moeten voelen.
Eigenlijk werkt dit dus ook een beetje demotiverend en ik heb niet zo een zin om verder te gaan met bill.
Ik weet nu ook niet wat ik zal doen. Misschien dat ik morgen gewoon verder ga met bill star (week 4), of dat ik een split schema ga doen.
Ik weet het nog niet. Ik moet er even over nadenken.

Wat had ik je gezegd. :rolleyes:

• #1.316
ik weet wat je bedoelt met het lichte gewichten gebeuren. Ik had ook dit idee toen ik ermee begon maar heb het doorgezet en dat betaalt zich nu uit. Als je genoeg blijft eten (Bill starr is geen schema voor in de cut) dan komt het allemaal goed kan ik je vertellen.

Nette squat trouwens man! Als jij en ik beide in Breda gaan studeren dan gaan we nog eens samen squatten ;)

Ik heb misschien ook wel te lang die 5 herhalingen aangehouden. Hiervoor deed ik ook maar 5 herhalingen.
:o

Erg jammer, zoiets werkt zeker demotiverend. Je hebt nu je vakantie hebt vast meer tijd gekregen die je naar mijn zult mening moeten gebruiken. Neem geen onnodige risico's en ga over op een splitschema.

Heel veel succes WWE, het is je gegund!

doorgaan met bill starr man!! kom op je kan het!! ik ga morgen ook weer lekker verder met ome bill!

Laatst bewerkt:
**** schema's enzo. gewoon doen wat je op een dag goed lijkt, soms kan je UB pakken soms 2 spiergroepen soms 1 spiergroep als je maar blijft trainen en alles gewoon minstens 1x per week pakt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven