Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
comments:
Ik had geen zin in rows dus deed ik de pulley(machine)

Tja ik denk er nog even naargewoon doorknallen met bill star. Zware gewichten is goedAls je even vast zit qua gewicht doe dan een stapje terug.

Hallo lezers van mijn log.
Ik ben niet echt tevreden over bill star. Ik weet dat de pr's pas in week 5 horen , maar ik vind dat de gewichten nu allemaal te zwaar aan voelen terwijl ze eigenlijk licht zouden moeten voelen.
Eigenlijk werkt dit dus ook een beetje demotiverend en ik heb niet zo een zin om verder te gaan met bill.
Ik weet nu ook niet wat ik zal doen. Misschien dat ik morgen gewoon verder ga met bill star (week 4), of dat ik een split schema ga doen.
Ik weet het nog niet. Ik moet er even over nadenken.

ik weet wat je bedoelt met het lichte gewichten gebeuren. Ik had ook dit idee toen ik ermee begon maar heb het doorgezet en dat betaalt zich nu uit. Als je genoeg blijft eten (Bill starr is geen schema voor in de cut) dan komt het allemaal goed kan ik je vertellen.
Nette squat trouwens man! Als jij en ik beide in Breda gaan studeren dan gaan we nog eens samen squatten![]()

dpprgaan met bill starr man!! kom op je kan het!! ik ga morgen ook weer lekker verder met ome bill!