- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, bedoel je weer vanaf week 1?Vind het jammer dat je niet doorzet, 2 reden => te weinig gegeten en/of oververmoeidheid. Neem effe een break met je split en derna knal je terug bill star.![]()

Schouders
military press
8x40
4x50
8x40
Dumbbell Lateral Raise
8x8
8x10
8x12
7x8x8 .....
comments:
Dit in 20 minuutjes.
MP moet omhoog![]()

En ik zou inderdaad dan terug bij week 1 beginnen, nadat je je nieuwe 5rm hebt bepaald moesten die nog gestegen zijn. Je ondervindt het nuzelf ook da de "lichte" weken ook niet te onderschatten zijn 

Ja je hebt gelijk.Geen idee maar na bill star ga ik toch ook effe gas terug nemen hoor, weekje ertussen uit met veel bier en nog andere genotten.En ik zou inderdaad dan terug bij week 1 beginnen, nadat je je nieuwe 5rm hebt bepaald moesten die nog gestegen zijn. Je ondervindt het nuzelf ook da de "lichte" weken ook niet te onderschatten zijn
![]()

Motivatie is belangrijkFokking beest, laat billstarr gewoon ff voor wat het is. Hou je motivatie hoog.

Thanks man
MP gaat lekker, blijft een moeilijke oefening om kracht op te winnen.. Heb het zelf ook maar lukt me vooralsnog niet

OkeIk zit ook al een tijdje op de 35. Maar dat komt door een samenloop van omstandigheden![]()

Rug
Deadlift
8x60
8x100
8x120 PR(Op reps)
3x140
12x100
Cable Seated Row
8x55
8x70
8x75
Pull ups
3x8xbodyweight
dumbbell Row(gewicht is per hand)
8x26kg
8x32kg
8x40kg
Farmer Walks (Gewicht is per dumbbell per hand) (Om de 10 meter draaide ik om)
40meter met 32kg
40meter met 36kg
20meter met 40kg
comments:
Rug training ging lekker.
Ik hoop dat ik volgende week nog een deadlift pr maak.
Grip zuigt nog steeds zoals te zien is bij die farmers