Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training weer kerel!

proficiat weer met je PR's!
:thumbs:

inderdaad nice pr(s!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij gaat super kerel:) Mooie PR's ook. Die neckpress vind ik echt netjes! Ga zo door;)

• #1.605
  • #1.606
Rug

Deadlift
10x60
8x100
8x120
6x135

Pull ups
10xbodyweight
7xbodyweight+5 PR
5xbodyweight+10 PR

Cable Seated High Row
8x60
8x65
7x70 PR

Pendlay barbell Row
8x50
7x70
5x75

Grip
Farmerwalks(gewicht is per dumbbell per hand)
25meter 32kg
25meter 40kg
12,5meter 44kg

comments:
Ging wel lekker. Ik heb de pendlay row nu toegevoegd aan mn rug training en die hou ik er een maandje ofzo in.

nice pr!

Zeer netjes die deadlift man!

Goed bezig!
Doe je de farmer walks gewoon door de gym? Word je dan neit een beetje gek aangekeken?

• #1.610
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.611
Borst

bench
3x3x77,5

Incline Bench
8x50
6x65
0x75
1x70

Cable Flyes
2 Sets

Peck Deck
2 Sets

Buik
5 Sets situps

comments:
Die bench voelde al zwaar aan. Dat merkte ik ook bij het incline benchen want ook dat ging nog maar moeizaam. Shitty training dus. Morgen benen!

• #1.612
Benen

Squat
10x60
5x100
5x120
4x130 PR

Pin squat
10x60
8x80
8x100

Box Squats(ik gebruikte een normaal train bankje)
10x100
8x120
8x130 PR

Comments:
De training ging lekker!
En damn wat zijn boxsquats lekker. Ze zijn ook een stuk lichter dan normale squats

edit: Volgende keer kijk ik even hoe hoog die pinnen staan bij de pinsquats

Laatst bewerkt:
een training alleen maar squatten...Nice!

Mooie training en pr's!

• #1.615
Bedankt jongens!

Gister heb ik biceps/triceps getraing. Ging wel lekker, alleen jammer genoeg geen pr's gezet. Ik heb ook ff gen zin om die training in mn log te zetten, toch niet zo boeiend. Mijnrug training die ik mandag ga doen komt gewoon weer in mijn log:)

Het is nu begin september.Nog 4 maanden tot het eind van het jaar. Ik heb zojuist mijn doelen gezet voor eind dit jaar.

Over 4 maanden(dus eind december) zijn mijn doelen:

1)Een BW van 73-74kg. Nu is dat ongeveer 71.
2)Een 1RM bench van 90kg. Nu is dat 85. Maar hij gaat nauwelijks voorruit dus ik ben dat dit niet eens gaat lukken.
3)Een 1RM squat van 155kg.. Mijn 1RM is nu 140
4)Een 1RM deadlift van 170. Mijn 1RM is nu 150. En in reps doe ik 6x135
5)barbell shoulder press is nu 4x60 en die hop ik te verhogen naar 8x60. maar eind dit jaar heb ik die oefening waarschijnlijk al lang weer vervangen voor een andere shoulder press oefening zoals de MP of dumbbell press.
6)Mijn pr met dips is momenteel 6xbodyweight+30. Over 4 maanden wil ik 6x bodyweight+35 doen.

Eind dit jaar zal ik bekijken of ik mijn doelen gehaald heb.

Ook ga ik volgende week(als ik het niet vergeet) Een paar filmpjes maken. Ik denk van mijn bench, deadlift en squat en misschien nog wel iets.
Ook plaats ik misschien nog wel een foto.

IK ben er benieuwt of mij dit gaat lukken. Mijn bw en bench gaan toch wel moeilijk worden voor mij. Wish me luck!

greetz

Wwe

Mooie doelen. Succes. En knallen maar :hedbang:

Bedankt jongens!

Gister heb ik biceps/triceps getraing. Ging wel lekker, alleen jammer genoeg geen pr's gezet. Ik heb ook ff gen zin om die training in mn log te zetten, toch niet zo boeiend. Mijnrug training die ik mandag ga doen komt gewoon weer in mijn log:)

Het is nu begin september.Nog 4 maanden tot het eind van het jaar. Ik heb zojuist mijn doelen gezet voor eind dit jaar.

Over 4 maanden(dus eind december) zijn mijn doelen:

1)Een BW van 73-74kg. Nu is dat ongeveer 71.
2)Een 1RM bench van 90kg. Nu is dat 85. Maar hij gaat nauwelijks voorruit dus ik ben dat dit niet eens gaat lukken.
3)Een 1RM squat van 155kg.. Mijn 1RM is nu 140
4)Een 1RM deadlift van 170. Mijn 1RM is nu 150. En in reps doe ik 6x135
5)barbell shoulder press is nu 4x60 en die hop ik te verhogen naar 8x60. maar eind dit jaar heb ik die oefening waarschijnlijk al lang weer vervangen voor een andere shoulder press oefening zoals de MP of dumbbell press.
6)Mijn pr met dips is momenteel 6xbodyweight+30. Over 4 maanden wil ik 6x bodyweight+35 doen.

Eind dit jaar zal ik bekijken of ik mijn doelen gehaald heb.

Ook ga ik volgende week(als ik het niet vergeet) Een paar filmpjes maken. Ik denk van mijn bench, deadlift en squat en misschien nog wel iets.
Ook plaats ik misschien nog wel een foto.

IK ben er benieuwt of mij dit gaat lukken. Mijn bw en bench gaan toch wel moeilijk worden voor mij. Wish me luck!

greetz

Wwe

Ik hoop echt dat je je doelen haalt!

Succes met je doelen Wwe!

succes met je doelen :D
het gaat je wel lukken denk ik deze doelen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven