Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx, filmpjr van deadlift post ik morgen.Deadlift gaat goed manPendlays zien er ook goed uit, heerlijke oefening ook eh, veel beter als die yates toestand.
Misschien gaat die bench bij ons toch nog wat worden Wwe. Zeker netjes die 3×82.5kg!

thanks
thnx
thnx, filmpjr van deadlift post ik morgen.
Yates row vind ik ook lekker man.
Ik hoop het echt
thanks
Vandaag deed ik benen maar die log ik niet. Ik deed full squats maar dat ging echt niet lekker. Full voelt gewoon k*t aan vind ik dus ik ga het bij 'iets onder parallel' houden.
Ik heb een keer het bill star schema gedaan en dat ging erg lekker. Ik ben er een aantal maanden geleden voor een tweede keer aan begonnen maar ik stopte al na een paar weken door gebrek aan motivatie.
Ik heb het er met mijn 2 trainingsmaten over gehad en het lijkt ze ook wel wat. Dus ik ga over anderhalve week weer begonnen met het bil star schema.
Ik heb er zin in en ik hoop pr's te maken.

thnx
Kerel nu weer bill star? Doe toch eens iets anders dan dat man.![]()
thnx
Ik sta open voor sugesties, Lenn
Bij bill star kan je relatief 'makkelijk' pr's scoren, en dat vind ik belangrijk. Zeker bij benchen is prs scoren voor mij echt lastig
)