Fitness Seller

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in dit topic

Ouwe! Heb je zin in een beetje competitie ofzo? Wil weer ff op me oude niveau terugkomen en heb wat motivatie nodig
 
Ouwe! Heb je zin in een beetje competitie ofzo? Wil weer ff op me oude niveau terugkomen en heb wat motivatie nodig
Haha, zou lachen zijn :)
 
Ouwe! Heb je zin in een beetje competitie ofzo? Wil weer ff op me oude niveau terugkomen en heb wat motivatie nodig

Eey man. Haha op wat voor manier bedoel je? Samen trainen bedoel je? Of gewoon online stats blijven posten enzo. Wie het eerste aan de 250 zit ofzo, op de grote 3.
 
Lees de uitleg maar even in mijn logje, heb geen zin om het opnieuw te typen of te knippen/plakken. One lazy bastard I am
 
Vandaag 12 minuten loop gehad met de gymles.
Ik heb 2,6KM gelopen in 12 minuten. Dus dat is 2,6X5 = 13KM/H, best netjes dacht ik zo. Daarna nog een uur rugby gespeeld, ben nu kapot;) Had ook nog op de terugweg van Haaksbergen naar Neede (terug naar huis dus) ****ing tegenwind, 12 kilometer lang.
Dat wordt vanavond maar geen benen trainen, aangezien ik morgenavond waterpolo training heb, en zaterdag een wedstrijd.

Als ik vanavond de energy heb, dan ga ik wel UB trainen.

Groeten.
 
Ik liep tijdens gym vorige week 3300m in 12:49.... ongeveer gemiddelde van 15,3 km/h:D

Succes vanavond met je UB traiing
 
Ik liep tijdens gym vorige week 3300m in 12:49.... ongeveer gemiddelde van 15,3 km/h:D

Succes vanavond met je UB traiing

Haha hufter;) Dat is wel nice. Maar jij zit op voetbal he.
 
Ik niet.. Je moet meer kracht leveren....
 
Valt wel mee, op asfalt kun je ook in lekkerder ritme lopen imo... en handiger met bochten..wat meer grip zeg maar...
 
Ja, mijn ma zegt altijd: "Over smaak valt niet te twisten"
 
Back
Naar boven