Fitness Seller

HG AAS - kans op fakes

Peiling Peiling Hebben jullie al fake HG gear gehad?

• Nope, altijd al de "real deal"

Stemmen: 8 38,1%
  • Yep, al fakes in handen gehad

Stemmen: 9 42,9%
  • Geen idee of het fake HG gear was

Stemmen: 4 19,0%

• Totaal stemmers
    21

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Waardering
749
Goeiemiddag mede-ijzervreters,

In de toekomst zou ik wel eens een kuurtje willen doen met HG ipv UG gear. Vaak lees ik dat de kans op fakes met HG heel groot is, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn.

Dus vandaar een eenvoudige poll voor diegene die al met HG hebben gekuurd: hebben jullie al fake HG gehad?

Ben benieuwd naar hoe vaak fakes nu eigenlijk voorkomen :-)

Thanks!

Hg test e gehad. Beste test e ooit.

Mijn volgende word HG. Eerst even cruise afmaken.

Ik Had aburaihan test e
Was waarschijnlijk nep maar werkte als een tierelier
Wil nu hg test prop van promiviron ofzoiets voor me volgende blast
Verder alleen de real deal gehad

Ik wil voortaan alleen HG test e in mijn volgende kuren, rest mag ug zijn.
Zeer goede ervaring met HG test e gehad.

Ben ook erg benieuwd of je het verschil echt merkt tussen hg en ug

Alleen is hg bijna niet aan te komen en met ug wordt je doodgegooid

Ben ook erg benieuwd of je het verschil echt merkt tussen hg en ug

Alleen is hg bijna niet aan te komen en met ug wordt je doodgegooid

Mijn eerste test kuur was HG, kon nergens anders aankomen :p verder raad ik het je dan wel aan om het zelf te halen als je op vakantie bent. Kost je nog geen 2 tientjes voor 10ml en je weet zeker (afhankelijk van het land) dat je geen fakes krijgt. Mensen die ik ken die verkopen kopen zo soms HG in maar de voorraad is dan in tegenstelling tot UG zo klein dat de prijs aan de hoge kant is

Mijn eerste test kuur was HG, kon nergens anders aankomen :p verder raad ik het je dan wel aan om het zelf te halen als je op vakantie bent. Kost je nog geen 2 tientjes voor 10ml en je weet zeker (afhankelijk van het land) dat je geen fakes krijgt. Mensen die ik ken die verkopen kopen zo soms HG in maar de voorraad is dan in tegenstelling tot UG zo klein dat de prijs aan de hoge kant is

Plaats en apotheek aub :p
Ga ik even 3 maandjes op vakantie in turkije bijv
Sportschooltje pakken daar

Kroatië geloof ik niet, Bulgarije ligt daar wel in de buurt daar is het makkelijk te krijgen. In Turkije krijg je het ook in de apotheek.
Griekenland is er ook redelijk makkelijk in en het is erg mooi spul voor een klein prijsje

• Topic Starter Topic Starter
Ben zelf best tevreden van mijn ervaringen met UG tot nu toe maar ik zou toch eens HG willen proberen, puur om voor mezelf het verschil te merken :)

@Cruisecontrol88 : vakantie naar Turkije om wat HG te proberen scoren is idd goed idee :p Ik zie wel nog waar ik mijn HG op de kop tik. Voorlopig kuur ik wel nog wat verder op UG.

Ben zelf best tevreden van mijn ervaringen met UG tot nu toe maar ik zou toch eens HG willen proberen, puur om voor mezelf het verschil te merken :)

@Cruisecontrol88 : vakantie naar Turkije om wat HG te proberen scoren is idd goed idee :p Ik zie wel nog waar ik mijn HG op de kop tik. Voorlopig kuur ik wel nog wat verder op UG.

Ik zou zelf niet snel 10x10 ml test mee nemen de grens over
Locked up Abroad : DBB

Ik heb het nog niet gebruikt, maar ik vind mijn denkwijze toch het delen waard.

Omdat de fakes op HG groot is, en je weet dat er in UG meestal wel wat inzit maar vaak ondergedoseerd, zou ik nooit HG gaan gebruiken. Ik koop liever 100 vials ondergedoseerde UG dan neppe HG als je begrijpt wat ik bedoel. Tenzij je natuurlijk een hele grote garantie hebt door een buitenlandse apotheek oid, maar dan nog vertrouw ik de UG nederlanders meer dan vb. de pakistaanse farmaceutica.

Kroatië geloof ik niet, Bulgarije ligt daar wel in de buurt daar is het makkelijk te krijgen. In Turkije krijg je het ook in de apotheek.
Griekenland is er ook redelijk makkelijk in en het is erg mooi spul voor een klein prijsje
Griekenland serieus? En met de inpakt van de crisis kost het waarschijnlijk geen ene moer meer daar.

Terug
Naar boven