XXL Nutrition

HG AAS - kans op fakes

Peiling Peiling Hebben jullie al fake HG gear gehad?

• Nope, altijd al de "real deal"

Stemmen: 8 38,1%
  • Yep, al fakes in handen gehad

Stemmen: 9 42,9%
  • Geen idee of het fake HG gear was

Stemmen: 4 19,0%

• Totaal stemmers
    21
Ik zou zelf niet snel 10x10 ml test mee nemen de grens over
Locked up Abroad : DBB

Je moet het ook gewoon opsturen.

Van buiten Europa durf ik dat ook niet maar Griekenland is binnen de EU dus kleine kans dat ze dat vinden (met de auto)
Als je vanaf Bulgarije naar Nederland komt wordt je auto minstens 3x gecontroleerd. Er is zelfs een grens waar je 100 meter van het eerste bagage onderzoek weer mannetjes staan om je auto ondersteboven te zetten :o slecht plan en al helemaal nu met die vluchtelingen

Pakketje zoals mentos zei will do the trick

Egypte is ook een prima land om HG te krijgen. Goedkoop en gemakkelijk te krijgen

Dat misschien ook wel. Misschien volgend jaar toch maar eens naar Egypte ;) of september dit jaar.

Geen idee wat de prijzen van Hgh in de apotheek in Egypte moet zijn.

Ik zit nu aan riptropin maar ben er eigenlijk al klaar mee. Steeds rode , licht pijnlijke plekken na de inject. Ik ga dit kitje snel opmaken en dan verder kijken

Dat misschien ook wel. Misschien volgend jaar toch maar eens naar Egypte ;) of september dit jaar.

Ik zit nu aan riptropin maar ben er eigenlijk al klaar mee. Steeds rode , licht pijnlijke plekken na de inject. Ik ga dit kitje snel opmaken en dan verder kijken

Ik zou daar niet heen gaan met al die dingen die er tegenwoordig aan de hand zijn overal.. Turkije ga ik voorlopig ook even niet meer heen :o

Probeer eens IM te zetten.

Had de afgekomen dagen met nieuwe bac water gezet. Ik ben ook onderhuidse bultjes bij de injectie spot (verdikkingen)

Heb net 5 IU met 0,5ml NaCl gezet.

Morgenvroeg even kijken hoe dat bevallen is.

IM zou de Hgh minder goed werken las ik.

Binnen eu kan je toch prima vanaf je vakantie land op sturen naar thuis?

had 130 ampullen test mee trug uit grielenland no problems.

Buff genoeg zijn dat duidelijk is waarom je daar bent

Mooie marketing :p alleen wil ik er even bij vermelden dat ik die stickers gewoon los kan kopen :o als je HG wil hebben moet je die gewoon zelf uit de apotheek kopen anders weet je het nooit zeker

Laatst bewerkt door een moderator:
En enig idee hoe het met Thailand zit, kans is dat ik daar twee weekjes zit in juni of juli voor werk. Dan (groot)pakketje naar huis sturen klinkt wel interessant.
Ervaring mee?

En enig idee hoe het met Thailand zit, kans is dat ik daar twee weekjes zit in juni of juli voor werk. Dan (groot)pakketje naar huis sturen klinkt wel interessant.
Ervaring mee?

Denk niet dat dat aankomt. Waarschijnlijk zou je zelf wat mee kunnen nemen in je bagage?

Mooie marketing :p alleen wil ik er even bij vermelden dat ik die stickers gewoon los kan kopen :o als je HG wil hebben moet je die gewoon zelf uit de apotheek kopen anders weet je het nooit zeker

Ja dat kan wel kloppen , alleen zitten de meeste producten geseald daar , Norma's per 6 amps bijv. Anders check je de lot-nummers enz. Zelfs als je het zelf in de appotheek koopt wil dit niet zeggen dat het echt is , sommige apotheken in touristche gebieden verkopen gewoon fake.

Ja dat kan wel kloppen , alleen zitten de meeste producten geseald daar , Norma's per 6 amps bijv. Anders check je de lot-nummers enz. Zelfs als je het zelf in de appotheek koopt wil dit niet zeggen dat het echt is , sommige apotheken in touristche gebieden verkopen gewoon fake.
Ja dat is waar haha dat ze daar zomaar mee wegkomen :rolleyes: Norma's per 6amps? Je hebt ze daar ook per 1 amp voor €2,01 per doosje, originele

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig resultaat van de poll:

- bijna de helft van de stemmers heeft al nep HG in handen gehad.
- ongeveer 1/4 nog nooit nep gehad en nog eens 1/4 weet het niet met zekerheid of het echt/nep was

Alvast bedankt voor diegene die hebben gestemd :)

ja die mensen daar willen alleen maar verkopen. norma test deca primo proviron nolvadex. had wel eerst gekeeken naar de kenmerken van de real normas. betaalde 2.30 per ampul.
was niet de eerste keer heb eerder van vakantie 2 cobras mee genoomen in me koffer. (daar bedoel ik geen vuurwerk mee)

ja die mensen daar willen alleen maar verkopen. norma test deca primo proviron nolvadex. had wel eerst gekeeken naar de kenmerken van de real normas. betaalde 2.30 per ampul.
was niet de eerste keer heb eerder van vakantie 2 cobras mee genoomen in me koffer. (daar bedoel ik geen vuurwerk mee)
srs?? Vertel pls

Terug
Naar boven