ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik zou zelf niet snel 10x10 ml test mee nemen de grens over
Locked up Abroad : DBB
Je moet het ook gewoon opsturen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slecht plan en al helemaal nu met die vluchtelingenEgypte is ook een prima land om HG te krijgen. Goedkoop en gemakkelijk te krijgen

of september dit jaar. Dat misschien ook wel. Misschien volgend jaar toch maar eens naar Egypteof september dit jaar.
Geen idee wat de prijzen van Hgh in de apotheek in Egypte moet zijn.
Ik zit nu aan riptropin maar ben er eigenlijk al klaar mee. Steeds rode , licht pijnlijke plekken na de inject. Ik ga dit kitje snel opmaken en dan verder kijken

Dat misschien ook wel. Misschien volgend jaar toch maar eens naar Egypteof september dit jaar.
Geen idee wat de prijzen van Hgh in de apotheek in Egypte moet zijn.
Ik zit nu aan riptropin maar ben er eigenlijk al klaar mee. Steeds rode , licht pijnlijke plekken na de inject. Ik ga dit kitje snel opmaken en dan verder kijken
had 130 ampullen test mee trug uit grielenland no problems.

En enig idee hoe het met Thailand zit, kans is dat ik daar twee weekjes zit in juni of juli voor werk. Dan (groot)pakketje naar huis sturen klinkt wel interessant.
Ervaring mee?
Mooie marketingalleen wil ik er even bij vermelden dat ik die stickers gewoon los kan kopen
als je HG wil hebben moet je die gewoon zelf uit de apotheek kopen anders weet je het nooit zeker
Ja dat is waar haha dat ze daar zomaar mee wegkomenJa dat kan wel kloppen , alleen zitten de meeste producten geseald daar , Norma's per 6 amps bijv. Anders check je de lot-nummers enz. Zelfs als je het zelf in de appotheek koopt wil dit niet zeggen dat het echt is , sommige apotheken in touristche gebieden verkopen gewoon fake.
Norma's per 6amps? Je hebt ze daar ook per 1 amp voor €2,01 per doosje, originelesrs?? Vertel plsja die mensen daar willen alleen maar verkopen. norma test deca primo proviron nolvadex. had wel eerst gekeeken naar de kenmerken van de real normas. betaalde 2.30 per ampul.
was niet de eerste keer heb eerder van vakantie 2 cobras mee genoomen in me koffer. (daar bedoel ik geen vuurwerk mee)