MuscleMeat

HG AAS - kans op fakes

Peiling Peiling Hebben jullie al fake HG gear gehad?

• Nope, altijd al de "real deal"

Stemmen: 8 38,1%
  • Yep, al fakes in handen gehad

Stemmen: 9 42,9%
  • Geen idee of het fake HG gear was

Stemmen: 4 19,0%

• Totaal stemmers
    21
Ik heb betere dan Cobras :eyebrow: ook nog eens goedkoper. Vooral als je ze 2 dagen achter elkaar pakt. Vorige week gedaan, 60 minuten lang (voor mij is dat extreem lang):bmwm:

Ik dacht dat het om een slang ging, die hij meegesmokkeld had in z'n tas :roflol:

Ook een kleine? :p ik vind het niet zo erg haha het wordt echt een super mooi meisje over een jaar of 18 dat weet ik zeker. Het was de 9 maanden lang irritante vriendin meet dan waard :)

Ik heb ook een dochter idd, (zie ik niet) word dit jaar juni 15 jaar. Het waren de 9 maanden wel waard dat zoiezo, maar voor mij nooit geen kinderen meer, ellendelingen zijn het, ik ken mn eigen en weet hoe ik vroeger geweest ben en dat wens ik niemand toe. Dan daarbij, in deze maatschappij kinderen groot brengen is eerder je ondergang en faillissement tekenen, dan liefde en geluk ondervinden. Just my opinion ;) Ik hou het bij mn vriendin en Pitbull.
Owja en vruchtbaar hoop ik zoiezo niet meer te zijn.
Spuit drin en groeien Gvd :roflol:

Ik heb ook een dochter idd, (zie ik niet) word dit jaar juni 15 jaar. Het waren de 9 maanden wel waard dat zoiezo, maar voor mij nooit geen kinderen meer, ellendelingen zijn het, ik ken mn eigen en weet hoe ik vroeger geweest ben en dat wens ik niemand toe. Dan daarbij, in deze maatschappij kinderen groot brengen is eerder je ondergang en faillissement tekenen, dan liefde en geluk ondervinden. Just my opinion ;) Ik hou het bij mn vriendin en Pitbull.
Owja en vruchtbaar hoop ik zoiezo niet meer te zijn.
Spuit drin en groeien Gvd :roflol:
Mijne wordt in juli 1 jaar :p tijd gaat echt snel voordat je het weet komt ze met een vriendje thuis :mad: komt nooit levend m'n huis uit gvd

hahahah ik bedoelde inderdaad 2 slangen jongens.
maar goed gewoon mee neemen die gear als je wat hg ken krijgen in et buitenland.

vertel meer pls. cool story pls
was voor me werk moest teak hout inkoopen in birma en kon toen 2 middel groote koningscobras krijgen die in 2 glazen flessen gedaan pantie dr over en het vliegtuig in .
neem trouwens overal waar hg roids te krijgen zijn mee trug naar nl van uit europa.

zijn nu te veel risico vluchten vanuit azie en zuid america in brazilie is wel egt alles alles te krijgen. maar risico is groot.
griekenland turkije russland
nog geen probleemen mee gehad.

is wel wat jaaren geleeden dat ik wat mee trug gesmokkeld heb.
als je tabs mee trug wilt neemen koop dan n supplement gooi de pillen dr uit doe dr bijvoorbeeld 400 oxy tabs in en lijm op de rant zilverfolie dr op rondom afknippen en klaar. je moet gewoon ballen hebben klaar.

Mijne wordt in juli 1 jaar :p tijd gaat echt snel voordat je het weet komt ze met een vriendje thuis :mad: komt nooit levend m'n huis uit gvd

Hou die kleine meid in ere kerel! Laat haar trots zijn op papa. En hopelijk vind ze een fatsoenlijke weg in deze verziekte maatschappij.

On topic, die Griekse Nor.. 08x40 duurt btw eeuwen met optrekken, vergiste ik me in hoe dik die olie is :p

Geraak zelf aan zoveel sust van aspen uit apotheek be alsk maar wil... Moet zeggen de prijs die ik betaal voor 1cc is verl ivgl met ug sust. En heb een een kuurtje gedaan met sust van apotheek en merktte geen verchil met ug...

Terug
Naar boven