XXL Nutrition

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

Optrekken gaat lekker zo te zien!

• Topic Starter Topic Starter
Mjah .. dat viel me niks tegen ... had niet gedacht het te halen !!!! nou was de uitvoering nog niet helemaal 102 % precies goed (toch beetje "smijten" met de benen in het laatste setje)

Goeie training gab.Je hebt eindelijk weer de smaak te pakken.;)En maak asap EZ-bar rows van die DB rows.:cool:

Ik heb nog helemaal geen DB-row ofzo gedaan .. zat er alleen een beetje aan te denken ... heb me keurig aan me schema gehouden nog ... wil het haast wel een beetje veranderen .. heb het al een mooi tijdje...

t*ring ...een backup van 2 weken terug terug gezet zie ik ...

Ben een aantal leuke en interessante logs kwijt :(

go hiekie

Jep, meer mensen hebben daar last van... Maar het gaat wel lekker hoor, ga zo door man! :thumb: :thumb:

Vorige week bijvoorbeeld. .. had ik spierpijn in me hele lats.. van onder tot boven aan toe ... weird gevoel is dat !

lekker he oefening aanhouden zeg ik maar zo

Vorige week bijvoorbeeld. .. had ik spierpijn in me hele lats.. van onder tot boven aan toe ... weird gevoel is dat !

De chin ups en pull ups ownen big time :D probeer ook de "The Modified
Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin" methode is! Aanrader

@ Massalah: Hoe ziet die routine eruit ?

Training van gister:
Ik wilde nu toch eens mijn trainingsschema iets gaan veranderen, aangezien ik op de huidige routine al bijna 12 weken heb gezeten.. Ik kreeg dit schema van iemand en vind het jammer dat deze persoon me niet verder meer wil ondersteunen, ik ging verdomd goed op zijn routines, flink gegroeit...

Anyway: Rugtraining
Pull downs : stang met brede greep (ik kom redelijk vlot in gewicht aan nu, optrekken word voor mij een knap lastig verhaal bemerkte ik al na de eerste set, de herhalingen kon ik er niet mooi genoeg uitpersen vond ik zelf.. daarom terug geweken naar de pull down)
3 x 8 x 95
1 x 8 x 100
1 x 8 x 85 (extreem netjes geprobeert uit te voeren)

BOR
5 x 8 x 90 (reps waren niet allemaal even mooi, maar mijn onderrug bleef voldoende in de juiste positie)

Optrekken omgekeerde smalle greep aan de chinbar:
4 x 8 x BW

Dumbbell rows:
3 x 10 x 40 (was echt al bijna op, had wel redelijk lange rust tussen de setjes)

Straight arm pull downs bij hoge pulley
4 x 10 x 55

Schouders achterkant
Reverde Fly machine.. gewicht weet ik eigenlijk niet meer :(

Shrugs achterwaarts
3 x 8 x 80

Shrugs voorwaarts
3 x 10 x 120

Einde training ...

Overall:
Werd een beetje beinvloed door wat lichamelijke stress (hypochonder he) ik meende weer wat raars te hebben eerder die middag en dit leverde toch wat krachtverlies op... Klacht is nu al weer weg en heb me weer voor niks zorgen lopen maken :(

en lol .. weer spierpijn in die hele lats ... heerlijk gevoel..

Heey dat gaat weer lekker hiero!!!Maar waarom zoveel verschil met voor of achterwaartse shrugs???

Ik doe die achterwaartse shrugs als het ware in 2 delen ..
1: Nekspieren helemaal omhoog trekken
2: ellebogen naar achteren trekken
3: ellebogen weer strekken
4: nek weer laten zakken ..
das bij mij 1 rep.. (zo heb ik het me ooit eens aan laten leren)

Gisteren benen gepakt ...

Resultaat vandaag: AUW!!!! (en neej niet in de knietjes, maar in de beenspieren en me squatreet :P, dus goed getraind... )

Heb weinig tijd vandaag om alles uit te kunnen werken..
Dus ff de oefeningen
6 x 10 x 130 Squat (mooie 90 graden squats)
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens lunges.. 4 x 8 (dumbbells in de handen, oplopend van 15 tot 25 kg) set met 25 werd toch me linker knie wat wankel

Hack squats op de machine 4 x 10, gewicht weet ik zo niet, meer dan de halve stack

Ook weer wat Leg extensions geprobeert, rustig opgebouwd..

Achterkant benen: 5 x 8 x liggende leg curl, explosief omhoog, rustig zakken.. hamstrings verschroeid al na die oefening! mega pomp

Kuiten.
Toe press op de Leg press machine 4 x 12 x 5 plates (+ gewicht van de wagen)

Zittende kuitoefening: 4 x 12 x 3 plates.

:sad: 90 graden squats. :P

lekkere benentraining ´hiekie ´

GooooooOOO Hiekster!

Gisteren even armpjes gedaan ... praktisch hetzelfde als vorige week, maar met wat minder rust er tussen ...

Schrok gister wel ff tijdens het trainen, maar ik ga me vooralsnog weinig zoggen maken .. mijn rechterelleboog begint nu ineens met golf elleboog achtige klachten ... vooral pressdowns wilden voor geen meter .. trek me er voorlopig maar niet te veel van aan, maar deed best pijn :(

Zometeen eerst maar eens op vakantie (duurt nog een ruime week)... dan kan eea weer eens ff helemaal herstellen!

Hehe beetje rustig in me logje geworden zie ik :)

Vandaag borst:
Maar eens besloten om mijn trainingsschema radicaal op de kop te gooien en eens iets nieuws te proberen.. Ik sprak Own Sculpturer vandaag en ga eens een tijdje op zijn borst schema zitten nu :) heb nog wel wat voorzichtig aan gedaan ivm me nog steeds iets zeurende schouder onder zware belastingen..

Platte bench: brede grip
8 x 90
8 x 100
6 x 110
4 x 115
9 x 90

Incline bench (met OLY barbell)
8 x 70
8 x 80
6 x 90
4 x 95
10 x 70

Toen combi-oefening fly-over - smallpress
10 x lege stang (OLY bar)
10 x 30
8 x 40
8 x 40
8 x 40 -> borst helemaal vol, branden als een gek

Weighted dips
BW + 20 x 7
Bw + 15 x 8
BW + 10 x 8
BW x 12

Schouders:
Side Raise Machine (gewicht geen idee, pin lukraak in in de stack geduwt eigenlijk)
4 x 15

Barbell press vanaf de borst
8 x 40
8 x 50
8 x 60
6 x 70
7 x 60

RC werk: de standaard 2 oefeningen die ik anders ook altijd doe

Overall:
Lekker getraind, beetje uitkijken met die arm nog, nog steeds wat last bij die elleboog aan de binnenkant... Denk toch ook dat ik toch nog een tijdje de sets en reps weer vast zet en weer met een vast gewicht die sets ga maken .. dit bevalt me gewoon erg goed en ondertussen blijf ik genezende :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven