XXL Nutrition

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moet ik toch maar eens ALLER-FREE ofzo gaan halen .. pest is dat ik er eigenlijk maar heel kort echt last van hebt .. er is maar heel kort "iets" in de lucht wat mij zo beinvloed... echt maar een paar weken ... zometeen verderop in de zomer is het weer helemaal prima !

Vandaag .. een teringhete en brakke maandag:

Hoezo brak?? nou het hele weekend ziek geweest en dat was aan de training wel te merken .. heb wel goed kunnen knallen, maar damn wat werden de gewichten soms ineens zwaar :S Een heerlijke verkoudheid, met een bende hooikoorts erbij, resultaat, helemaal verstopt en daardoor niet kunnen slapen.
Lag als een vis op het droge naar lucht te happen 's nachts... Het wil hier in Friesland maar geen slecht weer worden.. overal regent het en onweer het, hier niet .. als het ff flink regent is de klacht weg..

Bankdrukken
8 x 90
8 x 95
8 x 95
6 x 95 - restpause paar seconden 2 x 95
8 x 85 (dat bedoel ik dus .. ineens knetterleeg, kan dan vernemen dat ik ziek geweest ben)

Schuine drukken in smith
5 x 8 x 75 (laatste set kwamen de herhalingen uit mijn tenen)

Fly incline.
4 x 12 x 15 kg .. (ook hier al niet zo veel kracht meer en borst enorm vol)

Fly's kunnen wat zwaarder maar voor de rest goed bezig :thumbup:, waarom Incline benchpress in de smith, is dit nog vanwege je schouder?

Schouders:
Side Raise: weer even geprobeert, het gaat al een stuk lekkerder weer .. maar erg voorzichtig gebleven..Gewicht weet ik niet meer, gewoon een gewicht gepakt wat lekker aan voelde en geen klachten op leverde.

Schouderdrukken met de losse stang vanaf de borst. (smithmachine was langdurig bezet door 2 ecto's)
Geen idee wat die stang weegt...
Stang + 30 x 10
Stang + 35 x 10
Stang + 40 x 8
Stang + 45 x 8 (heb nu beetje richtlijn te pakken ,,, kan eventueel dus nu een goede vervanger vinden als de smith langdurig bezet is (klotezomer ook, laat ze oprotten die ecto's)

RC-werk:
Zittende dumbbell clean 4 sets x 15 met lichte dumbbells

Liggende oefening 3 x 15 per arm, lichte dumbbell

Cardio:
10 minuten (tijdgebrek, moest vanavond door naar de sportmasseur)

Goedzo losse stang is beter dan een smithmachine :). Je had natuurlijk ook een brute most muscular pose kunnen doen om de ecto's af te schikken :eek: .... Ooit wel eens Ecto shoulder press geprobeerd???

Olympische stang weegt 20kg.

10min cardio, had je beter de volgende dag wat langer kunnen pakken bro :cool:

Overall:
Terug op me oude schema bevalt me toch het best ! ik herstel nog steeds lekker en kan toch flink rammen ! Kan me wel voor de kop slaan dat ik er van ben af geweken.. ik groei hier lekker op ! Die schouder gaat lekker en zit me niet meer in de weg met trainen.. echter willen de laatste zeurende pijntjes nog niet echt vlot weg gaan .. zal ook mede te maken hebben met dat ik een weekend ziek ben geweest :) Morgen vol aan de bak met de rug!
[/QUOTE]

Blijven knallen gab :D :wl: :D :wl:

Fly's kunnen wat zwaarder maar voor de rest goed bezig :thumbup:, waarom Incline benchpress in de smith, is dit nog vanwege je schouder?

Nope .. het staat zo op mijn schema en ik hou me daaraan.. Moet wel zeggen dat ik het voor mijn schouder ook wel prettiger vind .. die laatste pijn wil er maar niet uit gaan en ik kan zo toch heerlijk trainen ! en op full power... ik maak die incline smith weer goed met de incline fly :)

DavyO zei:
Goedzo losse stang is beter dan een smithmachine :). Je had natuurlijk ook een brute most muscular pose kunnen doen om de ecto's af te schikken :eek: .... Ooit wel eens Ecto shoulder press geprobeerd???

Olympische stang weegt 20kg.

10min cardio, had je beter de volgende dag wat langer kunnen pakken bro :cool:
Ecto pressen ... ooit eens gedaan met een collega .. dat vond ie niet leuk :roflol:

Die bar is geen oly bar .. maar heeft wel de lengte van een olybar.. maar is dunner..

@ Cardio .. ik had dus TIJDGEBREK.. omdat ik door moest naar de sportmasseur / chiropractor (die kerel kan beide) en van te voren nog wel ff wilde eten.

[/QUOTE]
DavyO zei:
We doen ons best :cool:

Nette training,maar qua flyes ga ik met DavyO mee.;)

Dinsdag RUG dag :)

Ondanks dat ik nog niet helemaal fit was heerlijk kunnen knallen... alleen in de Pulldowns met brede grip (eerste oefening) kon ik merken dat ik nog niet helemaal op power was..

3 setjes opwarmen, daarna begonnen en echt gefocussed op zo weinig mogelijk te cheaten en goed de lats aan te spannen
8 x 95
8 x 95
8 x 95
8 x 85 (hij werd zo lelijk zwaar ineens, ff iets terug gegaan)
8 x 85

BOR's (na eerst even 1 setje weer lichte pendlays,, het helpt me echt om mijn houding dan goed te houden gedurende alle sets van de BOR's, ik doe het dan ook puur om even dat gevoel in de rug te krijgen)
5 x 8 x 80 => Nette houding! de laatste 2 sets heeft een maatje de houding gecheckt

Pulldowns met smalle greep, handpalmen naar binnen
2 x 8 x 75
2 x 8 x 80 (deze oefening blijft netjes vooruitgaan :) perfecte uitvoering )

Fly over op de machine
4 x 12 x 55 kg (echt opgelet op het voelen aanspannen van de rug)

Bent over Side Raise:
5 x 12 x 7'5 kg (goed naar voren kijken, achterkant schouders goed aanspannen)

Shrugs met de Barbell
5 x 8 x 120 kg (heb 1 setje zwaarder geprobeert, maar dan kreeg ik naar mijn idee mijn trapezius niet volledig omhoog en kon ik em niet vol aantrekken)

Overall:
Heerlijke training ondanks dat ik me nog steeds wat brak voel .. kloteverkoudheid.. het heeft ook eindelijk geregent hier dus de klachten zul nu snel verdwijnen.... ik verneem wel dat ik minder kracht heb doordat ik toch nog behoorlijk verkouden ben .. klotezooi

Ach man,na die verkoudheid ga je knallen man!!!Krijg je eindelijk dat beetje extra lucht wat je in deze hitte nodig hebt om te kunnen presteren.;)

Jij met je dikke schouderkoppen 7,5kg DB's gebruiken!!!!Schaam je diep.:p:D

Ach man,na die verkoudheid ga je knallen man!!!Krijg je eindelijk dat beetje extra lucht wat je in deze hitte nodig hebt om te kunnen presteren.;)

Jij met je dikke schouderkoppen 7,5kg DB's gebruiken!!!!Schaam je diep.:p:D

hehe ... ik wil die oefening maximaal goed uitvoeren Own Sculpturer .. ik wil echt die achterkant schouders voelen werken ... als ik een stap zwaarder ga (10 kg) dan kan ik ze boven niet lekker vasthouden ...

Ik heb em met dumbbells gedaan omdat de reverse peck deck WEER (Zucht) langdurig bezet was ... ik wil niet te veel afkoelen... zeker omdat ik recentelijk zo met die schouders heb lopen klooien wil ik ze goed warm houden gedurende de hele trainingen waarin de betreffende spiergroepen betrokken worden die geblesseerd zijn geweest.. ik vind het heerlijk trainen die korte rustperiodes, lekker intensief en ik merk dat mijn conditie omhoog gaat!.. ik ga nu ook veel beter op de BOR's !! ik zag me zelf nog niet perfect eerder 80 kg BOR's doen met zo'n nette houding.. op 1 of andere manier geeft dat eerste setje met die lichte pendlay me precies het gevoel in me rug wat ik nodig heb.. en kan zo perfect blijven staan en mijn BOR's maximaal goed uitvoeren!

Vandaag weer rust ... Heb dus ook een deel van de verjaardagsvisite op vanavond gezet :)

Donderdag: Benen ...

Vandaag een trainingmaatje erbij namelijk Ivosnivo! (t*ring wat is die groot in real life.. voelde me net een schooljochie)

Squats: 4 sets opwarmen.. daarna 6 x 10 x 120

Hack Squats op de machine 4 x 12 x 135

Leg curl 5 x 8 x 67'5 kg

Kuiten in de Legpress 4 x 15 x 6 plates..

Overall. .
Leuke training met Ivosnivo.. gaan we zeker vaker doen ! heb em lekker afgebeult :)

Vrijdag weer armendag :)

Het word echt tijd dat die verkoudheid em gaat nokken zeg ... ik verneem het gewoon in de trainingen dat ik toch wat minder gewicht kan gebruken als anders.. echter heb ik wel het goede gevoel en bereik ik ook wel een goede pomp enzo... Verbazingwekkend rustig in de gym vandaag.. 3 anderen aan het trainen.

Barbell Curl : 3-4 setjes opwarmen

4 x 8 x 50 (iets lichter als vorige week, echt gefocussed op aanknijpen van de spieren op de top contractie, bovenin een ruime seconde vast gehouden)

dumbbell Curl, duim tegen plaat
4 x 10 x 15 kg in elke hand .. hierbij express niet zwaarder gegaan, maar enorm gefocussed op helemaal doordraaien van de dumbbell naar de schouder toe en ook goed aanknijpen. Toen ging er al een flinke pomp in die biceps !

Scott curl op de machine (hij was eindelijk weer eens vrij)
4 x 12-15 .. machine ingesteld op 30 kg.. me armen waren helemaal op na die setjes.

Triceps:
Kabel pushdown
Hele stack 4 x 15, recht stokje. direct al een lekkere pomp in die armen

DIPS tussen de parallel bars
BW x 14 x 4 setjes. rustige herhalingen.

French presses.
10 x 45
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Cardio:
25 minuten hartslag 140..

Overall:
Ondanks die k*t verkoudheid wel lekker kunnen trainen en zeker een enorme pomp en leeg gevoel weten te bereiken. Als we weer helemaal fit zijn kunnen de gewichten wel weer iets omhoog. :) Armpjes staan mooi opgezwollen nu :) ik aim ook echt om zo vlot mogelijk door de training heen te zijn. Ben volgende week weer erg bezet met de voorbereidingen voor een groot computerevenement van dat weekend er op .. ik gebruik die situatie om volgende week weer ff een weekje weer wat rustiger te doen.. beetje rustig aan kan nooit geen kwaad... gewoon even bezig zijn :) ik neem geen complete rust week (laatste keer dat ik dat deed zoog aan alle kanten, maar ga wat terug met de gewichten (beetje deloaden heet dat geloof ik))

Laatst bewerkt:
Gaat lekker toch bro.;)

Ik ben echt bezig met het leggen van concnetratie in de te trainen spiergroep en het proberen contact te krijgen met de spieren die ik train .. :) Sinds ik dat doe heb ik ineens veel meer pomp enzo ..!

Je blijft lekker bezig Hiek, om even terug te komen op je hooikoorts, ik gebruik zelf:

Reactine, tabletten 10 mg (bij hooikoorts en vergelijkbare allergische reacties) zitten 21 tabletten in.

1 pilletje 's ochtends vroeg en gelijk de hele dag nergens last van.
Ik heb zelf ook maar kleine periodes wanneer ik dus ontzettend veel last heb van de hooikoorts.
Scheelt weer, want zo gaat deze verpakking langer mee ;) blijft er wat meer geld over voor het eten :p

nette trainingen!!

Ik ben echt bezig met het leggen van concnetratie in de te trainen spiergroep en het proberen contact te krijgen met de spieren die ik train .. :) Sinds ik dat doe heb ik ineens veel meer pomp enzo ..!

Ja dat zag ik gisteren wel met je ziekelijk hacksquat man, viel me mee dat je het overleefde.

Vrijdag weer armendag :)

Het word echt tijd dat die verkoudheid em gaat nokken zeg ... ik verneem het gewoon in de trainingen dat ik toch wat minder gewicht kan gebruken als anders.. echter heb ik wel het goede gevoel en bereik ik ook wel een goede pomp enzo... Verbazingwekkend rustig in de gym vandaag.. 3 anderen aan het trainen.

Barbell Curl : 3-4 setjes opwarmen

4 x 8 x 50 (iets lichter als vorige week, echt gefocussed op aanknijpen van de spieren op de top contractie, bovenin een ruime seconde vast gehouden)

dumbbell Curl, duim tegen plaat
4 x 10 x 15 kg in elke hand .. hierbij express niet zwaarder gegaan, maar enorm gefocussed op helemaal doordraaien van de dumbbell naar de schouder toe en ook goed aanknijpen. Toen ging er al een flinke pomp in die biceps !

Scott curl op de machine (hij was eindelijk weer eens vrij)
4 x 12-15 .. machine ingesteld op 30 kg.. me armen waren helemaal op na die setjes.

Triceps:
Kabel pushdown
Hele stack 4 x 15, recht stokje. direct al een lekkere pomp in die armen

DIPS tussen de parallel bars
BW x 14 x 4 setjes. rustige herhalingen.

French presses.
10 x 45
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Cardio:
25 minuten hartslag 140..

Overall:
Ondanks die k*t verkoudheid wel lekker kunnen trainen en zeker een enorme pomp en leeg gevoel weten te bereiken. Als we weer helemaal fit zijn kunnen de gewichten wel weer iets omhoog. :) Armpjes staan mooi opgezwollen nu :) ik aim ook echt om zo vlot mogelijk door de training heen te zijn. Ben volgende week weer erg bezet met de voorbereidingen voor een groot computerevenement van dat weekend er op .. ik gebruik die situatie om volgende week weer ff een weekje weer wat rustiger te doen.. beetje rustig aan kan nooit geen kwaad... gewoon even bezig zijn :) ik neem geen complete rust week (laatste keer dat ik dat deed zoog aan alle kanten, maar ga wat terug met de gewichten (beetje deloaden heet dat geloof ik))

ik vind dat jij ondanks jou verkoudheid aardige resultaten neerzet , bijv die french press - i am impressed

15 kg ... okay .. :) rare stang is dat eigenlijk .. wel de lengte van een olybar . maar er moet 30 mm zooi op

Terug
Naar boven