Vrijdag weer armendag
Het word echt tijd dat die verkoudheid em gaat nokken zeg ... ik verneem het gewoon in de trainingen dat ik toch wat minder gewicht kan gebruken als anders.. echter heb ik wel het goede gevoel en bereik ik ook wel een goede pomp enzo... Verbazingwekkend rustig in de gym vandaag.. 3 anderen aan het trainen.
Barbell Curl : 3-4 setjes opwarmen
4 x 8 x 50 (iets lichter als vorige week, echt gefocussed op aanknijpen van de spieren op de top contractie, bovenin een ruime seconde vast gehouden)
dumbbell Curl, duim tegen plaat
4 x 10 x 15 kg in elke hand .. hierbij express niet zwaarder gegaan, maar enorm gefocussed op helemaal doordraaien van de dumbbell naar de schouder toe en ook goed aanknijpen. Toen ging er al een flinke pomp in die biceps !
Scott curl op de machine (hij was eindelijk weer eens vrij)
4 x 12-15 .. machine ingesteld op 30 kg.. me armen waren helemaal op na die setjes.
Triceps:
Kabel pushdown
Hele stack 4 x 15, recht stokje. direct al een lekkere pomp in die armen
DIPS tussen de parallel bars
BW x 14 x 4 setjes. rustige herhalingen.
French presses.
10 x 45
10 x 50
10 x 50
10 x 50
Cardio:
25 minuten hartslag 140..
Overall:
Ondanks die k*t verkoudheid wel lekker kunnen trainen en zeker een enorme pomp en leeg gevoel weten te bereiken. Als we weer helemaal fit zijn kunnen de gewichten wel weer iets omhoog.

Armpjes staan mooi opgezwollen nu

ik aim ook echt om zo vlot mogelijk door de training heen te zijn. Ben volgende week weer erg bezet met de voorbereidingen voor een groot computerevenement van dat weekend er op .. ik gebruik die situatie om volgende week weer ff een weekje weer wat rustiger te doen.. beetje rustig aan kan nooit geen kwaad... gewoon even bezig zijn

ik neem geen complete rust week (laatste keer dat ik dat deed zoog aan alle kanten, maar ga wat terug met de gewichten (beetje deloaden heet dat geloof ik))