- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdag: Benen ...
Vandaag een trainingmaatje erbij namelijk Ivosnivo! (t*ring wat is die groot in real life.. voelde me net een schooljochie)

... eindelijk weer trainen .. ik begin er steeds meer zin aan te krijgen...
Maandag... eindelijk weer trainen .. ik begin er steeds meer zin aan te krijgen...
Borst / voorkant/zijkant schouders ...
Bankdrukken ...
Een behoorlijk grote gast was ook net bezig in zijn laatste setje .. ik kon direct beginnen ... Dus ik warm een paar setjes op en gooi dan die 95 er aan (ik was vastbesloten om deze sets vandaag te pakken . verkoudheid was over en voelde me retesterk ... Dus ik begin .... zegt die gast ineens ... wat hou je die stang smal vast.. doe je dat altijd zo ?
Ik :jah ... ik weet eigenlijk niet anders .. hij zegt greep breder .. dan pak je meer je hele borst nog. dus ik iets breder gedaan en warempel .. direct een dikke pomp er in en kon mijn borst ook beter squeezen . (voelde EINDELIJK mijn borst ook echt nu!!!)
4 x 8 x 95 daarna 1 x 8 x 90 .. (laatste rep van set 4 haalde ik maar net met een goede squeeze..)
Banken klaar, borst in de fik en dikke pomp .. lekkerrrrr!!!!!
Schuine bench (deze keer met de losse dumbbells) (Smith weer bezet)
5 x 8 x 30 kg in elke hand.. supergeode uitvoering en goede squeeze..
Fly incline:
1 x 12 x 15 , 1 x 12 x 17'5 , 2 x 12 x 20 ... Borst LEEG !!!!!
Schouders:
Side Raise.. 4 x 12 x ?? kg ... Side Raise voelt weer goed en ik blijf erg voorzichtig met deze oefening... Wel lekkere pomp in de zijkant schouders. Me AC-gewricht blijft prima werken en geen klachten..dit heb ik te danken aan die RC-oefeningen die ik "koppig" elke week netjes blijf doen..
Neck press vanaf de borst (zo noem ik em maar, stang dus vanaf bovenborst duwen) met de losse bar.. (Smith (alweer) bezet)
1 x 8 x 45, 1 x 8 x 55, 3 x 8 x 60 (inclusief dus die rare bar van 15 kg)
RC-werk:
Zittende dumbbell clean met de lichte dumbbells (schouders branden nog steeds echt goed, niet steken, echt dat brandende gevoel) dus ik hoef niet te verhogen.. na een aantal herhalingen worden ze al lekker moe
4 x 15
Liggende oefening met de dumbbell
3 x 15
Einde training, er kwam een verzekeringsagent bij me thuis, dus kon net me oefeningen doen.. cardio kon helaas niet meer...
Overall :
Schouders blijven sterker worden en goed reageren.. ook komen ze weer lekker terug in vorm en heb er weinig last meer van met trainen.. nog wel eens wat gezeur, maar absoluut niks "engs" meer... Ik ben echt weer helemaal super gemotiveerd nu ! het gaat lekker en ik blijf erg goed op de signalen van het lichaam letten..

Ik heb altijd gedacht dat ik em breed genoeg vast had ...
EN GVD ... ineens herinner ik me met me domme kop dat ik diezelfde tip ook van Own Sculpturer kreeg !!!

Ronnie & Yates style!!!!Mis die shack man......Ga eens langs die man denk ik....hij heeft nog videobeelden van toen ik een jaar of 17 was en 2 jaar bezig was.
Kan ik ook die keet weer eens terug zien.Ik heb mijn duimen nu buiten de ringen van de BAR .... voelde direct mijn borst al veel beter opspannen![]()

Smith is heel vaak bezet bij ons .... en dan ook niet even he ... er word volop gepraat en ge-ouwehoert...
Gewoon er naast gaan staan met je impressive fysiek en vragen of ze nog gaan trainen of hem alleen bezet gaan houden.
)
)
)