- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"
)
kan verder pijnvrij trainen en dat is best wel lekker na meer dan een maand eigenlijk weinig te hebben gedaan..
nou dat hopen we dan maar !
Mijn stemming word er ook niet echt beter op ... ene moment denk ik van : volgens mij kan ik nooit meer zwaar trainen, het andere moment lach ik er maar wat om en is het straks wel over .. En weer een training er op zitten
Zelfde training schema als in post nummer 43 ..
Deze keer het trainingsschema helemaal afgemaakt ... de onderrug blessure is helemaal weg (we boeken progressie) en ook de druk op het borstbeen is verdwenen...
Benchen...
weer met kleine tussenpauzes de sets gemaakt .. gewicht was hier 50 kilo. 1 set met 60 geprobeert maar toen moest ik wel heel vaak even wachten.
Fly's .. 10 kilo in elke hand, reps in 1 keer afgemaakt zonder rustpauze in de sets
Rug .. Lat pull downs : 45 in de eerste 3 sets , moest ff wachten in set 3, 4de set met 40.. 2 x korte restpauze . De rows weer in 1 ruk af kunnen maken met 50 kg ..
Schouders: express voorzichtig begonnen met het gewicht. ik druk de stang vanaf de boven borst omhoog (is beter voor de supra) eerst lege stang (geen idee wat het ding weegt) en daarna rustig wat gewicht erbij gehangen, tot aan 5 kilo aan beide kanten erbij ... korte rustpauzes in set 3 en 4..
Zittende side raise met 5 kilo in elke hand. ..
Resultaat: gigantisch opgepompt..
Buik de situps gelaten ... (Situps schijnen bagger voor je rug te zijn en trainen alles behalve je buik) deze oefening vervangen door leg raises op de speciaal daarvoor gemaakte steun.. (met zo'n rug leuninkje en armsteunen erop)
Overall gevoel : lekker getraind, bij het bench-en eerst even wat lichte zeurende schouderpijn, dit ging weg na dat de setjes erbij kwamen .. Zelfde geld eigenlijk voor alle oefeningen ... de zeurende pijn dreef weg en veranderde in verzuringspijn, heb de hele tijd geen steekje ofzo ook gevoelt, nagenoeg pijn vrij kunnen trainen ... Toch een kleine progressie met vorige week ...
Wel blijf ik erg moeite houden met het feit dat de buffels om mij heen met zware gewichten lopen te smijten en te trainen en dat ik op zoek ben naar schijfjes van 2 1/2 of 5 kiloMijn stemming word er ook niet echt beter op ... ene moment denk ik van : volgens mij kan ik nooit meer zwaar trainen, het andere moment lach ik er maar wat om en is het straks wel over ..
Zelfs heb ik af en toe het idee dat de blessures em al lang genokt zijn maar dat het gesstelijk nog aanwezig is. ..
. Boeit jou dat nou wat voor gewicht hun pakken 
Je moet ook niet zo letten op die buffels, en je bezig houden met je eigen training kerel. Boeit jou dat nou wat voor gewicht hun pakken
Ik zou eerst werken aan mijn herstel voor ik weer aan zware, gruwelijke gewichten ga denken.
en ik geloof ook in dit schema...

voor het benendeel en de armen..