Week 3: dag 2
Het zelfde "revalidatie programma" nog steeds wat ik in ieder geval 6 weken moet vol houden met trainen...
Ik was gister al erg enthousiast over de knie. Vandaag al tijdens het naar de gym rijden twijfel .. zal ik nog 1 keer de machine doen of toch weer de losse bar... in de gym aangekomen en omgekleed .. Machine bezet door 2 ecto's die wel heel veel pret hadden (NEE HE!! begint die ecto-invasie nu ook in deze gym?) er zat geen greintje serieusheid in...
Noujah 3 meter verder staat het squatrack, toch maar met de losse bar bezig dan..
Eerste set 20 x lege stang om beetje de knie-en te laten wennen..
Eerste werkset met 50 kg en de rest van de werksets met 60.. Squatten voelde goed aan, maar vernam toch dat er echt nog een nasleepje in de knie zit. het is nog niet helemaal zoals het gevoel in die andere knie. Had het idee dat het linkerbeen ook wat sneller verzuurde en ook rond de knie.. heel licht wat zeurderige aanwezigheid, pijn kon ik het eigenlijk niet meer noemen.
Daarna de andere beenoefeningen... weinig problemen met de voorgeschreven percentages.. met de curl wel het idee dat de ene knie wat meer belast was als de andere maar ook nu geen pijn en wel zeurderige aanwezigheid.
Kuiten voor de verandering op de liggende legpress machine getraint. Toch een beetje afwisselen om het leuk te houden (bleh , lange sets

)
Armen deel was weer geen probleem.. power zat in die armen.. enige probleem wat ik met biceps heb is dat ik redelijk vlot de pomp er in krijg.. ik moet gewoon even stoppen tijdens de setjes en kan dan direct weer door.