AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Je gaat weer lekker!

groot! maar volgens mij lijk jij op dit soort shots van dichtbij altijd een stuk kleiner dan je in het echt bent :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
'grootte' wordt alleen bepaald aan de hand van referentiepunten ;)
Waar sta je naast? Naast wie? etc

Mijn coach zegt altijd je bent zo groot als dat je toont :D

naast mij toonde je iig groot :fuu:

• #2.705
Rare aan foto's op mn tel (iphone5) is dat het op scherm altijd veel scherper is dan de uiteindelijk genomen foto??
Net alsof die camera bij opslaan er een onscherpe waas overheen keilt.
Foto's tonen nooit echt goed mijn daadwerkelijke shape.
Maarja **** it, zolang verschil maar zichtbaar is ;)

Rare aan foto's op mn tel (iphone5) is dat het op scherm altijd veel scherper is dan de uiteindelijk genomen foto??

Heeft waarschijnlijk met het verschil pc/laptop beeldscherm versus iPhone beeldscherm te maken, en misschien met de (automatische) beeldstabilisatie. Weinig aan te doen, dat zijn toch kleine nadelen van foto's maken met een telefoon.

same here
vaak denk ik op telefoon, nice en valt het op pc zwaar tegen :roflol: (bij mijn fotos)

• #2.708
Bedoel niet eens als ik hem op de pc terug zie, maar voor ik op de sluiterknop druk op mn tel,
is het gewoon superscherp. Zodra ik de foto dan terugkijk op mn tel, dan istie al minder scherp dan het beeld liet zien.

Net alsof het lcd gewoon HD is, maar de cmos sensor of processingchip/software van de Iphone hem gewoon wat blurred bij opslaan ofzo.

Misschien tril je te veel?

Die cuts in je quads van 28 april, damn! Weer die kant op werken dus? :)

• #2.711
Vandaag vette videoshoot gedaan voor een bodybuilding trailer/teaser.
Filmstudio gaat deze week editen dus verwacht hem binnen twee weken online te kunnen zetten :)

Coming soon! :D

Vet! Nog even een ander vraagje, waar scoor jij je Gasp spullen? Hoorde dat het op de FIBO een stuk goedkoper is, ben toch al van plan om daar volgend jaar heen te gaan! (duurt gelukkig niet nog een half jaar..maar goed)

Nice man gaat wel lekker zo te zien. Ben benieuwd naar de trailer.

• #2.715
Vet! Nog even een ander vraagje, waar scoor jij je Gasp spullen? Hoorde dat het op de FIBO een stuk goedkoper is, ben toch al van plan om daar volgend jaar heen te gaan! (duurt gelukkig niet nog een half jaar..maar goed)

Muscletotaal en BodyandFashion.
Op de Fibo scheelde niet veel hoor. Dacht ik ook, maar hoef je het niet voor te doen.

• #2.717
Previewscreens van de cinematische bodybuilding trailer/teaser die ik geshoot heb 1,5wk geleden ;)

Coming soon...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice, is het een soort motivatiefilmpje of promotiefilmpje?

Terug
Naar boven