Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanx allemaal
EDIT: Plak hier de foto's ook nog even bovenaan deze nieuwe pagina.
Naja hier even een normal pose foto @ 98,5kg.
En hier even een armpje. Lijkt wel iets voller dan last time.
EDIT: Ik omschrijf mijn military press als op bankje zitten van de (Behind Neck Press) en dan met barbell voorlangs drukken
5cm boven mn borst laat ik hem zakken.
Haha neej bij die military press gebruik ik geen benen.
Ik zou hem nog wel iets zwaarder kunnen, maar ik hou me echt strikt aan die minimaal 4 en niet meer dan 6 reps (Max-OT).
130kg zou me mayb 2-4x lukken nu.
Die tattoo die je bij die arm foto ziet was mn eerste tattoo. Zit er nu 10jaar op. Nu ik zo met BB bezig ben, denk ik achteraf
wel eens van HMM, zonder tattoo was misschien beter geweest
Maar **** it, heb verder geen spijt ofzo. Alsk et nog keer
moest doen had ik wel die op mn abs gezet en mayb wat op mn rug. maar borst/schouders hadk vrij gelaten.
Maar thanx voor je comment. Vink wel cool om te horen dat et wel bij mn fysiek past
EDIT: Plak hier de foto's ook nog even bovenaan deze nieuwe pagina.
Naja hier even een normal pose foto @ 98,5kg.
En hier even een armpje. Lijkt wel iets voller dan last time.
EDIT: Ik omschrijf mijn military press als op bankje zitten van de (Behind Neck Press) en dan met barbell voorlangs drukken
5cm boven mn borst laat ik hem zakken.
Haha neej bij die military press gebruik ik geen benen.
Ik zou hem nog wel iets zwaarder kunnen, maar ik hou me echt strikt aan die minimaal 4 en niet meer dan 6 reps (Max-OT).
130kg zou me mayb 2-4x lukken nu.
Die tattoo die je bij die arm foto ziet was mn eerste tattoo. Zit er nu 10jaar op. Nu ik zo met BB bezig ben, denk ik achteraf
wel eens van HMM, zonder tattoo was misschien beter geweest
Maar **** it, heb verder geen spijt ofzo. Alsk et nog keer moest doen had ik wel die op mn abs gezet en mayb wat op mn rug. maar borst/schouders hadk vrij gelaten.
Maar thanx voor je comment. Vink wel cool om te horen dat et wel bij mn fysiek past

Laatst bewerkt:

Echt enorm veel respect.