MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Niet geneu.... hoor. Ben best nette jongen ;)
Ze was de eerste keer hier. Heb wel beetje manieren.

Dat van die kg's.. pff klote zooi. :P Ik eet haar wel op en ga dan op de weegschaal staan haha. Lijkt me stug dat et van 2x slechtER eten komt toch?! Voor de rest eigenlijk nix anders gedaan dan usual. Zit gvd op 1gr Test E nu.. ??? Snap er nix van.

**** de weegschaal.
Gaat erom wat de spiegel zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Spiegel zegt: GROEIEN SMALLE!!!

:P

Respect voor jou, geweldig fysiek!

Net uurtje voor sluitingstijd op luie zondag maar even besloten beetje quads aan te pakken.
Ga op de weegschaal staan, 98,1kg. Niet heel slecht bericht ;)

Net voor het eerst sinds een jaar weer 200kg gesquat (heb tijd geleden echt last van mn knieen gehad), laatste tijd niet zwaarder dan 160kg gegaan. Wist met 200kg 2 fullsquats te maken, verder kwam ik niet en das dus mn top op dit moment.

Heb een relatief milde beensessie gedaan. Even iets anders dan normaal n.l.:
8 sets Squatten excl 2 opwarm sets
8 sets Legextension waarbij de laatste een dropset was 8x8x8

Toen wask er wel even klaar mee ;)

Laatst bewerkt:
200 fullsquat is ziek

Voelde ook alsof ik een ****in berg omhoog moest drukken man. Die eerste ging nog.. die 2de, man..leek wel of ik in slow-mo omhoog ging. Knieeen trilde beetje haha, meteen terug gelegd ;)

haha wtf man :D 200kg fullsquat aan 98kg bw :eek: was ik ff trots op men 175kg fullsquat aan 102kg :D

Is het zo'n big deal dan?? Ik weet niet echt wat gering is met squatten?
Ik probeer gewoon altijd zo zwaar mogelijk te pakken.

Ik deed 170x7 op ik denk 80% van een fullsquat. Toen wilde ik 10 aan elke kant erbij doen, maar dacht **** it,
ga gewoon 200 eens proberen weer.. Voelde paupr zwaar.. Ik wilde em wel diep doen, maar eigenlijk niet fullsquat,
ik ging zo diep door et gewicht.. :P

Trouwens mijn benen zijn opzich wel dik, maar ik heb die hele definitie er niet in zitten.. Misschien mn BF te hoog? Of ik heb ze gewoon niet vaak genoeg getraind in het verleden. Jou benen vind ik 10x beter verb :thumb:

Laatst bewerkt:
indeed:-) trickster rulez

Net terug van benen trainen. Vandaag 200kg fullsquat 3x gelukt :)
Gewicht nog altijd 98kg.. :sad: 100 zit er niet meer in denk ik. Moet wel zeggen dat ik twijfel aan deze GG Test E batch.. 136-Z98.

Training van net:
Gesquat 8 sets
Leg extension 8 sets
Hamstrings 3 sets
calves 4 sets

Ik ben hele jaar door wel strikt inderdaad over het algemeen. Keer zak chips of patatje kan geen kwaad hoor.

Mn voeding is laatste tijd:
meal 1: 0,4l melk, brinta/bambix en 2 grote maatscheppen Whey en eetlepel olijfolie.
meal 2: 3 sneden volkoren brood, met 7eieren (2 hele, rest alleen eiwit)
meal 3: Weighgainer met 0,3l melk + appel
meal 4: (na trainen) 0,4l water + 40/50gr whey+ dextrose
meal 5: (uur na post w/o shake) Rijst met 300gr kip,OF 250gr zalmfilet met soms wat groente.
meal 6: blik tonijn met appel en handje noten
meal 7: 500gr magere kwark

lijkt wel of je weinig eet? maar super lichaam!

Dikke progressie!, ben benieuwd hoe ik erbij sta als ik de leeftijd heb die jij nu hebt (zit nu zelf bijna @ 90).

Ik Blijf je volgende in de race naar de 100kg!(H)

Net terug van benen trainen. Vandaag 200kg fullsquat 3x gelukt :)
Gewicht nog altijd 98kg.. :sad: 100 zit er niet meer in denk ik. Moet wel zeggen dat ik twijfel aan deze GG Test E batch.. 136-Z98.

Training van net:
Gesquat 8 sets
Leg extension 8 sets
Hamstrings 3 sets
calves 4 sets

niet teveel benen doen man, straks pas je geen broek meer:( Vrijdag wilde ik broek halen, alleen maat 38 passen me net en die zijn dan ook vet lang, sucks :(

lijkt wel of je weinig eet? maar super lichaam!
Ik neem hetzelfde voedingsschemaals mijn budddy trickster en je zit aan 3796 calorien met dit schema .....waarvan 324 gr eiwit..... 296.3 kh en 129.8 gr goeie vetten...das meer dan genoeg.... of wil je dat zijn bf naar 16% gaat ofzo.... Trickster is goed bezig ....1 van de beteren hier op dit forum ....

Laatst bewerkt:
Baggy zit wel goed

Ik neem hetzelfde voedingsschemaals mijn budddy trickster en je zit aan 3796 calorien met dit schema .....waarvan 324 gr eiwit..... 296.3 kh en 129.8 gr goeie vetten...das meer dan genoeg.... of wil je dat zijn bf naar 16% gaat ofzo.... Trickster is goed bezig ....1 van de beteren hier op dit forum ....

Thanx buddy ;)

niet teveel benen doen man, straks pas je geen broek meer:( Vrijdag wilde ik broek halen, alleen maat 38 passen me net en die zijn dan ook vet lang, sucks :(

Broeken gaan inderdaad wel steeds moeilijker zitten. Ik draag zelf altijd jeans van Gstar, maar die krengen designen steeds meer van die skinnie-achtige modellen. Ik koop serieus ook maat 36/34 of 38/34. Bij mn waist istie veel te ruim, maar daar hebben we een riem voor ;)

In mijn benen zie je ook totaal die lijnen niet lopen. Kheb wel een bonk squad aan de zijkant hangen, maar totaal geen definitie. Volgens mij omdat ik in het verleden benen nooit goed aangepakt heb i.c.m. met een te hoog BF op mn benen ofzo ???

Laatst bewerkt:
trickster see my prv msg

Eey, misschien wat andere vraag dan de meeste die gesteld worden.
Maar ik zag dat jij je tattoo's al een tijdje hebt ook toen je stuk lichter was.
Zijn ze in die tijd niet uitgerekt of vervormd ?

Uiteraard dik respect voor je fysiek en wat je behaald hebt in die jaren:thumbs:

Terug
Naar boven