XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Ziet er erg netjes uit ;)

heel vet man! fakking dik fysiek! vooral je armen vind ik echt knallen!

Hard!!!

Gefeliciteerd gozer, vette foto's vooral die van je side tricep pose.

hey trick super man! had je vorige week nog een PM gestuurd!

Knappe prestatie man!!
Dit is een streeffysiek voor velen denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.067
Thanx guys!! Sorry voor de geen replys. Zat te hard in mn space modus maar waardeer het zeer zeker!!
Nogmaals thanks! :D

Goed gedaan! Alleen je moest wel heel hard komen om van de nummer 1 te winnen.

Had die gast igg op overal gezet

• #1.069
Klopt! Die Johan had top fysiek! Maarja hij doet normaal ook hogere klasse he. 37jaar die man, meer kwaliteits jaartjes op me voor ;) Hij drukte zn tand eruit met posen haha!! Liet hij me zien in de kleedkamer haha!!! Kost em 1000eu zei die :p Ff poseren en met je tong je tand eruit drukken! Meesterlijke actie! :D

Wat ik wel bullshit vond, alle mails staat er dreamtan etc is verboden. Wordt op gecontroleerd blabla, ****ing veel mensen smeerden die shit, kwam nog man binnen die kijkt ernaar niets aan dr hand. Beetje nep vonk dat wel..

gruwelijk man

respect

En hoe waren je cheatmeals:d

Ah, ik herken je aan je poseerslip nu.

Wat gek dat ik je fysiek niet herkende terwijl ik zoveel foto's van je gezien heb.
Super gedaan, je stond in een mooie lineup

je stond er echt sick bij, gefeliciteerd met je 2e plaats, erg goed voor de eerste x!

• #1.075
Hier nog 2 fotos :)

401677182.jpg

401677181.jpg

Waarom werd je 2de?

erg knap hoor! top gedaan nogmaals! hoe ga je het nu aanpakken?bulk? clean bulk?

• #1.078
Cuz i wasnt as good as the other guy? :p

Nee, eerlijk verloren. Die dude had sicke benen, sicke volle shapes en rondingen.
Al heeft hij wel HGH, diuretica etc gebruikt + 11jaar dan ik.
Maar alsnog, maakt niet uit HOE je aan je fysiek komt, gaat om wat je presenteerd, en zijn totaal pakket was echt wreed goed!

Mijn props 2 Johan!!!

Cuz i wasnt as good as the other guy? :p

Nee, eerlijk verloren. Die dude had sicke benen, sicke volle shapes en rondingen.
Al heeft hij wel HGH, diuretica etc gebruikt + 11jaar dan ik.
Maar alsnog, maakt niet uit HOE je aan je fysiek komt, gaat om wat je presenteerd, en zijn totaal pakket was echt wreed goed!

Mijn props 2 Johan!!!

Was hij ook kleiner dan? Want als jij al op de 80 kilo zat, met een vrij laag %, dan móet hij wel kleiner zijn geweest om meer massa te hebben?

• #1.080
hij woog 74/75kg maar geloof me dat het eruit ziet als 90 ofzo!
Was mn eerste keer dat ik reallife bodybuilders zag. gewicht zegt geen ****, dat kan ik je vertellen!

Ik heb te lang op gewicht gefocussed weet ik nu.
Mijn hele kijk op BB is verandert deze periode.

Mijn quote:

"It aint about how much you press or how much you weigh to be a big guy, it takes a big guy to be a REAL bodybuilder!"
Trickster 2012

Terug
Naar boven