Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Zei phil iets over jullie fysiek?:p

392714042.jpg

Zijn je tats nou van arm gewisseld?

Zijn rechterhand zit op beide foto's voor aan..

Wel een bruut fysiek

Je ziet toch dat de linker foto gewoon is getrokken en de rechter foto in een spiegel is getrokken!

Zijn rechterhand zit op beide foto's voor aan..

Wel een bruut fysiek

eeeh volgens mij bedoel je linker vriend ;) op de tweede is het ze rechter inderdaad. het vreemde vind ik dat hij dat bandje heeft gewisseld van arm op beide foto's.. misschien om ons in de war te brengen :p

Komt niet door de spiegel, maak zelf maar eens een foto in de spiegel met je linkerarm voor. Dan blijft die voor. Maar komt door het fototoestel;)
Die spiegelt de foto's soms. (andere soort spiegeling dan de spiegel)
En dan lijkt het ineens wel of rechts links geworden is.

Dat bandje maakt het wel leuker ja;)

Komt niet door de spiegel, maak zelf maar eens een foto in de spiegel met je linkerarm voor. Dan blijft die voor. Maar komt door het fototoestel;)
Die spiegelt de foto's soms. (andere soort spiegeling dan de spiegel)
En dan lijkt het ineens wel of rechts links geworden is.

Dat bandje maakt het wel leuker ja;)

Lol meen je dit mafkees? De rechterfoto is een foto van het spiegelbeeld oftewel gespiegeld. ga anders zelf even voor de spiegel staan voor je met foute argumenten komt lol

:duh:
Don't know what i was thinking:o
En dan te bedenken dat ik zelf voor de spiegel was gaan staan voor ik dat tikte:(
Ik zal het niet verwijderen zodat iedereen er nog even om kan lachen:o

En de smoes dat het nog vroeg is, of dat het al laat is kan ik ook niet gebruiken:(
Sorry for my stupidity

Wat een gezever over een spiegel seg.
Dit is zeker streeffysiek voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.235
Ik mis mn fysiek zoals op deze foto:

2yljryt.jpg

Mijn streeffysiek is deze leanness met +20kg haha!
Voel me nu schuldig bij elke 'niet leane'meal..
Wordt er gek van zeg..
Voel me k*t en chill tegelijk omdat ik geniet van alle dingen die ik weer eet.

Je verliest je leanness zo snel als je out of the diet gaat.
Echt HEEL frustrerend..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.236
Aankomende week even een hele cleane week ingepland. Ga wat vocht proberen kwijt te raken en weer wat definitie terug te brengen.
Is echt zo snel verdwenen! Bijna teleurstellend!

Anyways, aankomend weekend ben ik als het goed is zaterdag EN zondag op de FIBO.
Gaan we even wat leuke fotos met de pro's scoren hopelijk, dus even wat vains enzo terug proberen te brengen :D

Fotos verschijnen zondagavond/maandag uiteraard hier :p

haha ik snap dat je er zo van baalt, gaat inderdaad erug snel, maar al met al heb je een top fysiek en ben benieuwd naar de foto's met de pro's

succes met je bodybuilding carriere maar je kameraad is net zo Naturel als lee priest:D

• Like
Waarderingen: DG80
Terug
Naar boven