Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
celltech wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
celltech wel

Jahwel bro. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat als je op vroege leeftijd begint met trainen en supps,
schop je je hormonen door de war. Phil bijvoorbeeld is op zijn 13e begonnen.
Je IGF wordt dan verstoord waardoor je groei geremd wordt naar mate je volwassen wordt.
Daarom mag je bij heel veel gyms pas inschrijven vanaf 16 jaar of zelfs 18jaar.

Jahwel bro. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat als je op vroege leeftijd begint met trainen en supps,
schop je je hormonen door de war. Phil bijvoorbeeld is op zijn 13e begonnen.
Je IGF wordt dan verstoord waardoor je groei geremd wordt naar mate je volwassen wordt.
Daarom mag je bij heel veel gyms pas inschrijven vanaf 16 jaar of zelfs 18jaar.
Ach, net als met alle fysiologische studies zijn er beweringen die positieve en negatieve correlaties voortbrengen.
Das het mooie en verotte aan wetenschap, WAT is WAAR en voor WIE geldt dat zal altijd ter discussie blijven![]()

dat van die knoflook geloof ik wel, knoflook bevordert idd de bloedstroom
en nog iets, waar sommigen wel mee zullen lachen, maar op tv heb ik ook nog gehoord dat australiers een veel sterker en harder volk zijn dan bv de meeste west-europeanen, dus mssn dat ze daarmee wel verder kunnen geraken dan anderen natural, n*gers bv hebben ook een spiervoordeel tegenover blanken
en ook op 13j begonnen, dat geeft ook enorm voordeel
en trickster, wat is zo zijn gewicht voor zijn lengte, off season en eventueel wedstrijdgewicht
mijne maat is ook maar 1m66, en bv 75 kg droog is groot voor zulke gasten hoor
lol en welk programma was dat dan wel? oorspronkelijke bewoners van australie zijn aboriginals, meeste blanken daar zijn van britse komaf dus hoe kunnen die een genetisch voordeel hebben op west-europeanen?dat van die knoflook geloof ik wel, knoflook bevordert idd de bloedstroom
en nog iets, waar sommigen wel mee zullen lachen, maar op tv heb ik ook nog gehoord dat australiers een veel sterker en harder volk zijn dan bv de meeste west-europeanen, dus mssn dat ze daarmee wel verder kunnen geraken dan anderen natural, n*gers bv hebben ook een spiervoordeel tegenover blanken
en ook op 13j begonnen, dat geeft ook enorm voordeel
en trickster, wat is zo zijn gewicht voor zijn lengte, off season en eventueel wedstrijdgewicht
mijne maat is ook maar 1m66, en bv 75 kg droog is groot voor zulke gasten hoor
goed buff wel die manlet 

Haha gaat ok guys. Nog niets speciaals. 2 trainingen gehad so far.
Wat wel vreemd is, is dat ik echt ongelofelijke honger heb hele tijd! Staat inmiddels 10kg bij sinds de wedstrijd.
BF zit tussen 6 en 7%.
Morgen helemaal los met pasen heheh!! Croissants, warme broodjes, paastaart, chocola, fondue, ijs, lekkerrrrr.
Probeer mezelf aan te praten dat ik na al dat gedieet ook beetje mag genieten!
Voel me schuldig om elk 'slecht' iets dat ik eet.. dat is ook niet goed.
Moet ook beetje kunnen genieten.
Maandag ga ik met Phil naar Muscletotaal. Misschien tot daar![]()