Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Coleman is ook natty, zegt hij zelf

email.jpg

Wth

Hahaha

hey man, ik vind je abs bij 73kg echt nice! de latere fotos zijn je abs wat minder,
maar wat voor oefeningen deed je voor je abs toenje 73 kg was? ik krijg die middelste streep niet goed zichtbaar , al train ik 2/3 x buikspieren per week

Zo insanely bruut. Ik pas 4 keer in jou :D
Met zo'n fysiek kun je zalig over straat paraderen. Iedereen kijkt naar je op.

hey man, ik vind je abs bij 73kg echt nice! de latere fotos zijn je abs wat minder,
maar wat voor oefeningen deed je voor je abs toenje 73 kg was? ik krijg die middelste streep niet goed zichtbaar , al train ik 2/3 x buikspieren per week

Droog trainen en aanleg.

Die foto is echt bruut jonge! Hoop voor je dat je je perfecte fysiek snel weer terug hebt :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.248
Ik hoop het ook Gdzr! ;)

Even voor alle disbeleavers, mijn trainingsmaatje heeft serieus nog NOOIT gekuurd.
Wel heeft hij bijvoorbeeld Arimidex gebruikt om oestrogeen te blokken en zodoende meer vrije testosteron te genereren en
weet ik wat allemaal.
Maar steroiden in any vorm nog nooit gedaan. Die man heeft met zn 1m68 zn genen, lengte, kennis en ervaring mee zitten.
Moet je nagaan als hij gaat kuren, en dat wilt hij ook, alleen hij wil nog 1 of 2 wedstrijden naturel doen.

Gaan er nog mensen naar de FIBO komend weekend?? Ik ben daar sowieso met Phil en zeer waarschijnlijk ook met mn 'werkgever'
van de Nutristore en paar compagnons.

Stats @ now: Mn BF/vocht is weer iets lager, sta nu rond de 86kg met 6,5-7% bij 1m79.

... Wel heeft hij bijvoorbeeld Arimidex gebruikt om oestrogeen te blokken en zodoende meer vrije testosteron te genereren...

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Arimidex#Stacken_en_gebruik
Zoals eerder vermeld is Arimidex een secundair middel dat gebruikt hoort te worden in combinatie met aromatiseerbare steroïden om alle vorming van oestrogeen te stoppen.
als ik het goed verstaat wat op wikipedia staat dan is het zinloos om arimidex enkel te gebruiken, alleen in kombinatie met armoatiseerbaar steroiden heeft dat zin dus misschien zat daar ook 'n steroid naast? :p

Heb het eerder gepost maar volgens mij niet in je topic.

Erg goed fysiek kerel!! En heel herkenbaar als je iets veranderd dat je meteen terug wil.
Ik zou er nooit mee kunnen leven off season 6% om hoog te gaan ookal wordt je dan veel buffer.

We hebben trouwens nu precies dezelfde stats. 86 kg bij 7% en ik ben 1.78. Grappig.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Arimidex#Stacken_en_gebruik
Zoals eerder vermeld is Arimidex een secundair middel dat gebruikt hoort te worden in combinatie met aromatiseerbare steroïden om alle vorming van oestrogeen te stoppen.
als ik het goed verstaat wat op wikipedia staat dan is het zinloos om arimidex enkel te gebruiken, alleen in kombinatie met armoatiseerbaar steroiden heeft dat zin dus misschien zat daar ook 'n steroid naast? :p

Hoeft niet. Is gewoon een los supplement. Enige wat je moet doen is veel water drinken :p

Nog vette fibo pics??

• #1.253

Wel wat ;), zal ze straks proberen up te loaden. Zit op stage nu.
Maar heb wel via dropbox op mn nieuwe HTC one X toegang tot de pics.

Zal zo proberen, kunnen jullie zien hoe zwaar ik gedwarfed wordt.
Niets meer van mn ego over :P

• #1.254
Allright hier de pics, sommige zijn echt lelijk haha!
Maarja je moet beetje snel zijn he, no time to be picky :p

Jay was echt klein geworden zeg, poehhh dat viel tegen!!
Johnnie Jackson was echt ontzettend impressive!!
Gigantisch en knoepert hard die kerel! Zijn traps zijn de sickest ive ever seen!
Ik ben fan!

Dwarftime:

402257012.jpg

402257011.jpg

402257010.jpg

402257009.jpg

402257008.jpg

402257007.jpg

402257006.jpg

402257005.jpg

402257004.jpg

402257003.jpg

Vette fotos echt sick hoe groot jij oogt man je lijkt echt wel 100kilo zo oog je

• #1.256
:eek: nee joh! lijkt ****in nix zo..

Brute foto´s , je oogt idd sick groot zeg!

Gave pics inderdaad!

heb je in veldhoven ook gezien,mooi fysiek gast!
zo zou ik ook wel willen worden.
En tegekke foto's man,alle pro's afgegaan.Kwijl kwijl:p
Was ook mijn bedoeling,alleen ik zat thuis ziek op de bank:mad:

Ziet er goed uit Trickster, bruut fysiek. Goede tint ook (no homo). Gebruik je mela en/of zonnebank je gewoon regelmatig?

Terug
Naar boven