AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

20120613_125158.jpg

20120613_125137.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Hahah dayumnnnn watn beest! I want it!!
Ik maak vollop burgers zelf. Naja niets bijzonders ofzo, maar is vast onderdeel in mn ketobased diet nu :D

Spareribs, Icecream en all you can eat sushi&grill enjoy ik het meest nowadays. Donderdag weer zwaar loaden! Onbeperkt ribs of weer ShabuShabu. Nog ff checken!

haha dit is gewoon zware mental **** men :D het water loopt me uit de mond maar ik kan het gewoon niet eten ! weet gewoon dat ik dan pas naar een week en een paar goede cardio sessie's weer beetje goed voel bij me fysiek haha ! beetje overdreven ofcourse maar alsnog als je schoon eet en in de spiegel kijkt weet je toch weer waarvoor je het doet en dat geeft gewoon goed gevoel ;)

fack ziet er veel te lekker uit idd

Wtf is dat voor friet hahaha

• #1.546
Dat is 1 aardappel per piece, weggehakt tot frietje hahah!!
Ik hou van die mind****s, want ALS ik dan los ga op mn loaddag, man man man wat een euforie!!

Als die carbs mn hersenen vullen met glucose voelt het even of ik de wereld aan kan!
Ow yeahhhh, lock, (mind)**** & loaddddd!

bruut fysiek, ik had gelezen dat je een hbo studie volgt? welke opleiding is dit trouwens? just out of curiousity

die foto waar je 76,5 kilo was was je toen al iets aan het nemen qua pillen of kuren ofzo? of is dat gwn puur afgetraind?

• #1.549
Gisteren weer overheerlijk geladen. 900+gr carbs.
Foto net genomen, ripped en vol :D

:heart: being lean!

403805303.jpg

Bam!

BRUUT ! zou je mischien wat kunnen vertellen over hoe je voeding er ongeveer eruit ziet nowadays ? ben best wel benieuwd namelijk :)

de t*ring, echt diep respect dat je het zo vol kan houden, vooral als ik lees hoeveel moeite het kost!
echt een streef!

Heeft hij echt al tientallen keren gepost bruh

OT: fuuu

klopt wel hij heeft inderdaad begin in dit topic regelmatig schema's gepost en er over gehad maar neem aan dat hij niet jaren lang het zelfde eet elke dag :p
weet dat hij met depleten en loaden bezig is maar wat voor voeding precies niet. als hij dat voor zich zelf wil houden of geen zin heeft om te posten dan prima ja ;)

Gisteren weer overheerlijk geladen. 900+gr carbs.
Foto net genomen, ripped en vol :D

:heart: being lean!

403805303.jpg

Stelt dit ook al iets voor?

Ik weet 2 plekken waar je thuis zou kunnen horen, het podium, of de dierentuin daar missen ze namelijk een beest!

Respect!

Heb je nog een wedstrijd geplant?

Grotere chest dan mijn benen, respect :roflol:

hoeveel geld aan eten geef je uit ongeveer per maand zonder supplementen?

• #1.559
Geen idee houd ik niet bij. Wel veel in ieder geval..
Dure sport, maarja; uitgaan, drank, roken etc doe ik niet aan, dus weet niet beter ;)

Heb je laatst zien fietsen in H'sum, kon er moeilijk omheen kijken.. Je valt iig wel op! Goed fysiek man.

Terug
Naar boven