MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
BB'en is 1grote mental ****. Tot hoever ik wil gaan?
Zover ik kan komen zonder er teveel rare shit voor te hoeven doen.

Voor mij is het belangrijkst om blij te zijn met mijn spiegelbeeld.
Zoals nu ben ik tevreden in de spiegel. Veins, definitie en nog steeds 90kg :D
Moet toch binnenkort weer gaan 'bulken' om verder te komen i suppose.
Ben nu aan het bestuderen welke methode/dieet ik ga doen.
Kan het mentaal niet meer om hoog in BF te komen..
Vindt het simpelweg niet meer mooi nu ik sinds mijn wedstrijd mijn shapes ben gewend.

We will see. Ik ga voor een cleanbulk in ieder geval. Ben bereid MAX 4% BF te gainen.
Dan zien we weer verder ;)

Nog even de pic van vanmorgen LB
403881140.jpg

Laatst bewerkt:
Eindelijk die poten op de foto gruwelijk compleet fysiek

Ziek fysiek man! zeer netjes

Zoals ik al vaker gezegd heb, beestig fysiek!!!

Zit jij aan de mela of ben jij een buitenlander (no racist)? Want jij ziet echt epic bruin man!

• #1.585
hahah! Geen mela en niet eens zonnebanken bro. Denk gewoon getint pigment mee gekregen van mn moeders.
Al is ze gewoon een NLse. Zelfde huidtype, kleur en zonsgevoeligheid als ik.

Maar ben jaar door getint ja. Reageer HEEL goed op zon (lekker puh :p)

Laatst bewerkt:
Lucky basterd! :P

Ziek man.
Vraagje aan trickster: heb je geen last van je bovenbenen die langs elkaar gaan als je loopt. Had eerst een documentaire gezien van een bodybuilder waar zijn bovenbenen regelmatig bloedde...

• #1.589
Hahahah!! Zo erg is nou ook weer niet..

Maar heb inderdaad (vooral als het beetje warm/klam is buiten) paar keer gehad dat mn bovenbenen aan de binnenkant gingen schuren met kleine schaafwonden als gevolg..
Rot gevoel joh als je loopt in jeans..

Ziek man.
Vraagje aan trickster: heb je geen last van je bovenbenen die langs elkaar gaan als je loopt. Had eerst een documentaire gezien van een bodybuilder waar zijn bovenbenen regelmatig bloedde...

Heb ik ook wel eens als ik bijvoorbeeld ben gaan zwemmen en me zwembroek nog aan heb.
(met zo een klamme huid)

Bij die bodybuilder waar jij t over hebt, gutst het zweet waarsch vanaf z'n kruis naar beneden.

ja hoe doen die pro's dat eigenlijk? met die reuze-benen? zit toch potdicht vanaf de liezen tot halverwege knie. En hun zak (wat er nog van over is) word gecrusht :P

ben best wel jelly :(

Bazige tattoo trouwens op je abs

Damn! Goed bezig. Maar hoe krijg je 900g carbs weg man, das een hoop eten.

niet als je tijdje op low carb zit;)

kijk wat die lui eten als ze laden.
no problem

Precies gewoon paar uurtje knallen als de kok tricker binnen ziet komen gaan er nog wat pannetjes extra op vuur

• #1.598
Hahah mooie is, de manager is inmiddels bekend met mij. Kom er regelmatig uiteraard.
Normaliter is het 2-2,5uur all you can eat. Ik mocht gewoon blijven zitten. Zat er vorige week van 13:00 -16:16. Ook zei de manager, normaliter is het 5 gerechten per ronde, maar dat is tegen spilling. We weten dat jij meer kunt eten, dus bestel zoveel u wilt!

EN ze kennen mijn icecream addiction dus kreeg 2 bollen for free! :D
Pays to eat like a beast! hhehe

Hahaha doe je goed man! :P

Binnenkort ook maar weer ff langs Sumo, ook altijd helemaal volstouwen

gister bij all in geweest :) mijn handen trilde gewoon van de hoeveelheid suiker:( toetjes ftw

Terug
Naar boven