Ok!! DAT was weer een prachtige ervaring!
Record nummer 5 is een feit, maar de manier waarop is een amusant verhaal.
Hun keuzekaart telt maar 4 ronde (20 gerechten p.p).
Ik vraag om een nieuwe, bediende meisje kijkt me stom verbaast aan, een nieuwe?!
Wilt u nog meer eten dan?! Ik; Natuurlijk! Dit past allemaal net in mn linker bicep!
Vertelt ze me dat niemand nog zoveel gegeten heeft hier. Naja leuk, komt de manager naar me toe en verteld me doodleuk dat ik niet meer MAG eten! 4 rondes is de max. Dus ik wijs hem erop dat er toch echt ALL YOU CAN EAT staat. Onbeperkt kiezen van de menukaart in 2,5uur. Maar die man blijft volhouden! Dus ik zeg dan moet je geen all you can eat neerzetten want ik kan nog wel een kaart op! Mn broertje heeft een kort lontje en begint heel gefrustreerd te mengen in gesprek, de manager raakt geirriteerd en zegt, stil jij even tegen mn broertje, WHAHAH mn broertje springt recht op en zegt "Wat nou stil zijn vriend!, zo praat je niet tegen je klanten!" Er staat toch GVD all you can eat, onbeperkt voor 2,5uur! Wat is dit voor een tyfuszooitje hier!!! WHAHAH dus ik lig al in een scheur en zeg rustig jonge! Afijn, die manager loopt midden in gesprek gewoon weg!
Dat vond ik wel HEEL brutaal! Maargoed,
komt vrouwtje naar ons toe en zegt dat dit eerste keer is dat iemand zoveel eet, maar dat normaliter niet de gang van zaken is. Ditzelfde vrouwtje maakte al opmerkingen van 'groot zijn', 'dat ik wel heel sterk moest zijn', dat ik veel moest eten natuurlijk blabla vanaf dat we daar binnen kwamen. Dus voortaan moest ik naar haar vragen dan was in mijn geval geen probleem, met excuus voor de manager.
Ijs bleek niet in menu te zitten (helaas), maar we kregen wel nog extra scoop of comsumptie gratis. Vervolgens na het eten rustig restaurant uitlopen met heel veel verbaasde grote ogen HAHAHAH!!!
Wat een pracht weer! Altijd een beleving (VR)eten met mij! LOL!