AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

jij eet volgens mij echt voor 2 paarden ofzo gvd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Hahah mooi he?! Luno kitchen heeft ook op facebook gezet! Lol.
Mn 4e all you can eat record! Yeahhhh! :D

By the way, mn chest na jaar van moderate weight lifting is na een heavy pound sessie gisteren FINAAL gesloopt! Alsof ik hem voor het eerst getraind heb! Missed that pain!

Whahahha prachtig! Weer een restaurant record gezet! Onbeperkt gambas met noodles en groente! Met Complimenten van de chefkok!! Haha! OWNED!! 10 rondes bij Luno Kitchen. Persoonlijk de hand geschud door het personeel en de chef.

Daarna nog halve liter ijs erin EN half pak rijstwafels + hydrowheyshake. KLETSSSS!!!

:D:meal::meal::meal::D

Hahaha dat vind ik nou top acties! :D

Zat vrijdag zelf ook bij een Aziatisch restaurant te eten met een maat van me.
Geen all you van eat. Hebben geloof ik 2 keer de hele kaart besteld. (sushi, oesters coquilles, vlees, vis, soja boontjes etc)
Ze hadden nog nooit zoiets gezien. Rekeningetje van 180 euro met z'n 2e. mwaa worth it!

Geen all you van eat. Hebben geloof ik 2 keer de hele kaart besteld. (sushi, oesters coquilles, vlees, vis, soja boontjes etc)
Ze hadden nog nooit zoiets gezien. Rekeningetje van 180 euro met z'n 2e. mwaa worth it!

ook wel bazig

• #1.665

HAHAHAHA!! Samen maar keer all you can eat actie zetten dan?
Even die gasten bankrupten! :roflol:

Hey trickster, wat is de reden dat je zoveel water drinkt? Dacht altijd dat 1L per 1000 kcal genoeg was

8-9L dan ben je toch de hele dag aan het pissen man :P ik hou het op 3-4L

Zit ook zo rond de 4-5 liter en pis al non-stop

wow haha dat is nog is verschil o.O

Holy ****, ik lijk met mijn 4 liter al op een vrouw met blaasontsteking

• #1.671
Is ook veel inderdaad. Doe dat al sinds mn wedstrijd voorbereiding. Ik geloof in hoe hoger je water intake hoe meer vocht je verliest.

Ja dat is ook wel zo volgens mij

Met je nieuwe schema ook 8liter dan?

Daar zit idd wel wat in. "verdrink" je jezelf dan niet? Had een keer zoiets gelezen dat als je enorm veel water drinkt je lichaam zichzelf uitdroogt

Altijd mooi ervaringen van de all you can eat. Ik ga in het off season 1x per week naar zo'n restaurant.

Haha, WTF!? :D Brute schranspartij!! Succes met je bulk, leuk en informatief log heb je!

:roflol: the r*tard is stronk with this one

Hij heeft wel een beetje gelijk alleen is het geen uitdroging maar het omgekeerde..

Het mechanisme van watervergiftiging heeft alles te maken met de osmotische druk in onze cellen. Wanneer het zoutgehalte in het bloed daalt, passen de cellen zich daarop aan. Dan gaan ze dus steeds meer water opnemen, en zwellen ze steeds verder op. Als veel water van het bloed naar de hersenen wordt getransporteerd kan dat erg gevaarlijk zijn. Doordat de opgezwollen hersencellen tegen de zenuwen drukken krijgt iemand vaak hoofdpijn. Maar als de cellen de bloedvaten dichtdrukken, ontstaat zuurstofgebrek en raakt iemand bewusteloos. Bij overlijden aan watervergiftiging is dat vaak een gevolg van hersenoedeem.

Terug
Naar boven