MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Haha geweldige foto, iedereen aan de warme chocomelk en hij heeft zijn shakebeker op tafel. Bodybuilder in hart en nieren!!

Kan ook whiskey in zitten:p

Met daarnaast een pakje sigaretten!!! OEI OEI :D :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
Hahah wat een comments hier :D
Malle knapen.

Momenteel rond de 97kg met 8%BF.
Nog 4weken en dan begin ik met preppen.

Shakebekertje altijd bij me waar ik ook ben Ibo haha! Herkenbaar bro? :D
@NoSurrender, Roken doe ik niet aan, nooit gedaan of geprobeerd ook. Iedereen voor de rest in de fam wel..

Moet zeggen ben het bulken echt zat.. Heb sinds september geheel clean gegeten.
Mayb 3x uiteten geweest in de tussentijd. Heb vrijwel, kruiden en sausloos gegeten.
Puur om eens te kijken hoe clean een bulk kan zijn.
Heb amper vet gegaind, aderen staan nog op mn onderbuik en enige nadeel is het vocht van de 400+gr carbs die ik heb per dag heb gegeten.
Mijn eetlust is helemaal weg de laatste 2weken en moet het letterlijk naar binnen stampen.. Geen idee hoe dit komt.
Misschien dat ik door continue volle glycogeen voorraden een 'vol' gevoel houdt ofzo.. Weird maar is niet anders..

Vocht is gelukkig zo weg! Hoop met 89+ in de -90 te eindigen. 10kg meer dan afgelopen jaar.
Heb hier TEveel massa ingeleverd door onervarenheid en het proberen van verschillende dingen.
Heb 2 wedstrijden in de planning staan, zeg nog niet welke ;)

Beste wensen voor iedereen nog, dat we groot, ripped en disciplinair mogen zijn en blijven!
Hoop dat iedereen dit jaar weer paar stappen bij zijn/haar droomfysiek komt.

Hoeveel kcal bulk je op dan?
Netjes dat je zo droog blijft.
Nog veel cardio?

• #1.826
Hey Mack, zit nu op 5000kcal
Cardio doe ik al lang niet meer ;)

Op vocht na zitten er nog prima lijnen in.
Snap er zelf ook niets van. Als je eenmaal zo ripped staat is het zoveel makkelijker om een lean fysiek te behouden! Voor mijn geen extreme bulks meer.

Vandaag gewogen, 97,8kg! Bodyfat 8,2%.
KLETS! :D

Hey Mack, zit nu op 5000kcal
Cardio doe ik al lang niet meer ;)

Op vocht na zitten er nog prima lijnen in.
Snap er zelf ook niets van. Als je eenmaal zo ripped staat is het zoveel makkelijker om een lean fysiek te behouden! Voor mijn geen extreme bulks meer.

Vandaag gewogen, 97,8kg! Bodyfat 8,2%.
KLETS! :D
so+much+want.jpg

no homo

Wat is het zwaarste dat je ooit gewogen hebt?

je hebt toch een tijd geexperimenteerd met steeds een aantal dagen KH loos en dan een enorme refeeddag? Klopt dat? Ik ben het ff kwijt...heeft dit je veel massa opgeleverd?

• #1.830
@johanheeze, Zwaarste was 101,8 in 2011. Maar toen zat ik rond de 15%
@Fanatic Daan, klopt man. Alleen was dat niet voor massa, maar om een lean fysiek
te houden. Ging goed op wat suffe prikkelbare dagen na, maar werd wel steeds lichter.

Nice man.
Ik ga ook diep nu en dan Lean bouwen.

Wat doe je nu qua training?

• #1.832
Shufflen. Mn weakpoints circuleren om de week.
Zwaar en gecontroleerd trainen

Goed bezig man, misschien een fototje van hoe je er nu bij staat?

Mij benieuwen hoe je er op je volgende wedstrijd bij staat! net onder de 90 zou ideaal zijn.
In de -80 vond ik je al indrukwekkend! strx nog 10kg erbij.

• #1.835
Keek sinds ik hier kom al af en toe ff hier, t*ring gozer wat ben jij een beestige baas :D

Had ik jouw kennis maar, weet nog je 1e foto paar jaar geleden :p

je gained like a baws man :eek:
en dat terwijl je helemaal geen indrukwekkende jongen bent op die eerste foto, gives me hope

• #1.840
Je hebt het allemaal in eigen handen kerel ;)
Je fysiek is de weerspiegeling van je eigen toewijding aan het bereiken van je droomfysiek .

Geduld hebben, durven te proberen, je eigen lichaam leren kennen en bouwen op die kennis.

• Like
Waarderingen: baws
Terug
Naar boven