Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Shit.. wat een fysiek gek, ik denk dat heel veel mensen jou als voorbeeld hebben :). Wanneer is je eerst komende wedstrijd?

Je hebt het allemaal in eigen handen kerel ;)
Je fysiek is de weerspiegeling van je eigen toewijding aan het bereiken van je droomfysiek .

Geduld hebben, durven te proberen, je eigen lichaam leren kennen en bouwen op die kennis.

Klopt deels, maar vergeet het belangrijkste niet; aanleg. Dit maakt echt dag en nacht verschil...die borst van jou als voorbeeld; zijn er velen die hem na 20 jaar trainen nog niet zo hebben! Ik heb ectogenen en geen enorme respons, man dan moet je voor elke cm knokken en en zie ik dit haha! Jaloers!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Klopt deels, maar vergeet het belangrijkste niet; aanleg. Dit maakt echt dag en nacht verschil...die borst van jou als voorbeeld; zijn er velen die hem na 20 jaar trainen nog niet zo hebben! Ik heb ectogenen en geen enorme respons, man dan moet je voor elke cm knokken en en zie ik dit haha! Jaloers!

Thanx man, waardeer het :D

Maar naar mijn mening spelen genen pas een rol op een hoog niveau.

Zoals ik al zei, je hebt het zelf in eigen handen.
Als je je training en voeding spot on hebt, durft te proberen, hiervan leert en verder bouwt op deze kennis, kan iedereen een goed fysiek bouwen.
Uiteraard ook supplementen, AAS, HGH, Slin en Peptiden zijn een keuze, MAAR maken wel onderdeel uit van je toewijding om JOUW droomfysiek te bereiken.
Dit verschilt weliswaar per persoon en motivatie, maar het is mogelijk.

Daarom blijf ik erbij, vrijwel iedereen kan zijn droomfysiek bouwen als hij de toewijding en discipline heeft om te doen wat hij moet doen om dat doel te bereiken.

De keuzes, manieren, ondersteuning en middelen daarin is voor iedereen anders (ook mede door genen).

Hey Mack, zit nu op 5000kcal
Cardio doe ik al lang niet meer ;)

Op vocht na zitten er nog prima lijnen in.
Snap er zelf ook niets van. Als je eenmaal zo ripped staat is het zoveel makkelijker om een lean fysiek te behouden! Voor mijn geen extreme bulks meer.

Vandaag gewogen, 97,8kg! Bodyfat 8,2%.
KLETS! :D

Huhmmm dan met ik ook maar eens helemaal lean gaan :D

Heeft weinig zin bro. Deze is 3-4weken terug nog genomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet echt veel verandert :P
Niet zo bescheiden doen vreind, je bent zeker groter momenteel ;)

echt een ziek fysiek, top wat je allemaal bereikt heb

even off-topic: @sniezel: heb jij wel eens een goede pic van je eigen gepost want volgens mij heb jij ook een top fysiek>?

Hey trickster, bedoel je met verschillende dingen uitproberen trainingsmethoden? Dus hoge reps, lage reps, piramide, elke week wisselen, etc? Vind het zelf lastig om iets heel anders te gaan doen omdat ik bang ben dat ik dan 2 maanden trainingstijd weggooi doordat het niet werkt

Hey trickster, bedoel je met verschillende dingen uitproberen trainingsmethoden? Dus hoge reps, lage reps, piramide, elke week wisselen, etc? Vind het zelf lastig om iets heel anders te gaan doen omdat ik bang ben dat ik dan 2 maanden trainingstijd weggooi doordat het niet werkt

Het kan nooit kwaad om nieuwe dingen uit te proberen. Door uit te proberen leer je je lichaam kennen en de dingen waar je wel en niet goed op reageert.

"If you do what you've always done, you will get what you've always got."

Juist het afwisselen doet groeien, niet constant hetzelfde blijven doen..

echt een ziek fysiek, top wat je allemaal bereikt heb

even off-topic: @sniezel: heb jij wel eens een goede pic van je eigen gepost want volgens mij heb jij ook een top fysiek>?

Nee ik post pas een foto als ik in me contest prep zit. Tot die tijd moet men t doen met me avatar.
Daan heeft wel ooit pics gezien :D (edit; en Trickster ook, hij vond me "lekker") kidding :roflol:
Maar top fysiek zal ik gerust niet zeggen. Ben nog aardig jaloers op Trickster z'n shape :)

Laatst bewerkt:
Huhmmm dan met ik ook maar eens helemaal lean gaan :D

Niet zo bescheiden doen vreind, je bent zeker groter momenteel ;)

Ben je niet bang dat je bovenlichaam te veel voorkomt op je benen? Houd je dit in de gaten ivm je verdere wddstrijdambities?

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 09:03 ----------

Ik bedoel Anthony!

Nee ik post pas een foto als ik in me contest prep zit. Tot die tijd moet men t doen met me avatar.
Daan heeft wel ooit pics gezien :D
Maar top fysiek zal ik gerust niet zeggen. Ben nog aardig jaloers op Trickster z'n shape :)

nou ben benieuwd.....

Ben je niet bang dat je bovenlichaam te veel voorkomt op je benen? Houd je dit in de gaten ivm je verdere wddstrijdambities?

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 09:03 ----------

Ik bedoel Anthony!

Volgens mij zijn de pootjes wel aardig bijgetrokken.
Maar idd kan me nog herinneren ergens in zijn log dat hij grote poten toen nog niet ambieerde.

• #1.853
Dat is een long time ago bro's :p
Inmiddels zijn de beentjes wel een begeerde factor geworden.
Qua size zit een w36 broek nu strak om mn poten.

En Sniezel, die fotos van jou zijn geil hoor! Kijk er elke avond naar voor het slapen :D

Same same, check jouwens sowieso ook dagelijks. :eyebrow:

Anthony is DBB'S neusje van de zalm :yes:

• #1.855
Mooi die oude lb foto. Moet je vaker posten!

Nou hier maar eentje dan. Houd aardig wat vocht vast alsog, mis mn harde look :(
Deze foto is 1 dag na een legworkout, niet ideaal, maar **** it.

Ben niet trots op mn poten op het moment, maar ze zijn in ieder geval groter.
Een maat w34 zat altijd nog 'ok', op het moment zit een maat w36 strak!

Ook pak ik mn kuiten sinds maart 2x per week, die zijn ook wat bijgetrokken.

405220088.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Coole Imac :D

• #1.858
Haha nee inmiddels al 2,5week uitgepakt!! LOL
Stond er al sinds de zomer hahaha!!

Niks te klagen kerel!

Netjes!

Terug
Naar boven