Wvdlinden
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt het allemaal in eigen handen kerel
Je fysiek is de weerspiegeling van je eigen toewijding aan het bereiken van je droomfysiek .
Geduld hebben, durven te proberen, je eigen lichaam leren kennen en bouwen op die kennis.
Klopt deels, maar vergeet het belangrijkste niet; aanleg. Dit maakt echt dag en nacht verschil...die borst van jou als voorbeeld; zijn er velen die hem na 20 jaar trainen nog niet zo hebben! Ik heb ectogenen en geen enorme respons, man dan moet je voor elke cm knokken en en zie ik dit haha! Jaloers!

Hey Mack, zit nu op 5000kcal
Cardio doe ik al lang niet meer
Op vocht na zitten er nog prima lijnen in.
Snap er zelf ook niets van. Als je eenmaal zo ripped staat is het zoveel makkelijker om een lean fysiek te behouden! Voor mijn geen extreme bulks meer.
Vandaag gewogen, 97,8kg! Bodyfat 8,2%.
KLETS!![]()

Niet zo bescheiden doen vreind, je bent zeker groter momenteelHeeft weinig zin bro. Deze is 3-4weken terug nog genomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet echt veel verandert![]()

Hey trickster, bedoel je met verschillende dingen uitproberen trainingsmethoden? Dus hoge reps, lage reps, piramide, elke week wisselen, etc? Vind het zelf lastig om iets heel anders te gaan doen omdat ik bang ben dat ik dan 2 maanden trainingstijd weggooi doordat het niet werkt
Hey trickster, bedoel je met verschillende dingen uitproberen trainingsmethoden? Dus hoge reps, lage reps, piramide, elke week wisselen, etc? Vind het zelf lastig om iets heel anders te gaan doen omdat ik bang ben dat ik dan 2 maanden trainingstijd weggooi doordat het niet werkt
echt een ziek fysiek, top wat je allemaal bereikt heb
even off-topic: @sniezel: heb jij wel eens een goede pic van je eigen gepost want volgens mij heb jij ook een top fysiek>?
(edit; en Trickster ook, hij vond me "lekker") kidding 

Huhmmm dan met ik ook maar eens helemaal lean gaan
Niet zo bescheiden doen vreind, je bent zeker groter momenteel![]()
Nee ik post pas een foto als ik in me contest prep zit. Tot die tijd moet men t doen met me avatar.
Daan heeft wel ooit pics gezien
Maar top fysiek zal ik gerust niet zeggen. Ben nog aardig jaloers op Trickster z'n shape![]()
Ben je niet bang dat je bovenlichaam te veel voorkomt op je benen? Houd je dit in de gaten ivm je verdere wddstrijdambities?
---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 09:03 ----------
Ik bedoel Anthony!