MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

blijft gewoon mijn streef. precies perfect. massieve armen, borst, traps

Weet niet of het helemaal gepast is hier, maar kuur je ondertussen nog verder? Of hoe lang ben je al on/off? Vraag me af hoe je dit verder doet dan (ook icm met bulk/cut).

Hoe zit het verder met wedstrijdplanning?

Hij had gevraagd om niet offtopic te gaan... Met die domme vragen hier ook. Proberen jullie hier soms iedereen met een deftig fysiek weg te pesten?

Trouwens vragen zoals 'hoe jij dit/dat' hebben meestal geen nut want ieder lichaam is anders en je zal op eigen houtje je lichaam moeten verkennen...

Steen per steen

Ontopic: goed fysiek. Heb je die benen al kunnen fixen, dacht dat die minder waren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Ontopic: goed fysiek. Heb je die benen al kunnen fixen, dacht dat die minder waren?
Paar maanden terug nog lb foto gepost.
Hier nogmaals, al zit er nu wel meer massa op.

403881140.jpg

Fysiek vandaag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi. Ben wel curieus naar je volgende wedstrijd!

Je blijft een enorme motivatiebron voor mij Trickster, ga hier alsjeblieft mee door!

Zo te zien ook een nieuwe Tattoo op je borst :>

Mooi die oude lb foto. Moet je vaker posten!

Anthony Oosterlaag ‏@AnthonyPhysics
Hardcoretraining met @SipkeJanBousema. Quoting Arnold:"Its OK 2 throw up in the gym". SipkeJan, een ware gymstrijder! pic.twitter.com/6NaJ6kyc

Haha! Kan wel zien dat hij vooruit is gegaan trouwens

Op de foto van 26 december op je facebook lijk je meer als en 40 jarig "al lang gestopt" bodybuilder ;)

Drop die foto hier eens dan??

Over de foto die trickster op 26dec op facebook heeft geplaatst. Echt slim ben jij niet hé ...

Ow en als je nieuwsgierig bent, klik op de fb link in trickster zijn handtekening...
Jij bent zkr hoogbegaafd, ik weet waarover hij het heeft maar hoe kan je iemands fysiek zien als die gekleed is. Wou wat beledigend terug zeggen maar laat maar al 2de keer dat je irritant begint te doen.

Jah hier kan je wel zien dat die heel lang niet traint :rolleyes:

Jij bent zkr hoogbegaafd, ik weet waarover hij het heeft maar hoe kan je iemands fysiek zien als die gekleed is. Wou wat beledigend terug zeggen maar laat maar al 2de keer dat je irritant begint te doen.

Jah hier kan je wel zien dat die heel lang niet traint :rolleyes:

:roflol::roflol: nu doe ik nog irritant fwa? Je kon misschien je vraag wat beter formuleren...

Genoeg offtopic

Hij ziet er Biggie uit ja

Pff ja hij zit momenteel goed in z'n bulk ja!

Zo zie je pas goed hoe huge zo iemand is :)

Ziet er goed uit Anthony!

Terug
Naar boven