- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Gisteren mijn eerste lowerbody training! 
Opwarming met bearcomplex
8x15kg ; Dat is heel wat zwaarder dan alleen met de stang haha. Was behoorlijk opgewarmd
Squats
6x20x15kg
Moet heeeeel erg om mijn houding denken. Werd steeds wat afgeleid en daardoor was mn houding niet denderend. Voelde dat meteen aan mijn onderrug.
Steeds maar weer voor spiegel staan en tegen mezelf zeggen "Rug recht en loslaten" lol. Zal mooi awkward eruit hebben gezien..
Boeiend.
RDL
3x10x25
Seated Legextension
1x12x30
1x10x35
1x8x40
Had er nog steeds spierpijn in van zondag.. burn baby burn..
Seated Legcurl
1x10x25
2x8x30
Wat vind ik dit toch een baggeroefening. Ben denk ik te klein ofzo voor dat apparaat. Voel het meer in mijn kuiten dan in mn hamstrings.
Lunges met 8kg dumbbels
1x26 stappen
2x22 stappen
Hyperextension
1x10
Deze haal ik er ook uit. Dacht 'm wel weer te kunnen doen, maar voelde alleen stekende pijn rechtsonder in mijn rug. Waar de pijnklachten in mijn heup ook vandaan komen.
Toen nog stabiliteitsoefening brug gedaan. Goed aanspannen, bekken kantelen.
Vet shaken tijdens de oefening haha. Lekker gevoel!
De 3 setjes van de oefeningen bevallen me wel. Moet mijn weg er nog even in vinden omdat mijn spieren voor mijn gevoel wel meer kunnen hebben, dus moet ik denk ik nog wat schuiven in herhalingen?
Tot nu toe vind ik het een prettig schema! Training van gisteren ook in zo'n 45 minuten klaar.
---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------
Ja, je zult toch even je weg moeten vinden in een nieuw schema!
Dat zou best wel eens zo kunnen zijn@chinups! Ga ik volgende week even op letten! Thanks!

Opwarming met bearcomplex
8x15kg ; Dat is heel wat zwaarder dan alleen met de stang haha. Was behoorlijk opgewarmd

Squats
6x20x15kg
Moet heeeeel erg om mijn houding denken. Werd steeds wat afgeleid en daardoor was mn houding niet denderend. Voelde dat meteen aan mijn onderrug.
Steeds maar weer voor spiegel staan en tegen mezelf zeggen "Rug recht en loslaten" lol. Zal mooi awkward eruit hebben gezien..
Boeiend.RDL
3x10x25
Seated Legextension
1x12x30
1x10x35
1x8x40
Had er nog steeds spierpijn in van zondag.. burn baby burn..

Seated Legcurl
1x10x25
2x8x30
Wat vind ik dit toch een baggeroefening. Ben denk ik te klein ofzo voor dat apparaat. Voel het meer in mijn kuiten dan in mn hamstrings.
Lunges met 8kg dumbbels
1x26 stappen
2x22 stappen
Hyperextension
1x10
Deze haal ik er ook uit. Dacht 'm wel weer te kunnen doen, maar voelde alleen stekende pijn rechtsonder in mijn rug. Waar de pijnklachten in mijn heup ook vandaan komen.
Toen nog stabiliteitsoefening brug gedaan. Goed aanspannen, bekken kantelen.
Vet shaken tijdens de oefening haha. Lekker gevoel!
De 3 setjes van de oefeningen bevallen me wel. Moet mijn weg er nog even in vinden omdat mijn spieren voor mijn gevoel wel meer kunnen hebben, dus moet ik denk ik nog wat schuiven in herhalingen?
Tot nu toe vind ik het een prettig schema! Training van gisteren ook in zo'n 45 minuten klaar.
---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------
Lekkere training weer hoor!
Dat te hoog in gewicht beginnen ken ik wel als je net met een schema begint.Maar ja.. daar leer je van he!
Als je bij chin-ups negatief je armen zo erg voelt dan trek je hem misschien niet genoeg uit je lats.
Als je echt vanuit je rug de spaning erop houdt met zakken voel je je armen een stuk minder. Althans.. zo ervaar ik het.
Je ziet ook veel mensen bij chin-ups niet verder gaan dan armen op 90 graden. Dan train je meer je biceps dan je rug.
Ja, je zult toch even je weg moeten vinden in een nieuw schema!
Dat zou best wel eens zo kunnen zijn@chinups! Ga ik volgende week even op letten! Thanks!
Laatst bewerkt:

Maar ja.. daar leer je van he!