Fitness Seller

HillR's trainingslog

Snap niet dat je daarnaast nog moet cardio'en hoor :p

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha... jij ook flinke spierpijn in je achterste dus he! :D hier ook.

Ook al ken je nu nog wienig mensen. Dat gaat geheel vanzelf. Waar ik heenging kon ik niemand. Dat is nu ook wel anders. Gewoon lekker doen! Een betere gym levert je zoveel op! En dat zeg ik uit eigen ervaring! :)

Ben benieuwd wat voor schema hij je gaat geven.

En cardio... nou is mijn vriend niet hoor. Hahahah. Heb het nu ook voorlopig nog niet nodig.
Maar voor conditie is het ook wel goed. Die van mij is bagger. :o
Zet hem op!

Ja, heb je helemaal gelijk in..

Ik moet waarschijnlijk meer gaan eten.. brrr.. :P Maar als hij denkt dat ik daar mee ga afvallen, dan vertrouw ik 'm daarop, en gewoon goed in de gaten houden en meten en doen. Dan is een aanpassing zo gemaakt!

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Cardio moet ook niet je vriend zijn, Cardio doe je met je vriend! ;)

Ik haat cardio :cool: En voor cardio met vriend moet je er één hebben.. dus voorlopig zit er voor mij niets anders op dan touwtje te springen en in de sportschool :p

Ja, heb je helemaal gelijk in..

Ik moet waarschijnlijk meer gaan eten.. brrr.. :P Maar als hij denkt dat ik daar mee ga afvallen, dan vertrouw ik 'm daarop, en gewoon goed in de gaten houden en meten en doen. Dan is een aanpassing zo gemaakt!

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Ik haat cardio :cool: En voor cardio met vriend moet je er één hebben.. dus voorlopig zit er voor mij niets anders op dan touwtje te springen en in de sportschool :p

Oo nouja hoeft niet persé met JE vriend natuurlijk :eyebrow:

Maar in de OP stond iets over je vriend dacht ik? Dat is twee maanden geleden toch? :p

:roflol:

I blame it on test/deca :o

Vandaag upperbody gehad.

Opwarming bearcomplex
8x10kg

OHP
1x5x15
2x5x17,5
3x5x20

DB press
1x12x8
1x10x10
1x10x12

BOR
3x10x30

Pullups
1x2 +3 negative
1x8 -20kg
1x8 -15kg

Tricep benchdips
3x8

Barbellcurl
3x8x15

Besloten om me in te schrijven bij nieuwe sportschool! Dus moest me haasten want moest daar voor 12u zijn. Voor mn gevoel beetje afgeraffelde training.
Moet gewoon met nieuwe voedingsschema alles weer ff op een rijtje hebben voordat het voor mezelf weer goed voelt.

Sterke DB presses meid :thumbs:

Training overall erg sterk :)

Goed dat je toch in hebt geschreven bij die andere sportschool. Voelt toch wat beter?
Het zal vast allemaal beter voelen als je alles qua voeding en training op een plek waar je lekker je ding kan doen op orde hebt. Komt helemaal goed!

Nette training hoor voor een "afgeraffelde" training! Je bent echt sterk!

Sterke DB presses meid :thumbs:

Training overall erg sterk :)

Dankjewel! :D

---------- Toegevoegd 30 November 2013 om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst 29 November 2013 om 23:58 ----------

Goed dat je toch in hebt geschreven bij die andere sportschool. Voelt toch wat beter?
Het zal vast allemaal beter voelen als je alles qua voeding en training op een plek waar je lekker je ding kan doen op orde hebt. Komt helemaal goed!

Nette training hoor voor een "afgeraffelde" training! Je bent echt sterk!

Ja pff, wil nu al weer benen trainen daar haha, alleen daarom al.

Helaas wachten tot 2 januari.. omdat ik nu nog bij BF moet betalen, en dubbel gaat me wat te gek.
Heb er zin in!

Waar ga je nu naartoe? Per januari? En hoe komt het dat je geswitched bent? Sorry als je het allemaal al een x verteld hebt :p

Waar ga je nu naartoe? Per januari? En hoe komt het dat je geswitched bent? Sorry als je het allemaal al een x verteld hebt :p

Ik zit nu bij Basic Fit, en ga naar Prim. Het is daar veel meer op krachttraining gericht. Voelde me er wel aardig "thuis". Heb daar afgelopen woensdag getraind met een dame die eerst ook bij BF trainde, maar ook overgestapt is omdat er bij BF zo weinig mogelijkheden zijn voor benen.

Benen hebben bij mij ook extra aandacht nodig. En ze hebben een squatrack :heart:!

En de sfeer bij BF is nog altijd beetje zo van "Een vrouw in het krachthonk?? ??????:rolleyes::rolleyes:"

Die sfeer is daar helemaal niet, erg motiverende lui allemaal. Kan ik wel een beetje gebruiken. Grootste gedeelte wat daar sport is goed fanatiek bezig.

Prijs is op een euro na hetzelfde, dus daar hoefde ik het niet om te laten!

Oo dat klinkt wel beter ja! Jammer genoeg hier weinig keuze naast de BF, ja of je moet 4-5x zoveel betalen. Daarnaast is de BF waar ik sport gloednieuw en ze hebben zat zware mooie spullen.

Maar je hebt wel gelijk hoor, bij ons zie je ook nauwelijks ladies in het krachthonk.. Shame!

Oo dat klinkt wel beter ja! Jammer genoeg hier weinig keuze naast de BF, ja of je moet 4-5x zoveel betalen. Daarnaast is de BF waar ik sport gloednieuw en ze hebben zat zware mooie spullen.

Maar je hebt wel gelijk hoor, bij ons zie je ook nauwelijks ladies in het krachthonk.. Shame!

Jij bent de enige? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes hoor Hill!
zeker gezien je geen zin had en je bed niet uit kon komen (toch?)
nice work!

Terug
Naar boven