AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Lekkere training!
Ik had ook nog steeds de nodige spierpijn van mijn legday vandaag!
Succes morgen. :D en alvast sterkte met de spierpijn! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je kan je biceps ook met de cable pully doen. Straight bar curls, rope curls, concentration curls.

I know, thanks! Was allemaal bezet, en aangezien ik toch maar drie setjes doe maar even wat geprobeerd..

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Lekkere training!
Ik had ook nog steeds de nodige spierpijn van mijn legday vandaag!
Succes morgen. :D en alvast sterkte met de spierpijn! ;)

Thanks.. Glutes was gewoon echt kramp, zoals het ook wel in je kuit kan schieten zegmaar!

Goei trenning hill

Thanks guys!

Vanochtend lowerbody:

Opwarming bigbearcomplex
6x15kg

Mijn schouders waren wel aardig op na gisteren, kreeg 't niet meer omhoog!

Deadlift
2x8x50
2x5x60
2x8x50

Frontsquat
1x8x20
2x10x20

Goodmornings
3x10x20

Legcurls
3x12x30

Legextensions
3x10x30

Legpress Plateloaded was bezet, dus op dat andere ding.
3x10x80

Buik
3x stabiliteitsoefening
3x10x dumbbell rollout.

Zit het er weer op voor deze week!

Vanavond m'n welverdiende, al zeg ik het zelf, cheat! Chips en Malibu.. :zuip: :grinny:

Malibu :heart:

Dronk ik altijd:D

Lekker hoor. Zal wel zeer gaan doen overmorgen.

Wat is een bigbearcomplex nou weer???

nice training! die ga je voelen! :D
Geniet van je cheat! zeker wel verdiend!

Had vanochtend touwtjespringen op de planning. Heb alleen ontzettend last van mijn linkervoet. Spiertje of peesje daar wat overbelast denk ik. Er op staan is goed pijnlijk.

Deze week touwtjespringen dan maar even overslaan, en na elke training 15min HIIT.
Hopelijk van het weekend dan even op nuchtere maag wandelen ofzo. Merk voor mezelf toch dat cardio op nuchtere maag het meest effect heeft.

Ik moet de dumbbell rollout voor abs weer wat vaker pakken, heb er goed spierpijn van!

Ik ben met mijn cheat wel helemaal losgegaan haha. Ben ik de enige die achteraf altijd spijt heeft er van?

Vanavond upperbody!

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ja, erg spijtig Danny.. :p

Ik heb je log even doorgelezen, en het ziet er goed uit zeg.
Die deadlift, erg knap.
Ik wil het ook gaan toevoegen aan mijn schema, alleen vindt het eng i.v.m. zwakke onderrug.
Ik squat ook maar met laag gewicht. Had 3 weken terug gesquat met 30 kg en de volgende dag is het al in me rug geschoten :engel:.

Succes vanavond met trainen:D

Ik heb je log even doorgelezen, en het ziet er goed uit zeg.
Die deadlift, erg knap.
Ik wil het ook gaan toevoegen aan mijn schema, alleen vindt het eng i.v.m. zwakke onderrug.
Ik squat ook maar met laag gewicht. Had 3 weken terug gesquat met 30 kg en de volgende dag is het al in me rug geschoten :engel:.

Succes vanavond met trainen:D

Dankjewel!

Gewoon met licht gewicht beginnen en heel goed op je houding letten, is heel erg belangrijk!
Anders eens iemand laten kijken naar je houding (die er echt verstand van heeft).

Gewoon alleen met losse stang om de beweging aan te leren, zo ben ik ook begonnen. Gewicht zegt niets, het is leuk, maar dan moet je het wel goed uitvoeren. Blessures zit niemand op te wachten!

Dankjewel, jij ook als je gaat trainen!

Dankjewel!

Gewoon met licht gewicht beginnen en heel goed op je houding letten, is heel erg belangrijk!
Anders eens iemand laten kijken naar je houding (die er echt verstand van heeft).

Gewoon alleen met losse stang om de beweging aan te leren, zo ben ik ook begonnen. Gewicht zegt niets, het is leuk, maar dan moet je het wel goed uitvoeren. Blessures zit niemand op te wachten!

Dankjewel, jij ook als je gaat trainen!

Verschillende personen hebben al naar mijn techniek gekeken bij de squat, en die is goed, maar toch schoot het in me rug.
Ik probeer er extra goed op te letten dat ik mijn buikspieren goed aanspan, heb nogal de neiging om in mijn rug te gaan hangen, en dat is nu net wat die rugpijn veroorzaakt. Ik ga binnenkort maar eens starten met de techniek van de deadlift dan :), thanks.

Lekker upperbody getraind!

Opwarming bigbearcomplex (deadlift, frontsquat, military press, backsquat)
10x10kg

Benchpress
1x10x20
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x40
1x2x45 -- Had 42,5 moeten zijn.. Vond dit al zo hufterig zwaar :p
1x8x35

Chinups
1x4
2x5 -10kg

DB flyes
1x12x6
2x8x8 PR

Small grip lat pull (zelfde grip als chinup)
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Seated cable row
1x12x15
2x8x20

Bicep cable curl
1x15x10
2x10x12,5

Tricep cablepushdown
3x12x15

Hanging legraises
3x8 - Had nog goed spierpijn van zaterdag, was goed zwaar..

Cardio
15min HIIT - 15sec voluit 45sec rustig aan.

Jongen van de sportschool heeft magnesium en een belt meegenomen voor m'n volgende deadlift training.. Weet niet of ik "al" een belt moet gebruiken.. en of ik die uberhaupt moet gebruiken.. Ben benieuwd wat de magnesium voor me doet!

Training was wat een rommeltje omdat steeds vanalles bezet was. Heb voor mijn gevoel wel lekkere training neergezet!

Ik zou de riem nog proberen uit te stellen! Maar nette training en al helemaal sterke benchpress, toch 45kg gelukt haha!

Magnesium is wel ideaal btw!

Mooi hoog volume train je zeg. Doe je de fly's en BP flat? Misschien flat en incline afwisselen?
Nice training hoor.

Terug
Naar boven