AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Lekkere training!
en die BP.. denk je snotverdrie dat moet toch lukken... en dan kom je erachter dat hij zwaarder was. :D herkenbaar. Had dat ook een keer met MP.

Sterke met dat spiertje/peesje in je voet.

lekker plat gebankbonkst hoor, :thumbs:
gr xx

Ik ben met mijn cheat wel helemaal losgegaan haha. Ben ik de enige die achteraf altijd spijt heeft er van?

haha :D
hangt er beetje vanaf wat je verstaat onder 'helemaal losgaan' en of je momenteel in bulk of cut zit denk ik

enige keer dat ik er al spijt van gehad heb was toen ik tijdens mijn cut in de Quick zat en na mijn maaltijd de calorieën begon op te tellen :D heb de rest van de dag amper iets van eten durven aanraken

*edit*
knappe BP trouwens ook

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou de riem nog proberen uit te stellen! Maar nette training en al helemaal sterke benchpress, toch 45kg gelukt haha!

Magnesium is wel ideaal btw!

Ja, had ook niet om de riem gevraagd hoor. Weet niet eens hoe ik 't moet gebruiken en waarom :p Zo zwaar lift ik ook nog niet. Wel aardig. Thanks!

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Mooi hoog volume train je zeg. Doe je de fly's en BP flat? Misschien flat en incline afwisselen?
Nice training hoor.

Dankjewel!! BP is flat, de flyes incline. Vergeet het altijd te vermelden.

Ik wissel het meestal af. Behalve de BP die houd ik flat.

Wellicht dat ik op mijn tweede upperbodydag eens de incline bp pak. Maar ben eigenlijk wat te klein, en kan dan niet bij de stang, moet ik altijd om hulp vragen.. :rolleyes: :o Dus die sla ik vaak over.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Lekkere training!
en die BP.. denk je snotverdrie dat moet toch lukken... en dan kom je erachter dat hij zwaarder was. :D herkenbaar. Had dat ook een keer met MP.

Sterke met dat spiertje/peesje in je voet.

Ik zat echt zo van meen je dit nu serieus, 5x 40 en dan krijg ik de tweede keer 42,5 niet eens omhoog haha. :p Volgende keer even beter opletten!

Ik denk dat ik even voor andere schoenen moet kijken, denk dat het daar aan ligt.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

lekker plat gebankbonkst hoor, :thumbs:
gr xx

Thanks! :cool:

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

haha :D
hangt er beetje vanaf wat je verstaat onder 'helemaal losgaan' en of je momenteel in bulk of cut zit denk ik

enige keer dat ik er al spijt van gehad heb was toen ik tijdens mijn cut in de Quick zat en na mijn maaltijd de calorieën begon op te tellen :D heb de rest van de dag amper iets van eten durven aanraken

*edit*
knappe BP trouwens ook

Haha, een cheat voor mij is al snel losgeslagen.. :p Zit in de cut.. Een flesje malibu en een zak chips. Mijn maag was niet zo blij.. damn wat heb ik buikpijn gehad :barf:

Heb ik het gelijk ook weer afgeleerd, voorlopig geen drank voor mij.

Dat calorieën tellen, drama.. Ik kijk altijd achterop verpakking wat het oplevert aan kcal en besluit dan eigenlijk altijd om het niet mee te nemen haha.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Vandaag Lowerbody

Opwarming bigbearcomplex (deadlift, frontsquat, militarypress, backsquat)
10x10kg

Squats
4x30x20kg

RDL
3x10x30kg

Legextensions
1x12x30
1x12x40
1x10x45

Legcurls
1x10x30
1x10x35
1x8x35

Walking lunges met 2x8kg dumbbells
1x24
1x22
1x20

Daar strompelde ik dan..

Seated calfraises
4x?x80kg ; Niet geteld, zat tussen de 15 en 20 herhalingen. Ze branden te erg om te kunnen tellen haha.

Abs maar even gelaten omdat ik nog behoorlijk spierpijn heb van zaterdag/gisteren. Lijkt me niet bevorderlijk om dat te forceren.

Cardio
15 min crosstrainer

-Als ik de training zo log dan lijken het maar weinig oefeningen/lichte training. Maar pff, ik was echt kapot na de tijd. Vet traag naar huis gefietst haha, kwam amper vooruit.

Merk ik eigenlijk ook wel vaker rondom mij dat mensen plots totaal niet meer tegen drank kunnen als ze iets meer naar hun sport gaan leven :D

Laatst bewerkt:
Mooie training hoor! en zolang je lekker kapot bent heb je goed getraind! :D Voel je zeker wel; vandaag!

Merk ik eigenlijk ook wel vaker rondom mij dat mensen plots totaal niet meer tegen drank kunnen als ze iets meer naar hun sport gaan leven :D
Kon er voor het leven naar mijn sport al niet goed tegen. :o

Yeah nog iemand uit Sneek die goed bezig is! Ik volg :D

In de cut durfde ik amper alcohol aanraken
vanaf dat ik iets gedronken had, zat ik de dag erna als een bezetene op de hometrainer uit schuldgevoel :D

Haha joh... Praat mij ook nog even een schuldgevoel aan :p

Nee, cut of niet. Ben nu al zo'n half jaar bezig mijn vetpercentage te verlagen.. Dus af en toe geniet ik er gewoon even van!

Hee

Nee, cut of niet. Ben nu al zo'n half jaar bezig mijn vetpercentage te verlagen.. Dus af en toe geniet ik er gewoon even van!
Geen schuldgevoel hebben hoor! gewoon eens in de zoveel tijd even genieten! Hou je het langer vol ook.:)

Idd gewoon genieten HillR

zal jou is laten genieten...:x

Goed bezig !

gr

haha, is niet de bedoeling hoor

voelde mij trouwens ook gewoon een stuk beter na half uurtje cardio... lekker alle alcohol van je af zweten :p
genieten van je leven moet je sowieso doen trouwens, ook al zit je in de cut

Mijn upperbody ging beter dan expected!

Opwarming bigbearcomplex
10x10kg

OHP
1x8x15
1x6x17,5
1x5x20
1x5x22,5
1x5x25 PR Wel darn heavy!

DB press
1x10x10
1x8x12
1x8x14 PR Hier was ik wel trots op. Ik dacht ga het gewoon proberen, gevraagd of iemand wilde spotten want was bang dat het niets werd.. Ik drukte er zo 8 uit in mijn eentje.. :cool: Form was goed, laatste rep ging echt tergend langzaam.. was echt een welles/nietes gevalletje haha. But I made it!!

Cable flyes
1x10x10
2x8x15

Pullups
1x2 + 3negative
1x5 - 20kg
1x5 - 15kg

BOR
3x10x30

DB curls Alle cables waren weer bezet. DB's voelt echt naar, maar barbell nog minder..
1x8x8 (heel erg easy)
1x6x10 (pijnlijk)
1x3x8 (whattt? was er wel weer klaar mee)

Weet niet wat die dingen mankeert, maar begint me echt tegen te staan om ze mee te pakken. Doet me goed zeer. Ook wel geprobeerd om minder gewicht te pakken.. maar dan is het net alsof ze niets aan het doen zijn..

Bench dips
1x10
1x9
1x7

Lying leg raises
2x12
1x15

Cardio
15 min HIIT 45 rust, 15 hard

Samen met vriendin de HIIT gedaan op ligfiets. Veel te enthousiast begonnen, na 5 minuten kotsmisselijk en steeds krampen in mijn kuit. Na 10 minuten kon ik niet meer fietsen van de kramp.. :mad: eventjes gerekt en daarna de laatste vijf volgemaakt :D

Had in de planning om morgenochtend touwtje te springen.. Gaat 'm niet worden ben ik bang, kuit is echt helemaal gaar..

Morgen rust en als cheat uit eten... :cool:

Mooie training! Nice PR's! en die DB press.. ik stond ook soms echt versteld daarmee.. denk je het niet te redden en pers je ze er toch uit! Super!

DB curl. wat voelt er niet lekker dan? Hoe voer je ze uit?
Ik heb geleerd ze bovenin nog een stukje verder te draaien. Dan voel je het echt branden bij de laatste reps.

Enjoy de cheat! En wel wat lekkers dan nemen he! :D

Mooie training! Nice PR's! en die DB press.. ik stond ook soms echt versteld daarmee.. denk je het niet te redden en pers je ze er toch uit! Super!

jeeminee he marina, ken jij dat gevoel ook? pff he.... dat gevoel, zo lekker voelt dat he :$

Terug
Naar boven