Ik zou de riem nog proberen uit te stellen! Maar nette training en al helemaal sterke benchpress, toch 45kg gelukt haha!
Magnesium is wel ideaal btw!
Ja, had ook niet om de riem gevraagd hoor. Weet niet eens hoe ik 't moet gebruiken en waarom

Zo zwaar lift ik ook nog niet. Wel aardig. Thanks!
---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------
Mooi hoog volume train je zeg. Doe je de fly's en BP flat? Misschien flat en incline afwisselen?
Nice training hoor.
Dankjewel!! BP is flat, de flyes incline. Vergeet het altijd te vermelden.
Ik wissel het meestal af. Behalve de BP die houd ik flat.
Wellicht dat ik op mijn tweede upperbodydag eens de incline bp pak. Maar ben eigenlijk wat te klein, en kan dan niet bij de stang, moet ik altijd om hulp vragen..

Dus die sla ik vaak over.
---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------
Lekkere training!
en die BP.. denk je snotverdrie dat moet toch lukken... en dan kom je erachter dat hij zwaarder was.

herkenbaar. Had dat ook een keer met MP.
Sterke met dat spiertje/peesje in je voet.
Ik zat echt zo van meen je dit nu serieus, 5x 40 en dan krijg ik de tweede keer 42,5 niet eens omhoog haha.

Volgende keer even beter opletten!
Ik denk dat ik even voor andere schoenen moet kijken, denk dat het daar aan ligt.
---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------
lekker plat gebankbonkst hoor,
gr xx
Thanks!

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------
haha

hangt er beetje vanaf wat je verstaat onder 'helemaal losgaan' en of je momenteel in bulk of cut zit denk ik
enige keer dat ik er al spijt van gehad heb was toen ik tijdens mijn cut in de Quick zat en na mijn maaltijd de calorieën begon op te tellen

heb de rest van de dag amper iets van eten durven aanraken
*edit*
knappe BP trouwens ook
Haha, een cheat voor mij is al snel losgeslagen..

Zit in de cut.. Een flesje malibu en een zak chips. Mijn maag was niet zo blij.. damn wat heb ik buikpijn gehad
Heb ik het gelijk ook weer afgeleerd, voorlopig geen drank voor mij.
Dat calorieën tellen, drama.. Ik kijk altijd achterop verpakking wat het oplevert aan kcal en besluit dan eigenlijk altijd om het niet mee te nemen haha.
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
Vandaag Lowerbody
Opwarming bigbearcomplex (deadlift, frontsquat, militarypress, backsquat)
10x10kg
Squats
4x30x20kg
RDL
3x10x30kg
Legextensions
1x12x30
1x12x40
1x10x45
Legcurls
1x10x30
1x10x35
1x8x35
Walking lunges met 2x8kg dumbbells
1x24
1x22
1x20
Daar strompelde ik dan..
Seated calfraises
4x?x80kg ; Niet geteld, zat tussen de 15 en 20 herhalingen. Ze branden te erg om te kunnen tellen haha.
Abs maar even gelaten omdat ik nog behoorlijk spierpijn heb van zaterdag/gisteren. Lijkt me niet bevorderlijk om dat te forceren.
Cardio
15 min crosstrainer
-Als ik de training zo log dan lijken het maar weinig oefeningen/lichte training. Maar pff, ik was echt kapot na de tijd. Vet traag naar huis gefietst haha, kwam amper vooruit.