AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Verwacht morgen en overmorgen ook wel wat moeilijk te lopen ja :D

Thanks!!

Ik heb verder niet zo veel mogelijkheden dus pak 'm nog wel mee.. Vanaf 1 januari nieuwe gym met legio mogelijkheden, dus tot die tijd blijf ik er nog even over klagen :p

Leg curl wel eens in de leg extension geprobeerd?

Goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend +- 30min wandelen op nuchtere maag.

Gisteren had ik rustdag, en vanavond upperbody!

Ik heb gisteren deze foto op mijn fb gezet, gewoon om te sharen waar ik mee bezig ben:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De reacties waren niet zo heel erg positief haha. :rolleyes:

De meesten geloofden niet dat ik het ben, en dachten dat het photoshop was, including mijn moeder.
Ook kwamen de reacties voorbij als "Houd je het wel vrouwelijk?"

Iets minder positief als ik had gehoopt allemaal.. Nu kan ik er wel om lachen, vooral het gedeelte dat mensen dachten dat ik het niet ben.

Snapte de reacties alleen nog niet zo, zo bijzonder is het allemaal nog niet.. :rolleyes: Maargoed, eerste en laatste keer dat ik wat op m'n fbpagina zet :cool:

Is gewoon afgunst. Hoe harder ze hater, hoe beter je bezig bent ;)

Onbekend maakt onbemind hè, mensen snappen het niet, weten ook niet wat je er voor moet doen en waar je mee bezig bent. Lekker laten gaan.

wtb de foto.

Nice!

Het is onbegrip en het denkbeeld dat je met krachttraining niet vrouwelijk kan zijn.
Dik zijn is namelijk veel makkelijker. Nee hoor zet jij maar gewoon die foto's op facebook, dan wennen ze maar of ontvrienden zich.

Je staat er top bij. Lekker doorgaan.

Het is onbegrip en het denkbeeld dat je met krachttraining niet vrouwelijk kan zijn.
Dik zijn is namelijk veel makkelijker. Nee hoor zet jij maar gewoon die foto's op facebook, dan wennen ze maar of ontvrienden zich.

Toch blijft het apart dat als je als vrouw foto's van een slank of gespierd lichaam laat zien iedereen met het grootste gemak de pics voorziet van negatief commentaar...

Maar van een dik wijf mag je zogenaamd niks zeggen...

Maar keep up te good work en voeg dbb leden toe op fb, die zullen je foto's wel even voorzien van positief commentaar.

Ja raar is dat... zelfs ik krijg al dat soort reacties, als ik alleen al praat over mijn trainingen. En ik ben nog geen vier maanden bezig! Mensen willen altijd afgeven op gespierde vrouwen, lijkt het wel. En mannen ook!

Nou ze kunnen m'n rug op. En de jouwe ook zo te zien, want jij kunt al aardig wat dragen zo te zien! ;) Ziet er goed uit meid! :) :)

netjes hoor!
mooie v-shape heb je al!

niet zoveel aantrekken van die opmerkingen.. bij mij waren ze ook allemaal negatief tot je een keer een foto van je buik erop zet met een verschil van een jaar.. en dan krijg je opeens allemaal mensen die willen weten welk dieet je gedaan hebt.
ze vinden het niks tot ze zien wat het oplevert..

Je hebt hier duidelijk hard voor gewerkt en daar mag je fier op zijn meid!

Vanochtend +- 30min wandelen op nuchtere maag.

Gisteren had ik rustdag, en vanavond upperbody!

Ik heb gisteren deze foto op mijn fb gezet, gewoon om te sharen waar ik mee bezig ben:

De reacties waren niet zo heel erg positief haha. :rolleyes:

De meesten geloofden niet dat ik het ben, en dachten dat het photoshop was, including mijn moeder.
Ook kwamen de reacties voorbij als "Houd je het wel vrouwelijk?"

Iets minder positief als ik had gehoopt allemaal.. Nu kan ik er wel om lachen, vooral het gedeelte dat mensen dachten dat ik het niet ben.

Snapte de reacties alleen nog niet zo, zo bijzonder is het allemaal nog niet.. :rolleyes: Maargoed, eerste en laatste keer dat ik wat op m'n fbpagina zet :cool:

Voor degenen die echt in het bodybuild wereldje leven, is dit inderdaad 'niks speciaals' (nog steeds een top prestatie natuurlijk, maar ik bedoel vergeleken met de echte toppers enzo, wat dagelijkse kost is voor ons fans).
Echter voor de buitenstaanders is dit een heel apart en vreemd beeld, en valt dit echt extreem ver van hun comfort zone.
Iemand als lazar angelov bijvoorbeeld, dat vinden de mensen op dit forum een goed fysiek maar zeker niet monster-achtig of overkill, terwijl buitenstaanders het soms zelfs al 'vies' vinden en 'onnatuurlijk'.

Ik vind het vet om mensen als phil heath te volgen, buitenstaanders zeggen dat hij er goor uit ziet en ziek in zn hoofd is enzo.
Je moet echt niet onderschatten hoe ver het beeld en de comfort zone van buitenstaanders, af ligt vergeleken met het beeld van de mensen op dit forum ;).

En wat ook zo is, is dat buitenstaanders geen flauw benul hebben hoeveel discipline en moeite er bij komt kijken om zo'n fysiek te bewerkstelligen.
Ze (zo was ik ook toen ik net om de hoek kwam kijken) van "Je gaat naar de sportschool, paar keer per week.. tilt wat gewichtjes op en je gaat naar huis, dan heb je in no-time een goed fysiek".
Ze denken dat zodra zij ook naar de sportschool gaan, je zo hebben ingehaald en zelf ook een mooi fysiek hebben. En als het dan toch niet zo blijkt te zijn, roepen ze al snel "Anabolen!".
Qua voeding zullen ze ook niet weten hoeveel discipline en moeite het kost, ze zullen niet eens weten dat dat erbij hoort waarschijnlijk. De enkeling weet het nog zo ver te schoppen dat hij weet dat bodybuilders meer proteïne eten, that's it.

Je zult die reacties zeker houden. Gewoon lekker doorgaan. En moet je de reacties eens zien als je wat droger staat;) dan ineens draaien ze om.

Ik begon met fitness als onderdeel van mijn spierversterking tbv het hardlopen. Na verloop van tijd werd het hardlopen niks meer, een chronische patella ontsteking was de boosdoener.
Ben me meer en meer gaan toeleggen op het bodybuilden. En heb me een slag in de rondte gelezen. Een ding werd me duidelijk. Groeien is 80% voeding en 20% training. Sta nu onder begeleiding van een topper.

En dit is het resultaat na ongeveer 14 maanden.
[Link niet meer beschikbaar]

In het begin vonden de mensen mij raar. Na verloop van tijd begonnen ze eraan te wennen en vroegen zelfs of ik mijn voeding weer bij me had. Ik neem namelijk altijd mijn eigen voeding mee, ook op verjaardagen enzo.
Er zijn er wel een paar die het niet mooi vinden, maar respecteren mijn sport.
En na het zien van deze foto kreeg ik alleen maar respectjes van alle mensen om me heen.

Dus lekker doorgaan en er niks van aantrekken. Ze gaan er wel aan wennen. ;)

Je gaat goed! en een lekker rug metgoede V-shape al! *jaloers*

Anderen snappen het niet. Zolang jij het maar snapt he! Je weet wat je wil en gewoon ervoor gaan!

Thankyou!
Is gewoon afgunst. Hoe harder ze hater, hoe beter je bezig bent ;)
Inderdaad.. mooi laten gaan!
Onbekend maakt onbemind hè, mensen snappen het niet, weten ook niet wat je er voor moet doen en waar je mee bezig bent. Lekker laten gaan.

wtb de foto.

Nice!
Dankjewel!

Dankjewel, is ook zo.. ben die mensen beter kwijt dan rijk!

Toch blijft het apart dat als je als vrouw foto's van een slank of gespierd lichaam laat zien iedereen met het grootste gemak de pics voorziet van negatief commentaar...

Maar van een dik wijf mag je zogenaamd niks zeggen...

Maar keep up te good work en voeg dbb leden toe op fb, die zullen je foto's wel even voorzien van positief commentaar.
Heel raar is dat ja.. Als je daar wat over zegt krijg je de volle laag en is het gelijk onaardig.. maar hierover hun mening geven heeft niemand moeite mee.

Ja raar is dat... zelfs ik krijg al dat soort reacties, als ik alleen al praat over mijn trainingen. En ik ben nog geen vier maanden bezig! Mensen willen altijd afgeven op gespierde vrouwen, lijkt het wel. En mannen ook!

Nou ze kunnen m'n rug op. En de jouwe ook zo te zien, want jij kunt al aardig wat dragen zo te zien! ;) Ziet er goed uit meid! :) :)
Je hoort inderdaad veel dat het niet mooi is, dat niemand dat aantrekkelijk vindt enz enz. Alsof je dit doet voor anderen..

netjes hoor!
mooie v-shape heb je al!

niet zoveel aantrekken van die opmerkingen.. bij mij waren ze ook allemaal negatief tot je een keer een foto van je buik erop zet met een verschil van een jaar.. en dan krijg je opeens allemaal mensen die willen weten welk dieet je gedaan hebt.
ze vinden het niks tot ze zien wat het oplevert..
Dankjewel Lola! Wordt het tijd dat die buik van mij ook wat toonbaar begint te worden haha. Ben al aantal keer gevraagd hoe ik dit doe enz. enz. meerdere mensen enigszins geholpen met voeding.. allemaal al afgehaakt..

Je hebt hier duidelijk hard voor gewerkt en daar mag je fier op zijn meid!
Dankjewel!

Je hebt helemaal gelijk, maar om zo overdreven te reageren over dat ik er "nu al" mannelijk uit zou zien e.d. is wel heel overdone. Ik mag graag naar Lazar Angelov kijken hoor :p maar komt inderdaad waarschijnlijk omdat je er meer mee in aanraking komt. Agh, we doen het tenslotte voor onszelf. Maar die reacties zijn demotiverender dan ik dacht. Maar dat waait wel over!

Je zult die reacties zeker houden. Gewoon lekker doorgaan. En moet je de reacties eens zien als je wat droger staat;) dan ineens draaien ze om.
Ja pfoe! Dat kun jij vast weten met jouw fysiek, prachtig!

Je gaat goed! en een lekker rug metgoede V-shape al! *jaloers*

Anderen snappen het niet. Zolang jij het maar snapt he! Je weet wat je wil en gewoon ervoor gaan!
Dankje Marina!

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Een lekkere upperbody gehad vandaag!

Opwarming:
Opdrukken
1x10
1x8
1x7
Big bear complex deadlift, frontsquat, militarypress, backsquat
1x5x10

OHP
1x5x15
1x5x17,5
1x5x20
2x5x17,5
Viel me vandaag erg zwaar. Zat absoluut niet meer in. Voelde ook pijnlijk in linkerschouder. Moet weer wat vaker rotatorcuff oefeningen meepakken.

Lateral raises
1x8x4
2x8x6

Dumbbell press
1x8x10
1x8x12
1x8x14

Pullups
3x6 -20kg

BOR
3x8x30

Tricep benchdips
3x8

Bicep db curl
1x15x6
2x8x8

Cable crunch
2x20x20kg
1x10x25kg

"Geen tijd voor cardio"

Aankomende maandag meten.. ben benieuwd wat het nieuwe voedingsschema gaat doen.
Geen cheats dit weekend, eerste kerstdag uit eten.. tot die tijd even doorbikkelen :D

Nou je weet wel waar je heen wil en dat laat je training ook zien!
Dit gaat je echt super lukken!
Mooie training!
Succes maandag vast met het meten!

En ja kerst. Hier ook.. een paar keer uit eten en een keer gourmetten. Het hoort erbij. Maar geniet er wel van he!

Gisteren geen zin, dus vandaag maar loverboy gedaan!

Opwarming big bear complex
1x10x10kg

Deadlift
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70
1x5x75
1x3x80 PR Form was niet zo 100% haha, was wat zwaar :p

Frontsquat
3x15x10kg

Goodmornings
1x20x10
2x15x20

Legpress
1x15x80
1x12x120
1x10x160

Legextensions
Single leg, bij failure gelijk beginnen met andere been
Ongeveer 3x30x20kg herhalingen per been

Setje met beide benen tot failure met 20kg.

Glute kickback
Per been:
1x30x10
1x20x15
1x15x20

Lying legraises
1x20
2x15

Geen zin in cardio. Ook geen zin in denken om m'n eten.. Wat privatestuff going on :rolleyes:
Ik probeer zoveel mogelijk aan dieet te houden en zie wel waar het schip strand.
Ga in januari wel weer hardcore. Nieuwe gym enz.

Meting heb ik afgezegd, kan het even niet hebben als die niet goed blijkt te zijn. Ben bang dat motivatie dan helemaal tot 0punt daalt.

Trainen gaat wel lekker vind ik zelf. Merk wel aardig verschil aan mn lichaam met dit nieuwe trainschema, lekker!

strakke training voor een zondagmorgen alleszins :)

Nice zo op de zondag morgen! Ik hou daar wel van!:)

Kop op met alles hoor! Hoop dat de private stuff snel weer op orde is.
Gewoon even een kerstweekje houden en dan weer knetterhard knallen! Je ziet verandering en dat is waar je het voor doet! TOP! :thumb:

Waaaaaaauw meid, wat ben je goed bezig !!! Je foto is super ! Wees gewoon maar helemaal fier op jezelf en trek je niets aan van negatieve commentaren...

Gewoon zo goed blijven trainen als je bezig bent, dat is top !

Succes !

Terug
Naar boven