Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
woahh 80dl dat is 1.5x je eigen bw.

vannacht toch maar een plaatje aangevraagd bij serieus request

http://www.youtube.com/watch?v=4lWaTQ5nn40&list=FLDLD-7-79HKCAM2fn2HdVDA

Dankjewel :kiss: Ook al is nr niet echt verdiend... :p

Waaaaaaauw meid, wat ben je goed bezig !!! Je foto is super ! Wees gewoon maar helemaal fier op jezelf en trek je niets aan van negatieve commentaren...

Gewoon zo goed blijven trainen als je bezig bent, dat is top !

Succes !

Thanks! Moet het gewoon naast me neerleggen inderdaad!

goeie train hillie! Mooie DL, je gaat lekker vooruit :)

Prive dingen kan idd erg ****en met je schema, moeilijk dan om je motivatie hoog te houden. Komt wel weer :kiss:

:wave:

Thanks Marieke! Komt wel weer idd! Nu gewoon zoveel mogelijk om voeding denken en lekker blijven trainen!
Als al het gedoe achter de rug is komt de motivatie vast ook weer terug!

volg!

Mooie foto zeg, mag je echt trots op zijn hoor! En inderdaad zoals iedereen al bevestigde, het is afgunst. Het is gemakkelijk om niets aan je lichaam te doen.. Maar sterkte training ook weer zeg, die deadlift is sterkkk! :D

Leuk, welkom:D

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Mooie foto zeg, mag je echt trots op zijn hoor! En inderdaad zoals iedereen al bevestigde, het is afgunst. Het is gemakkelijk om niets aan je lichaam te doen.. Maar sterkte training ook weer zeg, die deadlift is sterkkk! :D

Dankjewel! Het heeft, mede met wat ander gedoe, wel even mijn motivatie goed naar nulpunt laten zakken. Maar geloof dat ik er nu weer ben.. :cool:

Leuk, welkom:D
Dankjewel! Het heeft, mede met wat ander gedoe, wel even mijn motivatie goed naar nulpunt laten zakken. Maar geloof dat ik er nu weer ben.. :cool:

Dan ben je mooi op tijd om knallend het jaar 2014 in te gaan en achter jouw doelen aan te gaan!
Go for it en laat ze maar kletsen! En als je het nodig hebt schoppen wij wel wat extra motivatie in je log naar binnen! :D

Afgelopen week, ondanks vakantie, "geen tijd" gehad om te trainen. Kon er de motivatie niet voor vinden en het wilde gewoon even niet.

Gisteren uurtje op nuchtere maag gelopen.

Vandaag even fullbody getraind. Van alles door elkaar gedaan, gewoon waar ik zin in had. Lijkt nergens op haha.

Opwarming:
Pushups:
1x8
2x5
Big bear complex
1x10x15kg

Deadlift Was helemaal in de war met de gewichten.. heel dom. Heb zes setjes gedaan, gewichten van eerste 3 setjes weet ik niet.
1x10x30
1x10x40
1x10x50

Benchpress
1x10x20
1x10x30
1x10x35
1x8x40

Lat pull down
1x10x30
1x10x35
1x10x40
1x15x25

Facepulls
3x10x10

Seated cable row
3x10x20

Legextensions Met één been, tot failure, dan overnemen met andere been.
3 setjes op 20kg

daarna 1 setje met beide benen tot failure op 20kg

Glute kickback
3x15x20kg

Goodmornings
3x10x20kg

Biceps en triceps in superset gedaan.
Gewichten en herhalingen niet bijgehouden.

Lying legraises
3x10

Laatste training dit jaar... Goodbye Basicfit, hello Prim!
Wel spannend nieuwe sportschool, maar heb er zin in.. 2 januari gelijk maar even lowerbody trainen, zin om te squaten!

Vanochtend +- 30min wandelen op nuchtere maag.

Gisteren had ik rustdag, en vanavond upperbody!

Ik heb gisteren deze foto op mijn fb gezet, gewoon om te sharen waar ik mee bezig ben:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De reacties waren niet zo heel erg positief haha. :rolleyes:

De meesten geloofden niet dat ik het ben, en dachten dat het photoshop was, including mijn moeder.
Ook kwamen de reacties voorbij als "Houd je het wel vrouwelijk?"

Iets minder positief als ik had gehoopt allemaal.. Nu kan ik er wel om lachen, vooral het gedeelte dat mensen dachten dat ik het niet ben.

Snapte de reacties alleen nog niet zo, zo bijzonder is het allemaal nog niet.. :rolleyes: Maargoed, eerste en laatste keer dat ik wat op m'n fbpagina zet :cool:

Dat gezeik zal je altijd blijven krijgen. Zal uiteindelijk wel te maken hebben met jaloezie, omdat ze er zelf niet de tijd in willen steken. Vaak beseffen ze ook niet dat wij het misschien doen, omdat wij het leuk vinden. Waar zij liever film kijken, gaan wij trainen. Uiteindelijk moet je het jezelf afvragen wat nou beter is en er boven staan.

Het resultaat van je trainen is gewoon goed.

Voor een lijkt nergens op training ziet het er wel goed uit! Lekkere gewichten en gewoon even lekker tekeer gegaan toch? Helemaal TOP! Hiermee het jaar uit en in een nieuwe gym met volle kracht het nieuwe jaar in!

Fijne jaarwisseling!

Vanochtend +- 30min wandelen op nuchtere maag.

Gisteren had ik rustdag, en vanavond upperbody!

Ik heb gisteren deze foto op mijn fb gezet, gewoon om te sharen waar ik mee bezig ben:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De reacties waren niet zo heel erg positief haha. :rolleyes:

De meesten geloofden niet dat ik het ben, en dachten dat het photoshop was, including mijn moeder.
Ook kwamen de reacties voorbij als "Houd je het wel vrouwelijk?"

Iets minder positief als ik had gehoopt allemaal.. Nu kan ik er wel om lachen, vooral het gedeelte dat mensen dachten dat ik het niet ben.

Snapte de reacties alleen nog niet zo, zo bijzonder is het allemaal nog niet.. :rolleyes: Maargoed, eerste en laatste keer dat ik wat op m'n fbpagina zet :cool:

Goed bezig! Hele mooie foto! En wtf bemoeien mensen zich toch mee? Het is jouw leven, jouw facebook pagina en jij voelt je er lekker bij. Niks van aantrekken en lekker blijven uploaden die foto's :p

Dat gezeik zal je altijd blijven krijgen. Zal uiteindelijk wel te maken hebben met jaloezie, omdat ze er zelf niet de tijd in willen steken. Vaak beseffen ze ook niet dat wij het misschien doen, omdat wij het leuk vinden. Waar zij liever film kijken, gaan wij trainen. Uiteindelijk moet je het jezelf afvragen wat nou beter is en er boven staan.

Het resultaat van je trainen is gewoon goed.

Dankjewel.. en dat gezeur zal wel blijven ja! Ga me er niet meer druk om maken.
We gaan lkkr verder!

Voor een lijkt nergens op training ziet het er wel goed uit! Lekkere gewichten en gewoon even lekker tekeer gegaan toch? Helemaal TOP! Hiermee het jaar uit en in een nieuwe gym met volle kracht het nieuwe jaar in!

Fijne jaarwisseling!

Ja, was wel een lekkere training! Alleen beetje rommeltje haha.

Goed bezig! Hele mooie foto! En wtf bemoeien mensen zich toch mee? Het is jouw leven, jouw facebook pagina en jij voelt je er lekker bij. Niks van aantrekken en lekker blijven uploaden die foto's :p

Thanks! Dat bemoeien met snap ik ook niet helemaal.. Dat afgeven op hoe iemand er uit ziet.. Maarja, jammer dan!

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Iedereen veel gains toegewenst in 2014!
Mijn eerste cardiosessie van dit jaar, uurtje wandelen op nuchtere maag, zit er weer op!

Vanochtend 20 minuten touwtjegesprongen op nuchtere maag.
1 minuut springen, 30sec rust.

Vanavond voor het eerst in nieuwe gym getraind! Was lekker rustig!

Opwarming Bigbearcomplex
1x8x20kg

Back squat
1x10x20
1x8x30
1x5x40
1x5x50
1x5x55
1x5x60 pr

RDL
1x10x30
1x10x35
1x10x40 pr

Legextensions
3x10x15kg
Nieuw apparaat, heel anders dan bij basicfit, goed zwaar!

Lying legcurls
3x10x15

Glute kickback
3x10x15

Hyperextensions
3x10

Lying legraises
3x15

Training ging lekker! Hopelijk valt mijn spierpijn wat mee morgen, maar ben bang van niet!
Mn PR's zijn niet zo denderend. Squats eerste keer in squatrack, nooit eerder zwaarder gedaan dan 40kg. Maar voelt goed!

Morgenochtend hopelijk in de ochtend even upperbody trainen, s'avonds al andere plannen. Anders volgende week weer!

Van 40 naar 60 is toch flink.
Het is niet zo dat je dat oefent door heel vask 40 te doen terwijl je meer kan.

Gewoon trots op zijn dus, hoppa!

Sterke training! Zeker die squat in ene naar 60 kg! Nice!
Elk apparaat is weer anders. Dus gewoon even wennen en dan knal je zo weer door met je PR's!
Enjoy je spierpijn morgen. :D en succes mer UB!

Thanks dames!

Ben zeker trots op m'n squat hoor! Bedoelde meer dat ik het nog nooit eerder gedaan had, dus dat ik niet ineens omhoog ben gegaan in gewicht op squat. Eerste keer dat ik echt gesquat heb (met meer gewicht dan) haha.

wat zijn je doelen?

Vind ik moeilijk om te zeggen.
Mijn voorlopige doel is vetpercentage naar 17% verlagen. Dus nog zo'n 5% te gaan.

Daarnaast wil ik graag spiermassa opbouwen. Maar vet heeft prioriteit momenteel.

Ik had eerst vetpercentage van 20% in mijn hoofd. Maar nu ik op 22% zit, weet ik dat ik daar nog lang niet tevreden mee ben. Dus pas mijn doel steeds wat aan haha. Tot ik ooit eens tevreden ben.

Ik heb geen wedstrijdambitie ofzo.

Vind ik moeilijk om te zeggen.
Mijn voorlopige doel is vetpercentage naar 17% verlagen. Dus nog zo'n 5% te gaan.

Daarnaast wil ik graag spiermassa opbouwen. Maar vet heeft prioriteit momenteel.

Ik had eerst vetpercentage van 20% in mijn hoofd. Maar nu ik op 22% zit, weet ik dat ik daar nog lang niet tevreden mee ben. Dus pas mijn doel steeds wat aan haha. Tot ik ooit eens tevreden ben.

Ik heb geen wedstrijdambitie ofzo.

haha, nog niet!

Hier dan tegenwicht: Ik vind het namelijk WEL een mooie foto! En begrijp het commentaar "hou je het wel vrouwelijk" voor geen meter.

Heavy start trouwens met de bearcomplex!

ik ga je volgen!

Haha, verwacht niet dat het ooit gaat komen.

Hier dan tegenwicht: Ik vind het namelijk WEL een mooie foto! En begrijp het commentaar "hou je het wel vrouwelijk" voor geen meter.

Heavy start trouwens met de bearcomplex!

ik ga je volgen!

Dankjewel! Leuk dat je volgt!

Vandaag was ie wel aardig heavy, normaliter doe ik het met 10kg. Barbell in nieuwe gym weegt echter 20.. Was wel even zwoegen!

Terug
Naar boven