XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Haha, verwacht niet dat het ooit gaat komen.

Dankjewel! Leuk dat je volgt!

Vandaag was ie wel aardig heavy, normaliter doe ik het met 10kg. Barbell in nieuwe gym weegt echter 20.. Was wel even zwoegen!

Ik zou die barbellcomplex ook nog eens proberen hoor, ook erg leuk.
iets langere WU dan de bigbear maar daar heb je dan ook langer effect van op je training.

en het was niet heel lang geleden dat MP met 20kg zwaar was toch? super vooruitgang zou ik zeggen als je die gewoon in een 'circuitje' nu doet!

Zo inderdaad hele lekkere vooruitgang op je squat zeg, heel netjes :D Gaat meteen goed 1e keer in de nieuwe sportschool he haha! En over tevreden zijn over vetpercentage, lichaamsvormen, kracht, etc... Ik denk dat we nooit 100% tevreden zijn en dat het altijd wel beter kan.. :P

Oef 20 ipv 10 is niet niets nee....

ik vind de shoulder to overhead van de bearcomplex altijd tegenvallen, dan trillen mijn armpjes, terwijl de rest eigenlijk prima meekan, alleen daarom zou hem me met 20 kilo al niet lukken vrees ik, en voor jou was t een warm-up ;)

Lekker als je hem, twee keer zo zwaar, wel gelijk af kunt maken. Voldaan gevoel zal dat geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou die barbellcomplex ook nog eens proberen hoor, ook erg leuk.
iets langere WU dan de bigbear maar daar heb je dan ook langer effect van op je training.

en het was niet heel lang geleden dat MP met 20kg zwaar was toch? super vooruitgang zou ik zeggen als je die gewoon in een 'circuitje' nu doet!

Ohja! Die kan ik ook nog wel eens proberen! Is leuk! Pak ik volgende week even mee! Kijken wat me beter bevalt! De MP in de complex valt me ook nog het zwaarst ja! Zit nu op max 5*25kg. Moet er heel.erg omdenken anders heb ik gauw pijntjes.

Zo inderdaad hele lekkere vooruitgang op je squat zeg, heel netjes :D Gaat meteen goed 1e keer in de nieuwe sportschool he haha! En over tevreden zijn over vetpercentage, lichaamsvormen, kracht, etc... Ik denk dat we nooit 100% tevreden zijn en dat het altijd wel beter kan.. :P

Ik ben er ook bang voor, haha. Daarom gewoon doel steeds aanpassen.. We zien wel.waar het schip strand!

Oef 20 ipv 10 is niet niets nee....

ik vind de shoulder to overhead van de bearcomplex altijd tegenvallen, dan trillen mijn armpjes, terwijl de rest eigenlijk prima meekan, alleen daarom zou hem me met 20 kilo al niet lukken vrees ik, en voor jou was t een warm-up ;)

Lekker als je hem, twee keer zo zwaar, wel gelijk af kunt maken. Voldaan gevoel zal dat geven.

Dat vind ik ook het zwaarst aan de oefening! Moest me na mn warmup wel.even vasthouden omdat ik wat dizzy werd. Maar moest en zou het afmaken natuurlijk haha.

Onverwacht toch even getraind vanavond.

In nieuwe gym is de apparatuur heel anders, fijne apparatuur maar moet er nog even uitkomen hoe alles werkt (verstellen naar juiste hoogte e.d.) Loop nu nog wat om te kloten daar mee, heel irritant. :rolleyes: Training duurde ook wel 2 uren haha.

Benchpress flat
1x10x20 (opwarmen)
1x8x30
1x8x35
1x5x40
1x5x35
1x8x30

DB flyes incline
3x12x6

Pull down (chinupgrip)
1x12x25
1x10x35
1x8x40

Seated cable row
1x10x15
2x8x20

Tricep cable pushdown in superset met bench dips
Niet bijgehouden hoe en wat.. it burned too much..

DB curls
1x8x6
2x8x7

Abdominal crunch machine
3x10x25
Merkte dat ik nog aardig spierpijn had van m'n lying legraises

Cardio
15 minuten steady op ligfiets

Mooie training!
Tja.. nieuwe apparaten is even wennen met instellen. Je weet het snel genoeg hoor. :)
Maar 2 uur.. pfff.. das wel erg lang.

Mooie training!
Tja.. nieuwe apparaten is even wennen met instellen. Je weet het snel genoeg hoor. :)
Maar 2 uur.. pfff.. das wel erg lang.

Haha, was erg lang.. Maar vond het wel ff prettig! Toch niets beters te doen :rolleyes:
Misschien ook wel iets te lang staan praten tussen sets door.. :p

waarvoor heb je wel allemaal toestellen gebruikt tijdens die workout dan ofzo ???
of heb je gewoon tussendoor/vooraf/achteraf wat uitgeprobeerd? :)

waarvoor heb je wel allemaal toestellen gebruikt tijdens die workout dan ofzo ???
of heb je gewoon tussendoor/vooraf/achteraf wat uitgeprobeerd? :)

Het is gewoon allemaal anders. BP (daar waar stang op ligt) is bijvoorbeeld in hoogte verstelbaar, kon niet bij de stang. Op ander bankje gegaan, zag halverwege pas dat je 'm kunt verstellen, dus weer omgewisseld.

Gewichten voelen heel anders aan, dus daarmee uitproberen wat goed voelt.
Ik ben niet zo groot, dus ik moet vrijwel alles verstellen, zodat ik er bij kan enz.

Veranderen van gym is soms wel wennen inderdaad :) had dat vorig jaar ook
Kan er ook wel inkomen dat je vaak spullen moet verstellen als je wat kleiner bent :D

grin praten gewoon hersteltijd noemen ;)

Lastig lijkt me dat aanpassen inderdaad.
Ik vind de klemmen om de barbells krijgen al lastig zat, veel meer hoef ik niet aan te passen.

Bevalt de nieuwe gym verder wel? Aanpassen is een kwestie van één keer doorhebben natuurlijk

Ik heb me afgelopen weekend verschrikkelijk misdragen met alcohol.. Zonde hehe. Mezelf voorgenomen dat dit voorlopig de laatste keer is.. :cool: Weinig slaap gehad dus vandaag een ietwat brakke training :rolleyes:

Opwarming bigbearcomplex
1x10x20kg

Benchpress
1x8x20
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x5x40
Laatste rep met moeite zelf :rolleyes: Meer omdat het moest want had geen spotter haha.

Cable flyes
3x10x10
Ging niet lekker.. Voelde wat pijntjes in schouder. Irritant.

Lat pull down
1x10x25
1x10x30
1x8x35

Wil weer pullups gaan doen, maar moet dat apparaat nog even uitgelegd krijgen. Geloof dat ik daar niet bij kan (what a surprise). Maar eens uitproberen als het wat rustiger is :o

BOR
3x10x40
Ik vond het al zo zwaar.. Maar hier weegt de stang natuurlijk 20kg.. Bij BF was dat 10, en hing ik er altijd 10kg schijven aan. Zag het na tweede setje pas.

Small grip benchpress
1x15x20
2x12x20

Seated ez bar curls
3x12x15

Tricep kickback
1x10x5
1x10x6
1x10x7

DB curls
2x?x6

Abs
3x Bridge afwisselen met lying leg raises
Crunches op bal 3x15

Cardio
5 min crosstrainer - Zere kuiten nog van touwtjespringen..
13 min loopband op helling

Ik begin me een beetje te irriteren aan mijn armen. In rust lijken ze gewoon fat (inb4 ze zijn fat:bang:). Hoop dat er gauw wat definitie in komt, ziet er niet uit zo :rolleyes: Iemand tips daarvoor, of is dat gewoon puur en alleen vetpercentage verlagen?

Eind januari weer vet meten.

Cardio momenteel 3x pw op nuchtere maag en 2x pw na training.

Laatst bewerkt:
teveel alcohol en trainen... dat is iets wat niet lekker samen gaat nee.
Maar evengoed lekkere training! :thumb:

Dat van die Bar bij BOR heb ik ook wel eens gehad ja.. dan denk je van hoe kan dat nou?? vorige keer ging dit zo makkelijk.... Ben je eerst helemaal frustie tot je erachter komt dat je de zwaardere bar hebt :D

Met pull ups ben ik zelf meer van los proberen en niet in een apparaat. De houding is gewoon zo anders...
Je kan ook gewoon eerst met negatives beginnen... enne.. ik kan ook niet bij de pull-up bar in de cable cross over.
Heb een bench nodig om erbij te kunnen. :rolleyes:

Met je armen moet je geduld hebben en doortrainen. Het zal echt wel komen!

teveel alcohol en trainen... dat is iets wat niet lekker samen gaat nee.
Maar evengoed lekkere training! :thumb:

Dat van die Bar bij BOR heb ik ook wel eens gehad ja.. dan denk je van hoe kan dat nou?? vorige keer ging dit zo makkelijk.... Ben je eerst helemaal frustie tot je erachter komt dat je de zwaardere bar hebt :D

Met pull ups ben ik zelf meer van los proberen en niet in een apparaat. De houding is gewoon zo anders...
Je kan ook gewoon eerst met negatives beginnen... enne.. ik kan ook niet bij de pull-up bar in de cable cross over.
Heb een bench nodig om erbij te kunnen. :rolleyes:

Met je armen moet je geduld hebben en doortrainen. Het zal echt wel komen!

Haha true.. alcohol is sws waardeloze combi met alles :D

Ja ik wil ook los doen, deed ik bij basic fit ook (sinds nieuw schema lukt het niet meer omdat ik er niet meer mee begin), maar.. dan moet ik wel bij die handvaten kunnen waar ik me aan vast moet houden. :p geloof niet dat er ruimte is voor een bankje er voor. Zit wel een opstap bij.. maar ik betwijfel of die hoog genoeg is :roflol:

Tja.. bij ons zitten de handvaten in de cross over. dus zet er gewoon een bench middenin. :D Misschien is er nog een opstap op de opstap te maken? Paar gewichten oid?
Of gewoon een paar stoere boys vragen je even te liften tot je ze goed vast hebt! ;)

Vandaag lowerbody! Afgelopen tijd slecht geslapen.. dus ook vandaag weinig energie. Vanavond vroeg op bed om wat rust te pakken.

Opwarming bigbearcomplex
1x10x20kg

Squats
1x10x20
1x5x30
1x5x40
1x5x45
1x5x50
2x5x55 Trillende beentjes, durfde de 60 niet te pakken.
1x10x30

Goodmornings
1x10x20
2x10x30

Legpress 45 graden
1x15x40
1x15x60
1x10x80

Legextensions
3x10x20

Lying legcurl
3x10x20

Glute kickback
3x10x10

Seated backextension
3x10x30

Abdominal crunch machine
3x10x25

Cardio
15 min loopband, helling op 10

Lekker met brieke benen richting huis.. ga ik wel weer voelen! :D

Laatst bewerkt:
Voor een weinig energie training ziet het er lekker uit!
Morgen waggelen he! :D

Ik begin me een beetje te irriteren aan mijn armen. In rust lijken ze gewoon fat (inb4 ze zijn fat:bang:). Hoop dat er gauw wat definitie in komt, ziet er niet uit zo :rolleyes: Iemand tips daarvoor, of is dat gewoon puur en alleen vetpercentage verlagen?

geduld :p
komt wel goed

Inderdaad lekkere training voor een off dagje..

lekkere training, om daarna goed te kunnen rusten: is dat gelukt?

Terug
Naar boven