Gisteren Upperbody getraind.
Mijn herstel gaat laatste tijd niet zo lekker. Zo had ik afgelopen maandag nog spierpijn van vorige week donderdag. Gisteren had ik nog behoorlijk spierpijn van maandag.. Voornamelijk mijn lats die "op" zijn. Heb m'n training dus wat licht gepakt..
Ik laat de complex als opwarming ook eventjes achterwege. Mijn schouders zijn constant sore. Merk dat dat wel aardig effect heeft tijdens m'n upperbodytraining. Dus moet ze maar even wat rust gunnen.
Vanaf nu dan.. Gisteren kon ik het nog niet laten..
Opwarming bearcomplex Deadlift, frontsquat, militarypress, backsquat.
1x7x20kg
OHP gecombineerd met
Chinups
1x10x15 / 1x4
4x8x15 / 4x2
Voelde gelijk bij beginnen al dat ik de OHP niet zwaar kon gaan pakken. De 15kg brandde al goed. En aangezien ik m'n lats bij elke beweging die ik doe voel maar even samen gepakt, zodat ik er snel vanaf was..
DB Press incline
1x10x10
2x8x12,5
Ik kan wel meer hebben, maar volgende gewicht is 15kg.. 2,5kg er bij gaat me niet lukken.
Seated cable row
3x10x15
Hammer curl
3x10x6
Small grip BP
3x15x20
Was in 45 minuten ongeveer klaar. Training snel afgewerkt, voornamelijk omdat spierpijn zo aanwezig was dat het niet echt fatsoenlijk ging. Vanaf vandaag maar even eiwitten pakken voor en na de training ipv alleen na de training.
Heb cardio overgeslagen. Was er wel klaar mee.
Ik merk overigens dat het alleen upperbody is die moeite heeft met herstel, qua benen heb ik wel spierpijn maar trekt na 1 / 2 dagen weg.
Vanavond lekker benen trainen!
---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------
Dat probleem heb ik ook ja, maar voor ontbijt kom ik me bed wel uit (:
En hopen op lekker weer dan, in de zomer is het veel leuker vind ik met het zonnetje erbij!
Ik moet m'n bed sowieso wel uit in verband met werk haha. Maar pak dan liever nog uurtje extra in m'n warme bed, heheheh
Klopt helemaal, heerlijk om in de zomer om een uurtje of 5.30 een stuk wandelen terwijl zon opkomt.. lekker rustig op straat.. love it!
cool een compliment over de uitvoering, super gewichten ook hoor
Enne...wat betreft cardio: kan 't me helemaal indenken hehe
Thanks! Ik ben zelf niet zo gauw van het vragen of ik het wel goed doe.. Ga er maar gewoon van uit

Dus dan is het wel leuk als er iemand naar je toe komt om het je te melden
Eén deze dagen ga ik mijn zonvakantie boeken voor in februari/maart... Dus ik moet straks wel aan de bak met ochtendcardio.. Maar dan neem ik het er nu maar even van (qua "uitslapen" dan)