XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Ik zei ook dat je gelijk hebt hahah.. Heupen hadden mee moeten komen. Maar ik zie/zag de rug niet bollen, het wordt eerder een stiff legged deadlift daardoor, dus zwaarder..

• Topic Starter Topic Starter
Top hoor en leuke fimpjes. Bij de 85kg lijkt het of je te snel met je kont omhoog komt en daarmee een bolle rug trekt.
Maarre krachtig hoor. Was het bij de 90kg een yes beweging aan het einde. LOL

Lijkt inderdaad wel zo ja. Eerste keer 85, had niet verwacht dat het zo "easy" ging. Misschien dat daardoor komt.

En die beweging met m'n handen is omdat het me verrekte zeer doet :p

lijkt mij eerder een '****, mijn handen!!' beweging :D

sterke deadlift wel!
zelfs die 95 ziet er nog relatief easy uit eerlijk gezegd
dat gevoel bij die fail ken ik ook maar al te goed... super pumped en gemotiveerd en dan geen enkele beweging in krijgen :roflol:
ondertussen ook al meerdere keren gehad bij een poging om 200 te liften :(

Thanks Reav! Het was alles behalve easy haha. Fijn dat het er zo uit ziet. Lola die deed 103 en dan 5/6x paused, meerdere setjes.. en het leek alsof ze ze kon doen met twee vingers in der neus :P zo makkelijk!

Was een leuke training! Jammer dat die BP er niet in zat maar die deadlift maakte dat dubbel en dwars goed haha en dat aan het einde van de training.. Dus dat komt helemaal goed!

@ron klopt, maar dan wordt het eerder een sldl dan een bolle rug volgens mij. Alleen bij de 95 rond hij iets, maar dat valt naar mijn idee ook wel mee. vooral voor een max poging.

Haha, vond het ook superleuk! Die 45 BP kreeg ik echt niet omhoog, haha. Wel blij met m'n deadlift PR! :D

Sterke training!
en nice die DL! Je doet het ook zo beheerst. Ook het teruggaan. De meesten laten de BB dan gewoon vallen.
Top hoor!

Zo goed bezig met die deadlifts!

Wow echt respect voor je deadlift! Het ziet er inderdaad ook echt beheerst uit! Heeft je goed gedaan de training met Lola :D

Thanks girls! Heeft me zeker goed gedaan :D

Komende 10 weken volle focus op verlagen vetpercentage! Zullen lichte trainingen worden. Voeding blijft voorlopig hetzelfde, 200 onder onderhoud en het verdere verschil wordt gemaakt door meerdere keren ochtendcardio en cardio na training!

Heb er helemaal zin in!

Ik zei ook dat je gelijk hebt hahah.. Heupen hadden mee moeten komen. Maar ik zie/zag de rug niet bollen, het wordt eerder een stiff legged deadlift daardoor, dus zwaarder..
Okay :D
Lijkt inderdaad wel zo ja. Eerste keer 85, had niet verwacht dat het zo "easy" ging. Misschien dat daardoor komt.

En die beweging met m'n handen is omdat het me verrekte zeer doet :p....
Ohhhh hahaha ik dacht zo'n "yes" gebaar. :o

Thanks girls! Heeft me zeker goed gedaan :D

Komende 10 weken volle focus op verlagen vetpercentage! Zullen lichte trainingen worden. Voeding blijft voorlopig hetzelfde, 200 onder onderhoud en het verdere verschil wordt gemaakt door meerdere keren ochtendcardio en cardio na training!

Heb er helemaal zin in!
Dat vetlaagje zal wegsmelten! :D
Zet hem op!

i love filmpjes!!!!
en wow mooie gewichten

heerlijk samen trainen en elkaat motiveren he!

Heb er helemaal zin in!

Why!? :mad::eek:

Juist zwaar blijven trainen als jeje massa wil behouden. Als je wat motivatie (a.k.a.: schop onder de kont) nodig hebt dan gaan we wel een keertje samen trainen. Kom ook uit Sneek :D.

Sneker masterrace :cool:.

Volg je vanaf nu. Impressive deadlift op vorige pagina :).

Sterke deadlift hoor! Goed bezig!

Why!? :mad::eek:

Juist zwaar blijven trainen als jeje massa wil behouden. Als je wat motivatie (a.k.a.: schop onder de kont) nodig hebt dan gaan we wel een keertje samen trainen. Kom ook uit Sneek :D.

Sneker masterrace :cool:.

Volg je vanaf nu. Impressive deadlift op vorige pagina :).

Ojee... :o

Beetje verkeerd verwoord. Bedoelde niet zo zeer lichte training maar gewoon niet maxen. Wil tijdens de komende trainingen wel tussen de 8-12 herhalingen zitten. Dus in dat opzicht "lichtere" training haha.

Thanks voor het aanbod :D Lijkt me leuk!

Zo zie je maar..... zo heb je zo een trainingsmaatje he! ;)

Ojee... :o

Beetje verkeerd verwoord. Bedoelde niet zo zeer lichte training maar gewoon niet maxen. Wil tijdens de komende trainingen wel tussen de 8-12 herhalingen zitten. Dus in dat opzicht "lichtere" training haha.

Thanks voor het aanbod :D Lijkt me leuk!

Super! Zal je een PM sturen :D.

Zo zie je maar..... zo heb je zo een trainingsmaatje he! ;)

Sneek+dame+fanatiek bb'ng/fitness = een zeldzame combinatie die volop gestimuleerd moet worden :p:D.

ah ben ik nu de enige die een koetiekoetiekoe plus knijp-in-je-wang reactie hiervan krijgt....hoe schattig!

Hahaha zal ik jouw wangetjes ook even te grazen nemen :D. Het is toch leuk als je like-minded mensen in de buurt hebt wonen. Ik train nu zelf bij een health center en als je ziet hoe mensen daar aan het 'trainen' zijn schiet je spontaan in de lach. Met dumbbells op de trilplaat enzovoort....

Sneek+dame+fanatiek bb'ng/fitness = een zeldzame combinatie die volop gestimuleerd moet worden :p:D.
Ben het er zeker mee eens... :) koetiekoetoe koetie koe :roflol:
Het is gewoon leuk samen met iemand te trainen die er ook vol voor gaat. Moet zeggen dat ik wel gemerkt heb dat als ik samen train ik toch net wat meer uit mezelf kan halen.

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook koetiekoetie hoor haha. Leuk aanbod toch!

Is zeker leuk timmeh Trainen met iemand die er wel iets van snapt is awesome :thumbup:

Enne...over mijn wangetjes te grazen nemen: be my guest.
Go go gadgetarmen vanuit Sneek :D

Ik zou vandaag vol goede moed beginnen met mijn ochtendcardio! Wekker gezet om 5.30u. Ik had er helemaal zin in! Word ik wakker om half 9....... :rolleyes: Oplader van m'n telefoon stuk, dus batterij was leeg = geen wekker.. Aangezien ik om half 9 op het werk moet zijn geen tijd meer voor cardio :p

Goed begin :cool:

Vanavond Lowerbody gedaan.

Opwarming
Circuitje zoals ik ook met Lola heb gedaan.. Ik vind 'm super!

3x:
SLDL tenen omhoog 10x40kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 15x (hier moet ik nog even goed mijn best doen op balans)
shoulder press 10x5kg

Squats
1x8x40
1x8x45
1x8x50
1x8x55
1x5x60
1x12x30

Hacksquat machine
3x10x?

Had er geen gewicht aanhangen, vond het zo al zwaar genoeg.

Legextensions ss Glute kickback
3x12x15 / 3x10x10

?? Meisje in de sportschool liet 'm me zien.
Op verhoging staan in de smith, barbell tussen benen en die vasthouden met dat ding waar je close grip row mee doet bijv.
Vervolgens squatbeweging maken.. Karma voor degene die weet welke oefening ik bedoel :p :p
3x10x28kg

Brandde goed!

Standing calf raises
3x20x28

Cardio
Loopband 15 min ;
Ligfiets 30 min ; Had afspraak maar kreeg app dat niet doorging, dacht doe ik nog ff cardio.

Zal ik naar huis fietsen, band lek...:rolleyes: Dus nog eens extra halfuurtje gewandeld :D
Heb ik de cardio van vanochtend wel ingehaald..:rolleyes:

Was wat een korte training, had wel meer oefeningen willen doen, maar moest half 7 klaar zijn (wat achteraf dus niet hoefde :/) Morgen Upperbody training met focus op rug en biceps!

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Sterke deadlift hoor! Goed bezig!

Thanks!! :D

Super! Zal je een PM sturen :D.

Leuk!! :lifter:

Nice train! en die verslapen cardio.. nou ja... vooruit je hebt wat ingehaald. :p

Volgens mij is wat jij bedoeld gewoon een soort van squat. Geen idee wat de naam ervan is. :o

Ook lekker gesquat vandaag :D

Murphy's law... Als er iets mis gaat...

Gelukkig blijf je er positief naar kijken! Dat is je kracht.

Terug
Naar boven