Fitness Seller

HillR's trainingslog

Lekker hoor zo een high rep legday! zal je gaan voelen inderdaad! :D

Lekkere training met die reps!
Lopen wordt moeilijk denk ik morgen haha

Zo dat zijn nog eens reps zeg. Knap hoor! Inderdaad heftig ja haha. Maar lekker bezig zo :D En succes met de spierpijn :P

Sow lekker intensieve training!! Inderdaad succes met de trap morgen

• Topic Starter Topic Starter
Maandag training overgeslagen.. Slaap echt min laatste tijd. Had geen energie/zin.
Vannacht overigens 8 uur aan één keer door geslapen.. dus we zijn weer op de goede weg!

Daarnaast ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op een training met Lola aankomende zaterdag.. :eek:

Gisteren lowerbody samen met een vriend.

Squats
1x20x20
1x5x35
1x5x40
1x5x45
1x5x50
1x5x55
1x3x60

Legpress 45gr
1x30x50
1x8x100
1x8x120
1x8x130

Legpress verticaal
4x12x ?? Staan geen gewichten op 't apparaat

RDL
4x8x40

Goodmornings
4x10x20

Lunges met 8kg db's
3x ?

Vriend gaf aan dat hij geen lunges ging doen, omdat hij kapot was. p*ssy. Hield mij ondertussen aan de praat, dus tel steeds kwijt.. In ieder geval 3 setjes van xaantal stappen tot ik niet meer omhoog kwam :D

Kuiten vergeten, cardio "vergeten":lol:

Vanavond rust, en morgen upperbody!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Lekker hoor zo een high rep legday! zal je gaan voelen inderdaad! :D

Lekkere training met die reps!
Lopen wordt moeilijk denk ik morgen haha

Zo dat zijn nog eens reps zeg. Knap hoor! Inderdaad heftig ja haha. Maar lekker bezig zo :D En succes met de spierpijn :P
Sow lekker intensieve training!! Inderdaad succes met de trap morgen

Nou en of ik het voelde.. men o men. Kon de volgende dag met moeite de auto uitkomen.. Werd gewoon uitgelachen door iemand.. :eek:

Goede training weer zeg! Vervelend dat je zo weinig hebt geslapen, hopelijk gaat het aankomende nachten weer beter :D Haha daar zou ik me ook mentaal op voor moeten bereiden ja op een training met lola :P

haha bereid je maar voor inderdaad! wordt een leuke training :P

Mooie training! lekker sterk! en samen trainen met Lola zal vast top zijn. Nog net at extra eruit slepen moet lukken! :D

Gaat ook goed bij jou zo te zien!
Cardio vergeet ik ook altijd, helemaaal niet expres.. (sws doe ik het nu niet, maar anders vaak geen zin in)

Vandaag upperbody training, ging wel lekker.

Opwarmen: Opdrukken
1x10
2x7

Benchpress
1x15x20
1x10x30
1x8x35
1x5x40

Cable Flyes
3x8x5

Lat pull down wide grip
3x15x20

BOR
3x10x30

DB curl
3x15x4

Bench dips
3x8

Hanging kneeraises
3x10

Seated machine crunch
3x10x25

Cardio
15 min steady op ligfiets

Momenteel niet veel boeiends over training te vertellen. Ik doe wat ik moet doen en daar houdt het ff mee op. Ik zie geen verandering in de spiegel, geen krachttoename enz. dus moet weer even m'n motivatie vinden.

Morgen rust, en zaterdag trainen met Lola! Dat zal zeker motivatie opleveren! Heb er zin in!

Training ziet er goed uit!
Soms heb je gewoon een periode dat je even hangt. Maar de volhouder wint dus doorzetten meid!
en het samen trainen zaterdag zal je vast ook weer een boost geven!
Ik merk ook dat samen trainen je echt weer wat meer pusht en een boost geeft! dus gaat goedkomen!

Komt helemaal goed.. Misschien tijd voor een nieuw schema? Hielp bij mij altijd goed om even weer flink te groeien en de motivatie weer omhoog te brengen.

Breng goede zin mee morgen en laat de spierpijn thuis :-p wordt een leuke training!

Vandaag getraind in Emmen met Lola! Echt heel awesome! Toffe meid!

Warming up
circuitje 3x
SLDL tenen omhoog 10x40kg
renegade run 10x4kg
tummy tucks 10x
shoulder press 10x4kg

Front squat
1x8x20
1x5x25
1x5x30
1x5x35
2x5x40

Squats, voeten 90 graden
2x8x20
2x8x30

Benchpress
1x8x20
1x5x30
1x5x35
1x3x37,5
1x1x40
1x1x42,5
2xFaalx45

Military Press
2x5x20
2x5x25

Laatste reps/setje gingen qua vorm echt briek. Kreeg het bijna niet voor elkaar..

Deadlift
1x5x50
1x5x60
1x5x65
1x5x70
1x1x78
1x1x85 PR
1x1x90 PR
1xfaalx100 (Hahaha, Was er helemaal klaar voor, kreeg het alleen niet van de grond :roflol:)
1x1x95 :hedbang:

Had Lola wel nodig om die 95 eruit te trekken heheh, stond op punt van opgeven. Vorm is ook discutabel :p:p

1X85
http://www.youtube.com/watch?v=ZAuP2G9dWA8

1x90
http://www.youtube.com/watch?v=DzW7l6lqslI

1x95
http://www.youtube.com/watch?v=knwvGldhLgw

BOR
1x10x20
2x10x30

Super leuke training gehad! Lekkere PR's!

Top hoor en leuke fimpjes. Bij de 85kg lijkt het of je te snel met je kont omhoog komt en daarmee een bolle rug trekt.
Maarre krachtig hoor. Was het bij de 90kg een yes beweging aan het einde. LOL

lijkt mij eerder een '****, mijn handen!!' beweging :D

sterke deadlift wel!
zelfs die 95 ziet er nog relatief easy uit eerlijk gezegd
dat gevoel bij die fail ken ik ook maar al te goed... super pumped en gemotiveerd en dan geen enkele beweging in krijgen :roflol:
ondertussen ook al meerdere keren gehad bij een poging om 200 te liften :(

Was een leuke training! Jammer dat die BP er niet in zat maar die deadlift maakte dat dubbel en dwars goed haha en dat aan het einde van de training.. Dus dat komt helemaal goed!

@ron klopt, maar dan wordt het eerder een sldl dan een bolle rug volgens mij. Alleen bij de 95 rond hij iets, maar dat valt naar mijn idee ook wel mee. vooral voor een max poging.

Sterke training!
en nice die DL! Je doet het ook zo beheerst. Ook het teruggaan. De meesten laten de BB dan gewoon vallen.
Top hoor!

Zo goed bezig met die deadlifts!

Wow echt respect voor je deadlift! Het ziet er inderdaad ook echt beheerst uit! Heeft je goed gedaan de training met Lola :D

...@ron klopt, maar dan wordt het eerder een sldl dan een bolle rug volgens mij. Alleen bij de 95 rond hij iets, maar dat valt naar mijn idee ook wel mee. vooral voor een max poging.

Die 95 telde ik ook niet mee. Dan wil je er alles ingooien en dus ook slechte vorm. ;)
Omhoog tillen is dan het enige wat telt. :)

Wat ik bedoel is meer actie uit de benen en kont lager laten hangen. En barbell ter hoogte van de knieen pas je heup naar voren gooien. Als je een beetje volgt wat ik zeg. Is makkelijker om het te showen dan te typen wat ik bedoel. hahaha

Terug
Naar boven