lola7815
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goblet squat? :-p lekkere training, leuk dat je de warming up erin houd!
Is zeker leuk timmeh Trainen met iemand die er wel iets van snapt is awesome
Enne...over mijn wangetjes te grazen nemen: be my guest.
Go go gadgetarmen vanuit Sneek![]()

Soort van sumo squat met een dumbell vast met allebei je handen voor je borst. teminste zo doe ik het

mooie deadlifts, goede filmpjes! Misschien volgende keer ook nog een keer van de zijkant?
Voor de vorm hoefde het niet gefilmd te worden, die was niet zo heel erg best met dit gewicht 
Komt zo even uit omdat ik vrijdag met iemand benen ga trainen!![]()

Awwww koetiekoetiekoe
cool trouwens samen met een echte bodybuildster trainen, wast ook leuk?
ziet er wel impressive uit hoor, nice
Leuk is dat he.. met samen trainen.Hahaha, die koetiekoetie.. looool.
Train vaker met haar, ze is zo motiverend! Ze begeleidt nu ook mensen.
Leer altijd wel wat nieuws over houding/uitvoering!
dus ha.. het is echt motiverend inderdaad. En nieuwe dingen leren is leuk!
Gaat goed zo. hier even witte nichtenactie's uithalen voortaan.
---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------
Zie zelfs zowaar iets uit mijn log hier voorbijkomen.
Een dubbele workout dus met rekken en strekken erbij he!
Mooie gewichten weer! Jammer dat je er zo ver voor moest reizen. Maar het as het vast en zeker wel waard.![]()
Ik wilde net zeggen, lekker uit de richting hahaha dan hadden we dus ook prima in tilburg af kunnen spreken :-p
Ik ben ook altijd bijna een half uur bezig met foamrollen, rekken en strekken.. Hier heb ik meestal ook de meeste spierpijn van :-P
……...
Had vandaag eigenlijk OHP moeten doen als hoofdoefening. Die heb ik er tussenuit gelaten. Ga aankomende maandag schouders/borst trainen met iemand van de sportschool.
Als ik dan vandaag OHP zou pakken kan ik het maandag wel vergeten fatsoenlijk schouders te trainen. Dus dan maar even zo!
……...
Haha, gaat er vast eens van komen! Tilburg is maar halfuurtje langer reizen dan Tiel.. Zijn maar vier uurtjes reizen dan........![]()
Liever wat dichterbij hoor![]()
Dat foamrollen hoor ik vaker ja, schijnt goed "pijnlijk" te zijn!
(scheelde toch even 8 euro en verzendkosten). die gaat nog dieper en pakt een kleiner oppervlak waardoor je goed op alle plekken kunt komen (kortom nog pijnlijker en effectiever)