XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Goblet squat? :-p lekkere training, leuk dat je de warming up erin houd!

mooie deadlifts, goede filmpjes! Misschien volgende keer ook nog een keer van de zijkant?

Soort van sumo squat met een dumbell vast met allebei je handen voor je borst. teminste zo doe ik het

je kunt hem ook tussen je benen hangen, of de stang van de smith (zoals HillR).
maar dan moet je met je voeten afzonderlijk van elkaar op een verhoging gaan staan, anders raakt de dubbel/stang de grond. maar doordat je geen spanning op je armen zet (en je benen sterker zijn dan je armen) kun je hem zo dus zwaarder pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend voor de herkansing! Half 6 wekker en lekker kwartiertje gecardio'd
Soort van "Steps". Heb een verhoging gemaakt waar ik op stap en af stap.. Ik dacht dat doe ik zo wel even.. Na een kwartier was ik wel bekaf :cool:

Ook nog halfuurtje naar werk lopen ivm lekke band.. Dus dat ook maar weer binnen!

Hele dag ging mn verbranding, voor m'n gevoel, als een trein! Voelde me heerlijk!
Had in het hoofd om morgen gelijk maar weer te gaan.. Maar moet mezelf maar even onder controle houden, dan weet ik het wel weer. Eén week over de top, om vervolgens dood op te zijn en geen energie meer te hebben.

Vanavond samen getraind met een eckte bodybuildster.
Ik was er al eerder zodat ik ff borst/triceps/buik kon doen, aangezien wij samen Rug en Biceps zouden trainen.

Circuitje Opwarming
3x:
SLDL tenen omhoog 10x40kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 15x
shoulder press 10x5kg

Flat Benchpress
1x10x20
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x5x40
1x10x30

Incline DB flyes
1x10x6
1x8x7
1x8x8

Tricep kickback
1x12x5
2x10x6

Lying legraises
3x10

Samen verder getraind

Lat pulldown wide grip
1x8x35
2x10x30

Lat pulldown plateloaded
3x8x50

BOR
2x8x40
1x10x30

T-bar row
3x10x10

DB Row
1x17x8 ;; Er stond iemand tegen me aan te praten en ik ga mooi door :rolleyes:
2x10x10

Seated EZbar curls
3x8x17,5

DB curls
1x12x6
2x10x7

Bwoah, toen was ik wel op! :D

Morgen rust! Donderdag ochtendcardio en weer upperbody. Komt zo even uit omdat ik vrijdag met iemand benen ga trainen! :D

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

mooie deadlifts, goede filmpjes! Misschien volgende keer ook nog een keer van de zijkant?

Thanks!

Ja, het ging bij deze filmpjes meer om de PR hehe.. :o Voor de vorm hoefde het niet gefilmd te worden, die was niet zo heel erg best met dit gewicht :p

Super training!!!
leuk om samen te trainen!
en die cardio... tja.. als het lekker gaat wil je meer he.. maar soms moet de rem er ook even op. Voor groeien is rust ook van belang! ;)

Awwww koetiekoetiekoe :woot:

cool trouwens samen met een echte bodybuildster trainen, wast ook leuk?
ziet er wel impressive uit hoor, nice

Hahaha, die koetiekoetie.. looool.

Train vaker met haar, ze is zo motiverend! Ze begeleidt nu ook mensen.
Leer altijd wel wat nieuws over houding/uitvoering!

ja sorry, moest weer even whaha

superleuk, motiverend en leerzaam: klinkt TOP!

Hahaha, die koetiekoetie.. looool.

Train vaker met haar, ze is zo motiverend! Ze begeleidt nu ook mensen.
Leer altijd wel wat nieuws over houding/uitvoering!
Leuk is dat he.. met samen trainen.
Die collega van me waarmee ik getraind heb. (ook BB er) zei vandaag dat we weer eens af moesten spreken om te knallen. :D dus ha.. het is echt motiverend inderdaad. En nieuwe dingen leren is leuk!

Gaat goed zo. hier even witte nichtenactie's uithalen voortaan.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Legextensions ss Glute kickback
3x12x15 / 3x10x10

Zie zelfs zowaar iets uit mijn log hier voorbijkomen.

Laatst bewerkt:
Gisteren benen getraind met Mustafa in gym in Tiel.

Opwarming
5 min. crosstrainer
Rekken en strekken enz.

Ik zou dat rekken en strekken wat vaker moeten gaan doen.. Hij was echt enorm lenig.. ik net een houten klaas.. Vond dat hele rekken en strekken al een workout op zich..

Squats
1x15x20
1x10x40
2x8x50
1x6x55
1x15x30

Deadlift
2x8x40
2x8x50

RDL
3x8x40

Legextensions
Single leg op 15 kg. Tot failure, dan overnemen met andere been. 4x
Vervolgens 1x setje beide benen op 25kg tot failure.

Legpress
3x10x69

Toen opnieuw rekken en strekken.

Konden verder niet echt meer wat doen, moest trein halen, was 3 en half uur reizen voor mij :)

Sterk

Een dubbele workout dus met rekken en strekken erbij he! :D
Mooie gewichten weer! Jammer dat je er zo ver voor moest reizen. Maar het as het vast en zeker wel waard. ;)

Ik wilde net zeggen, lekker uit de richting hahaha dan hadden we dus ook prima in tilburg af kunnen spreken :-p

Ik ben ook altijd bijna een half uur bezig met foamrollen, rekken en strekken.. Hier heb ik meestal ook de meeste spierpijn van :-P

Vanochtend Upperbody getraind

Opwarming: Circuitje
3x:
SLDL tenen omhoog 10x40kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x (Eindelijk m'n balans hehe)
shoulder press 10x5kg

Chinups
2x5

Lat pull down chinupgrip
1x15x25
2x10x25

Seated cable row
3x8x20

DB press
1x15x8
1x12x10
1x8x12,5

Cable pushdown tricep
1x12x7,5
3x8x10

Cable curl
3x8x7,5

Had vandaag eigenlijk OHP moeten doen als hoofdoefening. Die heb ik er tussenuit gelaten. Ga aankomende maandag schouders/borst trainen met iemand van de sportschool.

Als ik dan vandaag OHP zou pakken kan ik het maandag wel vergeten fatsoenlijk schouders te trainen. Dus dan maar even zo!

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Gaat goed zo. hier even witte nichtenactie's uithalen voortaan.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Zie zelfs zowaar iets uit mijn log hier voorbijkomen.

Ha nicht! Welkom!

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Danku!

Een dubbele workout dus met rekken en strekken erbij he! :D
Mooie gewichten weer! Jammer dat je er zo ver voor moest reizen. Maar het as het vast en zeker wel waard. ;)

Inderdaad dubbele workout haha! Moet wel zeggen dat het goed voelde tijdens de verdere training, flexibeler!
Ja, vind het wel gezellig om te trainen! Reizen was wel iets teveel van goede ja.. Maar voor gezelligheid en een leuke training vind ik dat geen probleem!

Ik wilde net zeggen, lekker uit de richting hahaha dan hadden we dus ook prima in tilburg af kunnen spreken :-p

Ik ben ook altijd bijna een half uur bezig met foamrollen, rekken en strekken.. Hier heb ik meestal ook de meeste spierpijn van :-P

Haha, gaat er vast eens van komen! Tilburg is maar halfuurtje langer reizen dan Tiel.. Zijn maar vier uurtjes reizen dan........ :eek:

Liever wat dichterbij hoor :P

Dat foamrollen hoor ik vaker ja, schijnt goed "pijnlijk" te zijn!

……...

Had vandaag eigenlijk OHP moeten doen als hoofdoefening. Die heb ik er tussenuit gelaten. Ga aankomende maandag schouders/borst trainen met iemand van de sportschool.

Als ik dan vandaag OHP zou pakken kan ik het maandag wel vergeten fatsoenlijk schouders te trainen. Dus dan maar even zo!

……...

Haha, gaat er vast eens van komen! Tilburg is maar halfuurtje langer reizen dan Tiel.. Zijn maar vier uurtjes reizen dan........ :eek:

Liever wat dichterbij hoor :P

Dat foamrollen hoor ik vaker ja, schijnt goed "pijnlijk" te zijn!

Ik denk dat je er goed aan doet om die OHP even te laten ja.

Die gym in Emmen is beter dan die hier in Tilburg hoor, dus het is je ook niet aan te raden.
Powerbase is wel echt de reis waard, de 15de zal het alleen jammer genoeg weinig trainen worden gok ik haha

foamrollen is inderdaad niet heel fijn als je het goed doet.. je kunt ook nog een triggerpoint bal gebruiken, ik gebruik nu zo'n zware plastic hondenbal :P (scheelde toch even 8 euro en verzendkosten). die gaat nog dieper en pakt een kleiner oppervlak waardoor je goed op alle plekken kunt komen (kortom nog pijnlijker en effectiever)

wat voor rekoefeningen heb je gedaan?

Gaat lekker hier! Sterke dl ook.

stretch je anders nooit voor je benen traint toch?

Terug
Naar boven