Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je er goed aan doet om die OHP even te laten ja.
Die gym in Emmen is beter dan die hier in Tilburg hoor, dus het is je ook niet aan te raden.
Powerbase is wel echt de reis waard, de 15de zal het alleen jammer genoeg weinig trainen worden gok ik haha
foamrollen is inderdaad niet heel fijn als je het goed doet.. je kunt ook nog een triggerpoint bal gebruiken, ik gebruik nu zo'n zware plastic hondenbal(scheelde toch even 8 euro en verzendkosten). die gaat nog dieper en pakt een kleiner oppervlak waardoor je goed op alle plekken kunt komen (kortom nog pijnlijker en effectiever)
wat voor rekoefeningen heb je gedaan?

Wel jammer! Misschien dat als iemand vanuit het noorden alsnog besluit te gaan rijden dat ik wel kom.
Ik was wel heel inflexibel, bij de kleinste buiging/strekking stonden mijn hamstrings enz. al op spanning, terwijl hij gewoon helemaal door kon buigen ed. 
) en thats it. Heb nooit zoveel zin om er tijd aan te besteden. Ben vaak incl. cardio al anderhalfuur/2 uren in de sportschool, vind ik mooi zat!Ik vind stretchen altijd wel fijn werken, gaan de squats ook wat soepeler en dieper vind ik zelf

Ik stretch nooit. Doe een warming up (als ik dat al doe) en thats it. Heb nooit zoveel zin om er tijd aan te besteden. Ben vaak incl. cardio al anderhalfuur/2 uren in de sportschool, vind ik mooi zat!

ik herken mijzelf daar ook wel een groot stuk in
vroeger weigerde ik ook pertinent om te stretchen enzo... deed gewoon 1 lichte set als warmup en dat was het
heb wel gemerkt dat ik veel dieper en vloeiender kan squatten als ik vooraf wat stretch en ietsje uitgebreider opwarm
duurt ook hoogstens een paar minuutjes extra uiteindelijk
kan je ook een hoop ellende besparen... vroeger durfde ik al vlug eens last te hebben van mijn lies door te squatten, sindsdien nooit meer last van gehad
Als ik het niet vergeet 
lekkere training. Je kan het zo zwaar maken als je wil he! Nice!

Ik trainde samen met iemand, dan doe ik gewoon braaf wat me gezegd wordt.
Zoveel vond ik het nog niet.. We waren op zich best snel klaar ook!
Met zoveel verschillende oefeningen in een korte tijd lijkt me dat je niet echt het maximale uit je training hebt weten te halen.
Met zoveel verschillende oefeningen in een korte tijd lijkt me dat je niet echt het maximale uit je training hebt weten te halen.
ligt dat niet aan wat je doel is?
Naar mijn idee (waar weet er nog te weinig van, zo correct me if i'm wrong) heb je als je het hebt over krachtopbouw gelijk. Je traint hier meer spieruithoudingsvermogen mee, toch?
ik vind het wel als een lekkere training klinken!
Deze manier van trainen is volgens mij ook meer gebaseerd op uithoudingsvermogen/verbranding. Althans zo heb ik het begrepen.
Kracht is laatste tijd sowieso niet echt mijn doel meer. Het is wel leuk om meer gewicht te pakken, maar is niet mijn uiteindelijke goal.
Bedenk me net dat ik rekken en strekken vergeten ben.... haha. Vrijdag maar voor de herkansing..!