MuscleMeat

HillR's trainingslog

Lange sterke training! :thumb: netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend 20 minuten Steps op nuchtere maag. Nu lekker aan ontbijt op het werk.

Helemaal geen moeite met de cardio op de ochtend en ook het eten gaat vrij goed! Komende weken echt maar één cheatmeal in plaats van hele dag beetje op gevoel eten + alcohol.

Eind februari van plan om te meten. Benieuwd hoe het er dan voor staat!

Vanavond upperbody training!

Vanochtend 20 minuten Steps op nuchtere maag. Nu lekker aan ontbijt op het werk.

Helemaal geen moeite met de cardio op de ochtend en ook het eten gaat vrij goed! Komende weken echt maar één cheatmeal in plaats van hele dag beetje op gevoel eten + alcohol.

Eind februari van plan om te meten. Benieuwd hoe het er dan voor staat!

Vanavond upperbody training!

Heb jij dan overdag geen vreselijke honger en sneukel-zin? Ik eet dan alles wat los en vast hangt :/

Heb jij dan overdag geen vreselijke honger en sneukel-zin? Ik eet dan alles wat los en vast hangt :/

Ik heb wel honger ja, maar ik eet maar 200 onder onderhoud. Ik kan het wel volhouden, zolang ik maar op tijd mijn maaltijden eet.

Dat is waar ik ook de mist in ga in het weekend, dan is mijn ritme anders dan door de week. Uitslapen e.d.
Eet ik te laat.. en begin ik te snaaien. :rolleyes: Het beste voor mij zou zijn mezelf opsluiten en huis niet uit gaan en alleen maar om mijn maaltijden denken.. haha. Maar dat gaat me wat te ver. :p :p

Door de week heb ik er helemaal geen moeite mee. Heb wel honger, maar heb mijn vaste eetmomenten dus daar stel ik me op in. Ritme does the trick.

ik hou wel van trainen op nuchtere maag ;)

doe je de steps gewoon thuis?

Upperbodytraining

Opwarming
Circuitje
3x:
SLDL tenen omhoog 10x40kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Zou de OHP pakken, maar m'n schouders voelden al sore aan met de opwarming, dus maar gelaten.

Lat pulldown chinup grip
1x12x25
1x10x30
1x8x35

Seated cable row
1x15x15
2x10x20

Cable flyes
3x8x5

DB Press incline
2x12x8
1x8x10

Tricep pushdown
1x8x10
2x10x5

DB curl
1x10x6
2x8x7 + 1x tot failure met 5kg

En toen zat het er al weer op!

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

ik hou wel van trainen op nuchtere maag ;)

doe je de steps gewoon thuis?

Echt krachttraining kan ik niet op nuchtere maag, dan word ik beroerd. Maar cardio doe ik het liefst op nuchtere maag!

Yup, gewoon verhoging op, verhoging af! :D

soms moet je luisteren naar de signalen van je lijf...slim dat je die OHP even hebt laten zitten.

Knap dat je die steps thuis doet, zou 't volgens mij te saai vinden ;)

(en nee, ik heb echt geen moeite met krachttraining op nuchtere maag, zijn vaak mijn sterkste trainingen zelfs)

nice train weer hoor!

Lekkere training weer :D

Lowerbody training

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x4kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x4kg

Squats
1x10x20
1x10x30
1x10x40
1x8x50
1x8x55
1x5x60
1x8x30

Had er wel aardig moeite mee, tot nu toe lijkt de 5x60 nog niet lichter te worden. Had nog wel aardig spierpijn van de steps van gisteren, bemoeilijkte de squat wel..

Front squats
3x10x25

Vind dit wel één van de lekkerste oefeningen laatste tijd.

Goodmornings
3x10x25

Legpress 45gr
3x15x50

Legextensions
3x10x15

Lying legcurl
1x8x15
1x7x20 te zwaar
1x8x15

En jullie geloven het nooit, maar na de training bedacht ik mij dat ik was vergeten te rekken en strekken.. Beetje laat.. maar heb ik alsnog maar ff gedaan :D

Cardio
20 min ligfiets

Morgenochtend cardio op nuchtere maag, en verder rustdag!

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

soms moet je luisteren naar de signalen van je lijf...slim dat je die OHP even hebt laten zitten.

Knap dat je die steps thuis doet, zou 't volgens mij te saai vinden ;)

(en nee, ik heb echt geen moeite met krachttraining op nuchtere maag, zijn vaak mijn sterkste trainingen zelfs)

Dankje! Ik heb er helemaal geen moeite mee. Muziekje op en gaan.. Natuurlijk zou ik liever blijven liggen, maarja.. daar trekt 't vet niet van weg :mad:

Dat dat lukt joh@krachttraining op nuchtere maag. Knap!

Thanks dames!

Door de vele cardio en met oog op vetverbranding probeer ik de trainingen wat hoog in reps te doen. Ze zijn lately dus niet zo bijzonder en vaak redelijk hetzelfde. Vind het zelfs wat saai om ze te posten haha.

Maar kijken wat het doet voor mijn vetpercentage, over twee weken maar eens meten. Misschien dat het dan weer wat boeiender wordt!

krachttraining op nuchtere maag lijkt mij ook niet zo'n aanrader eerlijk gezegd :D
betwijfel zelfs of dat wel bevorderlijk is voor je spiergroei uiteindelijk...

cardio op nuchtere maag kan ik nog mee leven :p

naja, nu moet ik ook zeggen dat bij CrossFit bijna altijd Krachttraining en cardio gecombineert wordt...is inderdaad voor de vetverbranding dat je het dan op nuchtere maag doet. Voor de kracht maakt het minder uit, maar de geprononceerde spieren die je met bodybuilden wil, jah dan zou ik het ook niet aanraden nee.

Maar On topic: je hebt weer lekker getraind. Ik vind de front squat ook erg leuk.
Ik ben benieuwd wat het met je vetpercentage doet en of je je doel zo bereikt. Succes ermee

Edit: ow en thnx....zie net je karmaberichtje: zo lief!

Goed bezig hier!

Cardio werkt imo ook het best op een nuchtere maag.

krachttraining op nuchtere maag lijkt mij ook niet zo'n aanrader eerlijk gezegd :D
betwijfel zelfs of dat wel bevorderlijk is voor je spiergroei uiteindelijk...

Volgens mij is dat inderdaad niet echt bevorderlijk voor je spiergroei..

naja, nu moet ik ook zeggen dat bij CrossFit bijna altijd Krachttraining en cardio gecombineert wordt...is inderdaad voor de vetverbranding dat je het dan op nuchtere maag doet. Voor de kracht maakt het minder uit, maar de geprononceerde spieren die je met bodybuilden wil, jah dan zou ik het ook niet aanraden nee.

Maar On topic: je hebt weer lekker getraind. Ik vind de front squat ook erg leuk.
Ik ben benieuwd wat het met je vetpercentage doet en of je je doel zo bereikt. Succes ermee

Edit: ow en thnx....zie net je karmaberichtje: zo lief!

Dankjewel! Front squat traint zo lekker weg vind ik, voel die zo goed en daar hou ik wel van.. :cool:

Goed bezig hier!

Cardio werkt imo ook het best op een nuchtere maag.

Dankjewel! Ja, ik merk zelf ook dat ik het meeste resultaat boek met cardio op nuchtere maag!

Vanochtend dus cardio op nuchtere maag, 20 min steps. En je gelooft het nooit. Maar ik heb nu echt zo'n honger.. :rolleyes: Alsof je het hebt aangewakkerd ofzo.. :p

Tot nu toe nonstop "honger" terwijl ik dat nooit heb na mijn ontbijt.. :rolleyes: Moet nog wachten tot 11 uur voor mijn volgende meal... pff..

ik dacht dat je altijd wat hoger zat dan 10 reps op je beentrain?

Upperbody

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

OHP
1x8x20
1x5x22,5
1x5x25
2x5x27,5

Viel me mee hoe easy me dit afging..

Pullups
1x6
1x5
1x2+3 negative

Voel me er nog niet zo prettig bij om midden in de sportschool pullups te doen (je bent dan midden in de zaal, voor de spiegel en je neemt hele cable ding in beslag...), dus tijd niet gedaan. Merk het gelijk.. Ging waardeloos.

BOR
1x12x30
1x10x35
1x8x35

Lateral raises
3x8x5

DB Press
3x10x10

DB Flyes
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Tricep kickback
1x8x8
1x10x7
1x12x6

DB Curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Hanging legraises
3x10

Cardio
25 min steady op de loopband

Sinds maandag doe ik ook dagelijks een aantal setjes stomach vacuum. Benieuwd wat dit me gaat brengen.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

ik dacht dat je altijd wat hoger zat dan 10 reps op je beentrain?

Ik doe nooit echt iets specifieks, meer waar ik op dat moment trek in heb.. Kloot vaak wat aan :p

Upperbody

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

OHP
1x8x20
1x5x22,5
1x5x25
2x5x27,5

Viel me mee hoe easy me dit afging..

Pullups
1x6
1x5
1x2+3 negative

Voel me er nog niet zo prettig bij om midden in de sportschool pullups te doen (je bent dan midden in de zaal, voor de spiegel en je neemt hele cable ding in beslag...), dus tijd niet gedaan. Merk het gelijk.. Ging waardeloos.

BOR
1x12x30
1x10x35
1x8x35

Lateral raises
3x8x5

DB Press
3x10x10

DB Flyes
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Tricep kickback
1x8x8
1x10x7
1x12x6

DB Curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Hanging legraises
3x10

Cardio
25 min steady op de loopband

Sinds maandag doe ik ook dagelijks een aantal setjes stomach vacuum. Benieuwd wat dit me gaat brengen.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Ik doe nooit echt iets specifieks, meer waar ik op dat moment trek in heb.. Kloot vaak wat aan :p

Is te merken ja.

Wat voor een effect geven de tenen omhoog bij SLDL?

Krachtige bor trouwens, wnnr voor 40kg?

Is te merken ja.

Wat voor een effect geven de tenen omhoog bij SLDL?

Krachtige bor trouwens, wnnr voor 40kg?

Noh... :haha:

Lola kan je heel goed vertellen waar dat goed voor is.. :D

Deze BOR deed ik met reversed grip. Dan is 40kg nog te zwaar.
Met de gewone grip lukt 40 als laatste setje wel, maar dan max 8 herhalingen.

We gaan lekker door, gaat het vanzelf met gemak :cool:

Noh... :haha:

Lola kan je heel goed vertellen waar dat goed voor is.. :D

Deze BOR deed ik met reversed grip. Dan is 40kg nog te zwaar.
Met de gewone grip lukt 40 als laatste setje wel, maar dan max 8 herhalingen.

We gaan lekker door, gaat het vanzelf met gemak :cool:

wie is lolo?

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Deadlift
1x8x55
1x5x65
1x5x70
1x5x75
1x5x80
1x5x85

Deadliften ging lekker! Houding ging goed, en ging me eigenlijk best gemakkelijk af!

Frontsquat
1x10x25
1x10x30
1x3x35 .. en daar zat ik dan.. op de grond :roflol: Ik raakte uit balans en viel zo achterover..
1x10x35

Backsquat atg
1x15x30
1x15x35
1x15x40

Goodmornings
3x10x30

Legpress
1x30x50
1x20x70
1x15x80

Standin calf raises
1x25x28
2x15x28

Walking lunges met 2x10kg dumbbells
1x24
1x20
1x18

Daarna waren m'n benen wel goed kapot.. Heerlijke training!

Terug
Naar boven