XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Gister samen lekker genoten van de spareribs:D, morgen samen weer back op dieet!

• Topic Starter Topic Starter
Goodmorning all!

Maandag niet wezen trainen.. Paard van m'n vriendin had zijn kaak gebroken, dat had eventjes voorrang.

Gisteren dus training van maandag! Heb niet de opwarming gedaan die ik afgelopen trainingen deed (greatbearcomplex oid) omdat ik niet wilde dat de kracht met benchpress achteruit zou gaan daardoor..:o

Benchpress:
1x10x20 opwarmen

1x8x27,5
1x8x30
1x8x32,5
1x7x35 PR op reps+1 rep met spotter.. Had 'm zelf gekund.. maar het duurde hem denk ik te lang, trok 'm zo uit mn handen. Volgende keer maar een ander vragen :rolleyes:
1x4x37,5 PR +1 met twee vingers van andere spotter.

DB press:
2x8x10
2x8x12

Cable flyes
2x10x10
2x8x15

Tricep bench dips
4x8
1x7

Cable push down
1x10x12,5
3x8x15

Buik:
Dumbell rollout
4x8

Weighted cable crunch
4x20x20

Deze week even geen/minder cardio. Even wat tot rust komen. Ben behoorlijk moe lately. Dus ff energie aanvullen en er dan weer vol voor gaan. :D

Vanavond Rug!

Jeetje, is er niet iets met je vriendin, dan is het haar paard wel.

Mooi BP PR! Blijft lastig om de juiste spotter te vinden.

Jeetje, is er niet iets met je vriendin, dan is het haar paard wel.

Mooi BP PR! Blijft lastig om de juiste spotter te vinden.

Dankje. Inderdaad lastig.. en om altijd dezelfden te vragen vind ik ook zo knullig eigenlijk. :p

Denk dat je mbt vriendin/paard in de war bent met de vriendin van Lola? Geloof niet dat ik ooit eerder al iets had gepost mbt een vriendin van me :p

Oeps, dan ben ik inderdaad in de war. Maar toch vervelend ;)

en mijn vriendin heeft geen paard :P

is het beestje weer heel? klinkt als een heel karwei om zoiets goed te laten helen.
hoe komt het eigenlijk? door een val of iets te enthousiast gegeten?

Mooie training!

en mijn vriendin heeft geen paard :P

is het beestje weer heel? klinkt als een heel karwei om zoiets goed te laten helen.
hoe komt het eigenlijk? door een val of iets te enthousiast gegeten?

Haha :p

De helft van zijn onderkaak is afgebroken.. Het is vastgezet met ijzerdraad.. en aangezien hij al 22 jaar is, is de kans erg groot dat het nooit heelt..

Hij heeft een nieuwe buurman op stal die hij niet zo mag, waarschijnlijk in de tralies gebeten, vast komen te zitten en losgetrokken.. :/ was echt een heeeel eng gezicht..

Vanavond rug getraind. Waardeloze training..

Pullups
1*3 + 2 negative
1*1 + 4 negative
2*5 negative

Deadlift
1*8*40
1*5*45
1*3*50 +1*2*50(grip)
1*1*55 fail..

Heb mixedgrip geprobeerd, zal wel wennen zijn want ging zo scheef als wat. Het liften zelf deed ontzettend pijn in mijn heup. dus ben gestopt. Vond t wel prima.

BOR
4*10*25

Cable row
4*8*20

Small grip pulldown
1*8*20
1*8*25
1*8*30
1*9*35

Oefening op bankje
4*10

Toen was ik er heulemaal klaar mee :mad:

kan je die oefening op dat bankje eens geschrijven

Back extension heet het :P

Oh ik dacht dat hyperextension heette, of is dat precies hetzelfde :p

anyway; jammer dat je training niet zo lekker ging, maar je bent wel geweest! Dus dat is hoe dan ook beter dan wanneer je niet was geweest. En jezus, dat paard met gebroken kaak klinkt echt supernaar.

is inderdaad hyper extension. Zelfde oefening andere naam. :)

:( waar in de beweging kreeg je last van je heup dan?

Terug
Naar boven